Lithiumcarbonaat

lithium

Bij  PsychoseX

Bipolaire stoornis (56 meningen)
Clusterhoofdpijn (9 meningen)

Seroquel (519 meningen)
Abilify (230 meningen)
Zyprexa (177 meningen)
Risperdal (159 meningen)
Quetiapine (153 meningen)

01-10-2015

Psychose

in 2009 kreeg ik last van een kraambed psychose. ik ben opgenomen toen in een kliniek en kreeg seroquel en lithium voorgeschreven. de lithium was voor manisch depressiviteit die ik achteraf gezien niet bleek te hebben. toen de seroquel naar 0 was afgebouwd kwam in 2011 mijn psychose weer terug met een opname. toen kwamen ze erachter dat het lithium gebruik mijn schildklier[lees meer...] onherstelbaar kapot was. ik moest per direct stoppen met lithium en slik nu voor de rest van mijn leven thirax voor mijn schildklier die niet meer werkt. jammer, voor mij dus nooit geen lithium meer
16-07-2013

Psychose

ik gebruik dit medicijn al een aantal jaren. Bijwerkingen: aankomen, veel zweten, veel plassen droge mond. Ik vind het vervelendste dat ik ben aangekomen maar ik weet niet of dit door de lithium komt of door andere medicijnen.
11-04-2013

Psychose

Hallo, ik ben een meisje van negentwintgig jaar . die vanaf 2003 tot en met 2012 medicijnen heb voorgeschreven gekregen omdat ik na enkele nare gebeurtenissen, die ik niet goed heb verwerkt in een psychose terrecht ben gekomen. Ik heb dacht ik ongveer van 2004 tot 2012 de medicijne depakine , en lithuim voorgeschreven gekregen. Als stemmingstabilisator. Sinds dit jaar[lees meer...] 2013 heb ik mijn lithium afgebouwd en daarmee ben ik inmiddels gestopt en sta ik onder behandeling van een arts weer om de depakine, ook af tebe bouwen. Wat ik krijg zou willen weten, als je deze medicijnen bezig bent om af te bouwen of mee gestopt ben , kan je dan ook lichamelijke klachten ervan krijgen, dat je pijn in je onderrug kan krijgen in de buurt van de ribben. Of dat je ineens wat extremer boos of sneller geirriteerd kan raken, mijn vraag is is dit normaal bij de afbouw en stoppen van medicijnen. Wat zijn nog meer verschijnselen die je kan krijgen bij het stoppen van deze medicatie , de lithium en de depakine.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum