Orap

Pimozide (Orap)

Bojan Nikolik (31-03-2015)

02-08-2015

Psychose

Ik heb al een 10 jaren orap in gebruik, maar ben ontzettend in gewicht bij gekomen, tevens moeilijker gaan bewegen met veel pijn, inmiddels heb ik artrose en fybromialgie en angina pectoris. Wie herkent dit?
31-03-2015

Psychose

Ik kreeg in 2001 Orap 4mg per dag voorgeschreven i.v.m dingen zien en horen die er niet zijn. De bijwerkingen waren op zn zachts gezegd een ware hel. Ik kreeg ernstige spasmes in heel het lichaam, kon niet meer slikken en praten wegens verkrampte tong, kwijlde alles onder. De arts sprak van "dystonieen". Het medicijn is toen afgebouwd en ik werd weer de oude.
23-07-2013

Psychose

Orap helpt goed bij het zien of horen van dingen , die er niet zijn! Je krijgt alleen erg onrustige benen en het lijkt wel alsof je er dikker van wordt....wie herkent dit?
14-11-2012

Psychose

nou ik ben begonnen met 1 mg en toen had ik geen bijwerkingen en gebruik nu 2 mg en ik merk lichte vermoeidheid maar mensen die angstaanvallen hebben of psychose die raad ik dit middel aan ik heb ook zyprexa geprobeerd maar dat geeft bijwerkeningen waar je niet vrolijk van wordt bijv dat je een eind aan je leven wil maken of dat je het leven niet meer ziet zitten en je kan[lees meer...] er door slecht slapen dit zijn mijn ervaringen
28-11-2008
Vrouw

Psychose

Het leek alsof mijn hoofd op een andere golflengte ging ruisen. Het werd rustig, zodat ik eindelijk t gevoel had vrij te zijn. Moeilijk om zoiets onder woorden te bengen

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum