paliperidon

Schizofrenie (7 meningen)
Bipolaire stoornis (4 meningen)

13-09-2014 | Vrouw | 43
paliperidon
Borderline persoonlijkheidsstoornis
Ik gebruik dit medicijn nu 3 weken maar wil er mee stoppen. Ik heb fibromyalgie en cvs en krijg het medicijn voor stemmingswisselingen. Ik heb door dit middel veel meer last van spierpijnen en voel me verschrikkelijk moe. Ik heb geen zin meer in eender welke activiteit, te moe. Mijn hobby's schenken mij geen goed gevoel meer. Ik kan nergens meer van genieten :-( Dit midde[lees meer...]l is voor mij de hel, zie het niet meer zitten. Ik neem de laagste dosis (3mg) Ik wens te starten met het medicijn ldn maar zal eerst een arts moeten vinden die me dit wil voorschrijven.

27-07-2016 | Vrouw | 44
Psychose
Ik heb ernstig verlies van activiteit en initiatief. Het kan niet anders dan dat dit door het medicijn komt. Ik gebruik het nu ongeveer 2 maand. Ter vervanging van olanzapine waar ik suf van bleef. Mijn ervaringen met Invega zijn echter nog slechter, ik ben totaal vermoeid en heb nergens nog drive voor. Maar dan ook helemaal nergens voor. Gebruik het als anti-psychoticum e[lees meer...]n ga binnenkort met mn psychiater overleggen hoe verder... Dit is werkelijk ruk. Ben veeeels te inactief en ga ook steeds vroeger naar bed. Vandaag al voor zes uur!

03-02-2019 | Vrouw | 48
Bipolaire stoornis
Zeer goed medicijn met nagenoeg geen bijwerkingen. Ik ben zeer tevreden.

29-12-2018 | Vrouw | 52
paliperidon (3mg)
Psychose
Paar jaar 3 mg genomen .nu sinds een jaar 6 mg .minder angsten ... sinds ik invega neem niet meer hervallen , nu 8 jaar . Weinig of geen bijwerkingen behalve een paar kg extra maar die zijn nu terug aan het verdwijnen. Dank zij invega en voldoende rust heb ik terug een normaal leven

05-12-2015 | Vrouw | 52
paliperidon (3mg)
Bacteriële infectie
Door chronische infecties Bartonella, Bortadella, Borrelia en dysbiose in de darmen die gedurende decennia niet werden behandeld, krijg ik regelmatig een klinische shocktoestand. Met Invega blijf ik gewoon doorgaan, alsof er niets aan de hand is. Op dat gebied is het wel effectief.

17-04-2018 | Man | 58
Bipolaire stoornis
Vanaf 5-8- 2014 t/m 15 -1-2017 heb ik Invega voorgeschreven gekregen(i.p.v Risperdal). Ik ben destijds begonnen met 6 mg,maar al snel moest de dosis verlaagd worden naar 1mg per dag,maar uiteindelijk werkte het middel niet meer,en is vanaf 15-1-2017 gestaakt. En nu gebruik ik Lithium-carbonaat(1200 mg per dag),en dat is al vanaf 2002 zo,en verder niets erbij qua medicatie[lees meer...].

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum