Psoriasis (48 meningen)
Artritis psoriatica (16 meningen)
Reumatoïde artritis (1 mening)

Psorinovo / dimethylfumaraat (145 meningen)
Neotigason (47 meningen)
Dovobet (33 meningen)
Enstilar (13 meningen)
Taltz (9 meningen)

01-02-2012 | Vrouw | 27
Psoriasis
Ik heb sinds mn twaalfde psoriasis. Na 2 zwangerschappen werd het steeds erger, terwijl ik tijdens mn zwangerschappen helemaal niets had!! Alles geprobeerd, en nu gebruik ik sinds 2,5 jaar stelara. Het werkt uitstekend! helemaal niets. Afgelopen 2 maanden wel ontzettend veel luchtweginfecties en keelontsteking gehad. Heb een tijd fumaarzuur gebruikt, dit werkte ook prima[lees meer...], ik kreeg er alleen zoveel jeuk van dat ik hiermee moest stoppen.

19-01-2012 | Vrouw | 48
Psoriasis
Ik krijg donderdag 19 jan mijn 4 e spuit en echt het werkt echt ik ben bijna schoon na al die jaren gewoon schoon geen schilvers meer geen jeuk enige nadeel is je afweer systheem werkt heel slecht ben veel verkouden,keelonstekking als er iemand in mijn buurt ziek is of verkouden krijg ik het ook maar ja dan neem ik er maar bij deze zomer loop ik niet met die plekken maar s[lees meer...]chonen benen joepie

14-11-2011 | Man | 58
Psoriasis
Resultaat begint al vorm te krijgen. Geen bijwerkingen behalve vekouden kan ook gewoon een lichte griep zijn geweest. Heb een dubbele dosis gehad ivm(104 kg)gewicht. Andere opties waren er niet meer dus ben er wel blij mee. Ik heb psoriasis erythrodermie.

22-06-2011 | Man | 58
Psoriasis
Na Neotigason, lichttherapie en andere behandelingen kreeg ik in dec 2010 Stelara. De enorme verbetering kwam na de 2e injectie. Ik heb er nu 4 gehad en het resultaat is verbluffend. Er is nergens meer een rood plekje of schilfer te zien. En ik had het toch behoorlijk ernstig.

14-05-2011 | Vrouw | 52
Psoriasis
Na de eerste injectie zag ik al resultaat en dat gaat gewoon door na de tweede injectie. Geen last van bijwerkingen en mijn leverwaarde, die tijdens het gebruik van Methotrexaat meteen omhoog ging, is nu weer in orde. Mijn huid wordt weer normaal en ik krijg zelfs mijn sproeten weer terug en ik kleur lekker bruin. Na ruim 40 jaar psoriasis (ik zat voor 90% onder) ben ik e[lees meer...]en zeer tevreden mens. Geen schilfers meer door het hele huis, geen jeuk en pijn meer. En mijn huid voelt heerlijk zacht en niet meer als een schuurpapiertje.

06-12-2021 | Vrouw | 53
Psoriasis
ik was na een week al helemaal schilfervrij vd psoriasis en na enkele weken helemaal. schoon zat 90 procent helemaal ondergedekt ben zeer tevreden ik sliep niet meer vd jeuk de hele nacht nu slaap ik de hele nacht door gebruik het nu 4 maanden ook stofzuigen in huis hoeft nog maar om de dag het hele huis zat onder de schilfers wel wat lichte bijwerkingen wat meer hoo[lees meer...]fdpijn duizelig gewichttoename ik hoop dat dat niet te snel meer gaat worden zit na 20 jaar ellende er nu helemaal schoon vd psoriasis ben er erg blij mee

12-11-2021 | Man | 70
Colitis ulcerosa
Al heel veel jaar (plm 30 jaar) ben ik patient met Colitis Ulcerosa (Proctitis). Na vele verschillende medicijnen (klisma's, zetpillen en orale medicatie) te hebben gebruikt, toch weer een opvlamming in 2019. Na een infuus met Stelara meteen een goed resultaat. Nadien zelf injecties met Stelera nemen om de 8 weken. Krijg nu toch het idee dat het minder goed werkt dan voorh[lees meer...]een.

02-02-2021 | Man | 61
Psoriasis
Ik gebruik Stelara nu zo'n 15 jaar en ben zeer snel na start van het gebruik 100% Psoriasis vrij, terwijl alle andere middelen en behandelingen (die ik om kostentechnische redenen eerst moest proberen) niet hielpen. Ik noemde het een wondermiddel, echter door de verminderde immuniteit krijg ik om de 2 a 3 jaar een ernstige ontsteking of virus infectie, variërend van gordel[lees meer...]roos tot abces met operatie tot gevolg. Heb in overleg met de dermatoloog de injecties teruggebracht van 4 naar 3 keer per jaar. De Psoriasis blijft weg maar de nadelige gevolgen zijn helaas niet minder.

25-09-2020 | Vrouw | 48
Ziekte van Crohn
Zoals bij bijwerkingen beschreven eerste zes maanden last van haaruitval en jeuk, maar het werkte snel met het onder controle krijgen van ontstekingen. Ik geef mezelf nu een keer in de 8 weken een injectie, dit gaat prima. Na 12 maanden liet een MRI zien dat het middel er voor een groot deel in geslaagd was de darm rustig te krijgen.

03-08-2020 | Vrouw | 21

08-04-2020 | Vrouw | 28
Colitis ulcerosa
Ik had al een jaar lang een ernstige opvlamming van mijn colitus. Na vele medicijnen te hebben gebruikt wat niet werkte ben ik 31 januari 2020 begonnen met de stelara. Ik heb nu ook de tweede prik gehad en ben nu 10 weken verder. De ontstekingwaarde in de feces is van begin feb (989 )naar april (90) gegaan. Ook had ik veel bloedverlies en nu al een paar weken niet meer. Ik[lees meer...] ben er nog niet maar dit is veelbelovend! Ik hoop dat het alleen nog maar beter wordt maar moet geduld hebben.

24-02-2020 | Vrouw | 24
Ziekte van Crohn
Ik gebruik dit middel nu sinds dec 2018. Na mijn opvlamming van mijn ziekte van crohn, waarbij ik een darm perforatie had en 50 cm dunne darm onstoken, zijn we na vele weken zoeken met de MDL arts uitgekomen op stelara. Tot op heden gebruik ik dit om de 6 weken, ik ben niet bang voor naalden dus spuit mijzelf en ik heb ik al mijn jaren(8j) dat ik ziek ben nog nooit zo goed[lees meer...] medicijn gehad wat voor mij werkt! Helaas dus wel gewichtstoename door dit medicijn wat voor mij niet gunstig is aangezien ik al overgewicht heb. Maar wel super blij dat mijn darmen zeer onder controle zijn! Naar 8 jaar vechten kan ik eindelijk rustig ademen halen!

13-07-2018 | Vrouw | 48
Psoriasis
Stelara werkt perfect voor de psoriasis. Ong. een week na de injectie krijg ik alleen hele pijnlijke borsten die vol zitten met cyste, bewezen en meerdere keren behandeld door mammaradioloog. Dit duurd ongeveer 3 weken en dan zakt het weg. Ik vind het moeilijk om te switchen van medicatie daar stelara wel mijn huid rustig en schoon heeft gekregen.

12-03-2018 | Vrouw | 47
ustekinumab (45mg/ml)

04-01-2018 | Vrouw | 36
Psoriasis
Eerst enbrel en nu sinds 6 jaar ong stelara De werking begint af te nemen denk ik Ik probeer via de natuurlijke weg iets te gaan zoeken Een heel leven medicatie zie ik niet zitten Ook vertrouw ik de farmacie niet helemaal Er moet gewoon geld verdiend worden he dus gebruik eerst nog maar even dit zalfje voor je aan de enbrel mag kreeg ik te horen tien jaar geleden

21-11-2017 | Man | 57
Artritis psoriatica
na 40 jaar Psoriasis en A.P. ; eindelijk kunnen starten met Stelara. Mega tevreden ; voor 99 % clean. Enkel de vrijwel constante hoofdpijn + vermoeidheid baren me zorgen. Heeft iemand met dit product dezelfde ervaringen aub ? Alvast bedankt.

Amoxicilline (551) - Antibiotica - penicillines breedspectrum