Solian

amisulpride

Psychose (1 mening)
Schizofrenie (0 meningen)
Bipolaire stoornis (0 meningen)
Schizoaffectieve stoornis (0 meningen)
08-09-2017

Solian (amisulpride)

Toen ik het middel 2 jaar geleden begon werkte het middel heel goed. Ik was wel heel de dag moe, sliep heel veel en verder werkte het middel zeer goed. Mijn paniek was zo goed als weg, voelde me blijer en had minder angst. Na een jaar woog ik 15 kg meer en ondertussen weeg ik er 20 kg meer. Toen ik het begon te nemen had ik ondergewicht en nu overgewicht. paranoia, achte[lees meer...]rdocht was veel beter. Nu ben ik sinds 1 week gestopt van de ene dag op de andere dag en wat voel ik mij ellendig... Ik ben gestopt omdat ik het gevoel had ondanks dat het middel wel goed werkt voor mij, maar ik had het gevoel dat het al mijn hormonen weg nam of iets deed met mijn hormonen. Ik was precies bevallen, kreeg melk in de borsen, grote borsten, geen maandstonden meer en mijn buik en mijn poep zijn dik. Ik rol van het ene probleem in het andere, nu zit ik dus terug met een ellendig gevoel. Ik heb 2 jaar niet geweend en vandaag zou ik niet anders meer doen. Ik denk terug aan doodgaan en al die andere dingen en ik voel mij gewoon alleen, ellendig, leeg, geen zin in niets. Zou ik nu terug beginnen met de Solian? Ik weet het niet
22-08-2017

Solian (amisulpride)

Ben verleden jaar tijdens een burn out met paniekaanvallen en zelfmoordgedachten op voorschrift van mijn psychiater Solian beginnen nemen, voelde me na enkele dagen al veel beter, angst en zelfmoordgedachten onder controle. Dit jaar drie maanden na de afbouw terug moeten beginnen te nemen zelfmoord gedachten en onrust waren terug, nu na vier weken terug Solian voel ik me v[lees meer...]eel beter. Bijwerking: positief, meer energie en ik bijt meer van me af, minder peikeren, durf zeggen waar het op staat! Negatief: kilo's bijgekomen.
14-11-2016

Solian (amisulpride)

Ik ben in 2013 begonnen met 200mg amisulpride per dag, omdat ik ernstige paniekaanvallen kreeg, omwille ik in een vechtscheiding zit met mijn kinderen die zijn ontnomen door ex-man. Ik had ook nog te kampen met een burn-out van 2009 (de scheiding). Ik nam toen paroxetine, maar dat was niet genoeg om mijn zelfmoordgedachten te laten verdwijnen, omwille ik mijn kinderen al [lees meer...]4 jaar niet meer heb gezien. De amisulpride heeft mij goed geholpen, mijn angsaanvallen zijn verdwenen en zelfmoord gedachten ook, ook hysterische huilbuien, onbegrepen voelen. Nu gaat dat beter en ben ik sterker om mijn ex-man aan te kunnen. Alsook de dagelijkse dingen doen, en ik denk eraan terug te gaan werken, dat zou mij ook goed doen denk ik. Het is een goed product al moet ik zeggen dat ik van maatje 40_42 naar 46 ben gegaan en ondertussen over de 100kg weeg zonder veel of ongezond te eten, alsook snoepen doe ik ook niet veel. Verder heb ik vaak het gevoel dat ik niet meer vanuit mijn diepste binnenste leef, maar eerder word geleefd, gelijk een robot. Maar als het helpt om mijn angstaanvallen weg te halen dat is veel waard anders ben ik geen mens.
19-01-2015

Solian (amisulpride)

ik neem nu al bijna 5 jaar solian en ik heb na een paar maanden geen paniekaanvallen meer. eerst werd ik ziek bij eerste innamen, maar met een kleine dosis te beginnen heb ik het opgebouwd. de neveneffecten niet over te spreken. ik ben 50kilo bijgekomen. ik heb geen lust meer in seks, als het voorkomt, kan ik niet meer klaarkomen. ik kan niet huilen ( is nog al genant op[lees meer...] begrafenis) ik voel me net een zombie die iets grappigs doet mij niets meer. ik zou het niemand aanraden om dit medicijn te pakken ik zelf ben bezig met afbouwen en andere medicatie aant proberen

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (503) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (472) - Antibiotica - penicillines breedspectrum