Invega

paliperidon

Schizofrenie (7 meningen)
Bipolaire stoornis (4 meningen)

29-11-2010
Man

Schizofrenie

werkt bij mij beter als risperdal
29-08-2010

24-07-2009
Man

25-03-2009

20-05-2008

13-08-2014

Schizofrenie

In het begin dat ik die medicatie nam had ik wel het gevoel dat het echt hielp na een paar maand heeft het nauwelijks nog effect en zijn de dingen slechter dan voorheen. Ik neem het alleen nog omdat het moet. Ook heb ik een vervelende bijwerking namelijk melkproductie een dat kan soms vervelend zijn.
30-11-2011

Invega (paliperidon)

Door dit medicijn leek het alsof er glazen platen om mij heen gebouwt waren. Ik kon geen normale gesprekken meer voeren, alle creatifitijd was weg en mijn passie voor muziek was ineens verdwenen!!?! Mijn ouders herkende mij niet meer, Ik zat er bij als een kasplantje. Ook zag ik er slecht uit ( mijn mond hing open en mijn ogen stonden op half 7) Ik werd niet meer ongeste[lees meer...]ld en ik kwam 8 kilo in 3,5 maand aan. MIjn lichaam is erg belangrijk voor me, dus begon ik mezelf uit te hongeren maar nog steeds vlogen de kilo's er aan. Ik was erg opgezwollen het leek wel alsof ik zwanger was. Ik moet wel eerlijk zeggen ik had geen last meer van stemmen. Maar helaas was het plezier in het leven dat ik net weer te pakken had voor de medicatie wel weg.
26-06-2018

Gedragsstoornis

Makkelijk bij de apotheek af te halen en goede service. Middel werkt goed en snel. Heb er verder ook geen klachten over.
23-02-2018

Psychische klachten

Heb jarenlang dit middel gebruikt omdat het zogezegd moest van een psychiater. Tijdens gebruik niet veel van gemerkt. Ik leide mijn leven zoals anders en had niet echt de indruk dat er wat veranderde in mijn denken of doen. Wel redelijk veel bijgekomen in gewicht en een serieuze oververmoeidheid (maar dit heeft wss een andere oorzaak , cvs of dergelijke, nu aan het onderzo[lees meer...]ekken) sinds januari gestopt met die medicatie en ik moet zeggen dat ik geen verschil merk. Eerste weken was ik wel wat neerslachtig wss door het abrupt afbreken maar nu voel ik mij terug in de fleur van mijn leven. Ben al serieus afgevallen mede door wat beweging waar ik nu weer zin in heb. Vermoeidheid blijft wel, echter hoor ik nu wel mijn wekkers afgaan wat ik anders niet hoorde met de medicatie. Ook kan ik terug dromen. Tijdens het gebruik van de medicatie heb ik geen enkele keer gedroomd. Na het stoppen ermee kan ik terug vrolijk dromen en herinner ik me ze ook.
03-06-2013

ADHD

invega werkt, maar met de bijwerkingen erbij vind ik het nemen niet waard. Ik voelde me wel terug rustig in men hoofd, maar begon te kwijlen als een hond(nooit gehad), kreeg tics(constant begwegen van lippen) en voelde minder levendig dan een kamerplantje. Voor mensen die zwaar pyschotisch zijn is dit middel waarschijnlijk wel aan te raden maar is dit niet het geval zou ik[lees meer...] het zeker niet nemen...Ik denk wel dat ik veel bijwerkingen had door dit middel die niet iedereen heeft door het te gebruiken...
22-01-2012

Schizofrenie

Ik ervaar geen klachten mbt het krijgen van een psychose en heb een lage dosering. Ook ervaar ik geen bijwerkingen itt Risperdal of Abilify, maar met een hoge dosering zou dat waarschijnlijk wel anders zijn vermoed ik.
14-09-2011

Psychose

Werkt veel beter dan risperdal, geen enkele bijwerking
04-03-2015

Psychose

Eerst begonnen met risperdal was suicidaal door die medicijnen en kon ook niet meer slapen. Ook enorm veel last van bewegingsstoornissen. Kon zelf geen glas water meer opheffen. Nu met invega voel ik me veel beter, en ik neem dit medicijn nu al zo'n 4 jaar. Is door autisme en een pyschose dat ik dit moet nemen.
23-08-2018

Schizofrenie

Het is best een goed medicijn, alleen kunnen de injecties ongelooflijk veel pijn doen een paar dagen. Ik ga nu aanvragen of ik over op zuigtabletten mag want m'n arm is helemaal lam van de pijn als ik wil draaien. Heb al een klacht ingediend maar hielp niks. Oh ja, het is niet altijd zo geweest, het is iets van het laatste jaar en gebruik het al 6 jaar.
21-03-2013

Schizofrenie

Ik leef weer mijn eigen normaal leven als een mens
18-10-2018

Psychose

Na 2 psychoses neem ik Invega 12mg op lange termijn. Medicijn werkt goed voor het verminderen van verbale auditieve hallucinaties, maar ik ben wel over de jaren heen 30 kg bijgekomen en heb erectieproblemen. Medicijn doet niets tegen negatieve symptomen.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum