Ervaringen met Cisordinol

zuclopentixol

erectiestoornis lusteloos overgewicht slaperigheid verminderde zin in seks

Psychose (25 meningen)
Schizoaffectieve stoornis (3 meningen)

29-09-2023 | Man | 35
zuclopentixol (10mg)
Schizofrenie
Is zeer hardnekkig spul, de olie is moeilijk in te spuiten en maakt meer kapot dan dat het de boel repareerd. Ik vraag me dan ook af of dit een medicijn is gezien het aantal bijwerkingen. 10mg per dag is de minimale dosis voor schizofrenie. Dat heb ik dan ook voorgeschreven gekregen. Het effect is dat ik 23 kg ben aangekomen in twee jaar. Ik lig dagelijks 14+ uur in be[lees meer...]d, heb weinig lust om iets te doen en kan ook nauwelijks meer genieten. Voorheen zeer actieve leven, daar is nu maar weinig van over. Ik zal er heel goed over nadenken of je met dit medicijn wilt/moet beginnen. Andere medicijnen ook geprobeerd alleen hebben voor mij nog meer bijwerkingen.

26-04-2013 | Vrouw | 55
Schizofrenie
Allereerst klopt de diagnose niet en ben ik niet schizofreen of psychotisch hooguit doorgestrest als Centrale Kerndata Producent zonder erkenning of support terwijl de handboeken voor netmanagers mijn naam wel degelijk als noodstart voor systemen hanteren. Het wordt me toegediend met een spuit elke drie weken. Er breekt iets stuk in mijn hoofd en cijfers beginnen te zwemme[lees meer...]n zonder samenhang. RM is me aangedaan na een arrestatie terwijl mijn vrijheid van meningsuuiting al drie jaar wordt aangetast in de omgeving van Justitie. Die noemen me ook gevaarlijk zonder referentiekader. De RM's zijn op neutraal papier afgedrukt en logo van de Rechtbank ontbreekt op alle stukken. Dat wijst op afwijzing door de automatisering. Onder RM is de behandeling afgedwongen met rechtsmiddelen zonder kans te geven op beroep in de kwestie. Mijn Geeestelijke vermogens zijn aangetast en als schrijfster van artikelen over automatisering ben ik niet meer in staat de ontwikkelingen in te voelen. Aanvallen van beven verstoren de relativiteit die ik met meditatie opwek en alle beweeg sensaties komen nog slechts sporadisch door hetgeen wijst op verstoring van mijn magnetisch kynetisch veld. Dit is aanhoudend en verdwijnt voor een deel vlak voor ik een nieuwe injectie krijg. Mijn gedachten stroom is verward en alles blijft onaf. Ik kan geen enkele idee meer uitvoeren met mijn hoofd en ik voel me niet meer in staat om mijn administratie bij te houden en in recht spoor to organizeren. Mijn maaltijden worden klaargemaakt en mijn vriend moet de boodschappen doen. Ik kan me niet tegen de machteloosheid verweren. Pas als het tijd wordt voor een nieuwe injectie worden de klachten wat minder wanneer de injectie gegeven wordt duurt het een uur of twee voor ik weer in een doolhof ben belandt waar ik niet uitkom. Psychiaters geven geen behandeling. De mijne is een arrogante kwakbol die studenten opleidt in zijn toekomstloos model van lobotomie medicaties. Daar komt nog nij dat ik als viortuele Supteme Commander binnen in het Internet Jurisprudientie heb die Justitie is verloren. Ze willen het terug en het kan ze niet schelen dat ze mij administratief verminkt en genullificeerd hebben. Geen enkele Mensenrecht functie staat nog overeind in Arnhem. Tegen RM is geen enkele hogere Rechtspraak in stelling gehouden om je te verweren tegen diagnose. Het medicijn geven is het doel. De middelen psychiatrie is gemachtigd met hogere rechten dan client.

14-02-2013 | Vrouw | 47
Schizofrenie
Cisordinol, vind ik rotspul! Ernstig depressief geworden, gaat niet over. Geen sexsueel gevoel meer en vaginale droogheid! Geen orgasme meer kunnen krijgen. Zeer slecht gaan zien, door de Cisordinol! Ook pigmentatie van de ogen, zwarte vlekken zien! Algeheel gevoel van onbehagen en naar boven staren met de ogen. Geen rust kunnen vinden en bewegings onrust. Haaruitval en zw[lees meer...]aar overgewicht, kom iedere maand wel een halve kilo aan. Nu ook pre-diabetes! Constant honger gevoel en trek in zoet en vet. Ik heb altijd 50 kilo gewogen en weeg nu over de 90 kilo sinds de Cisordinol!! Mijn advies, bezint eer ge begint!

06-11-2012 | Man | 37
Schizofrenie
Cisordinol heeft alleen maar negatieve effecten bij mij gehad, zoals sufheid, slaperigheid (ik sliep vaak zelfs de hele dag) en stijve spieren. Het heeft niks positiefs achtergelaten bij mij.

27-12-2022 | Man | 36
zuclopentixol (250mg/ml)
Schizofrenie
Dit medicijn is voor maximale onderdrukking van de psychotische symptomen te bereiken met een minimum aan bijwerkingen. Zelf ben ik het niet eens met de diagnose.

01-05-2018 | Man | 61
zuclopentixol (100mg)

24-10-2013 | Vrouw | 38
zuclopentixol (10mg)
Schizofrenie
Ik vind de bijwerkingen van cisordinol niet prettig. Ik word er onrustig en nerveus van. Ik slaap soms hele dagen. ik word er zo suf van. dat al bij 10 mg. Ik slik daarnaast ook akineton tegen verkramping. Soms gaan mijn kaken strak op elkaar staan. Ik vind Cisordinol eerlijk gezegd geen aanrader. Ik heb echt dagen dat ik uit onrustigheid niet eens 2 minuten op de bank ka[lees meer...]n zitten. Ik vind het rotspul.

05-02-2013 | Vrouw | 44
Schizofrenie
Ik gebruik 200 mg per injectie eens in de drie weken. Ik kwijl, knarsetand, heb suicidegedachten, slaap heel veel, ben moe, afgevlakt, kan niet goed denken en voelen. Rot spul.

30-12-2020 | Man | 29
zuclopentixol (75mg)
Schizofrenie
Krijg dit middel tegen schizofrenie. Ik ben wat kg aangekomen en heb last van concentratieproblemen en last van slappe of suffe spieren. Verder wel makkelijk om 't in depot vorm binnen te krijgen. Voel me wel wat angstiger, weet niet of het door de medicijnen komt.

10-12-2015 | Man | 46
zuclopentixol (600mg)
Schizofrenie
doordat ik 20 jaar geleden last van schizofrenie kreeg is mijn leven totaal veranderd. ik ben niet meer de actieve jongen van vroeger met veel leergierigheid. ben in de automatisering zwaar onder druk te komen staan waardoor ik last kreeg van stemmen. het nivo van functioneren momenteel is niet meer dan mensen opzoeken bezoek ontvangen en af en toe wat huishoudelijke taken[lees meer...].

25-02-2024 | Man | 48
zuclopentixol (200mg/ml)
Schizofrenie

erectiestoornis lusteloos verminderde zin in seks overgewicht slaperigheid

Ik gebuik cisordinol nu 10 jaar en het werkt goed tegen psychose of belevingen. Ik ben als de dood voor spuiten en nu een jaar injecties. Met emla pleister wel te doen. Eerder pillen 8 mg gehad en meteen overgewicht tot nu 25 kilo en geleidelijk meer problemen met seks gekregen. Slechte erectie en weinig zin. Ook last van geheugen en creativiteit.

02-12-2015 | Man | 50
zuclopentixol (2mg)
Schizofrenie
Na in de jaren tachtig jaren lang lopen tobben met mijn zelf "nix lukte", werd in de 1990 de diagnose schizofrenie vastgesteld. Ik heb toen vijftien jaar melleril geslikt, ik moest ineens van mijn dokter overstappen op cisordinol, omdat langdurig melleril gebruik hartstilstand kan veroorzaken. Bij mij sloeg ook een keer mijn hart over, midden in de nacht. Maar al met al be[lees meer...]n ik tevreden over de cisordinol, ik gebruik ook maar 6mg per dag, dus de bijwerkingen zijn minimaal.

02-07-2014 | Vrouw | 48
Schizofrenie
Met dit medicijn had ik in het begin erg veel bewegingsdrang maar ik ben er wel mee afgevallen. Ik was echter wel wat star emotioneel gezien.