Ervaringen met Invega

paliperidon

Schizofrenie (9 meningen)

03-02-2019 | Vrouw | 48
Bipolaire stoornis
Zeer goed medicijn met nagenoeg geen bijwerkingen. Ik ben zeer tevreden.

23-09-2018 | Vrouw | 38
paliperidon (3mg)
Bipolaire stoornis
Ik ben hsp en had in november veel te maken met wantrouwen en angsten. Ik ben pas in december erachter gekomen dat mijn klachten, regelmatige depressiviteit en dergelijke te maken had met het feit dat ik hsp ben al heel mijn leven. En door familiale omstandigheden last van de wantrouwen.

01-09-2020 | Vrouw | 34
Bipolaire stoornis
Hallo, Ik zelf ben in 2018 gestart met invega. Middel werkte vrijwel meteen in op mijn brein : - ik ervaar minder prikkels, angst, en ben meer stressbestendig Als ik het niet neem ben ik zeer angstig en hooggevoelig , ik kan hierdoor amper de dag door. Herkenbaar? Ik neem het middel dus als demper en het helpt mij om mijn opleiding tot zorgkundige af tr werken. Om voor[lees meer...] mijn familie en vooral voor mezelf een stabieler, rustiger leven te hebben. Ik kreeg het voorgeschreven omdat ik in een psychose was beland. Men dacht aanvankelijk dat dit gerelateerd was aan mijn verleden met middelenmisbruik. Echter nu, twee jaar later, is de diagnose bipolair vastgesteld. Dit verheldert enorm waarom ik dit best mooie leven amper aankon, en constant zaken betrok op mezelf. Het grote nadeel is dat je er eetbuien van krijgt. Ikzelf ga hiervoor naar een dieetgroep. Ik was vroeger een heel slanke vrouw , maar niet gelukkig. Ik verkies mentale sterkte boven het perfecte maatje 36. Aan iedereen veel succes gewenst , Warme groet

17-04-2018 | Man | 58
Bipolaire stoornis
Vanaf 5-8- 2014 t/m 15 -1-2017 heb ik Invega voorgeschreven gekregen(i.p.v Risperdal). Ik ben destijds begonnen met 6 mg,maar al snel moest de dosis verlaagd worden naar 1mg per dag,maar uiteindelijk werkte het middel niet meer,en is vanaf 15-1-2017 gestaakt. En nu gebruik ik Lithium-carbonaat(1200 mg per dag),en dat is al vanaf 2002 zo,en verder niets erbij qua medicatie[lees meer...].

07-03-2016 | Vrouw | 41
Bipolaire stoornis
Ik slik al enkele jaren seroquel maar wilde eens iets anders proberen. Invega leek een goede optie. Ik bouwde seroquel langzaam af en invega op maar toen invega op 6 mg zat kreeg ik 2 x per nacht een nachtmerrie waar ik danig van slag was. Na een week nog geen verbetering en met invega gestopt.