Zypadhera

Schizofrenie (1 mening)

07-02-2019

Zypadhera (olanzapine)
Psychose

Hoi Ik ben Eddie, en mocht dit dure medicijn ontvangen, moest het wel motiveren en beloven dat ik mijn hele leven Zyphandera neem. Geen bijwerkingen en ik kan niet mijn medicijnen stoppen of vergeten zoals met zyprexa tableten. Al heel erg lang stabiel, werk fulltime. Eens in de drie weken naar gesloten afdeling, daar blijf ik onder toezicht voor 3 uurtjes. Ik ben heel erg[lees meer...] blij met dit medicijn, ik raad iedereen die schizo affectief heeft dit ook te gaan gebruiken. Het is duur, bijna 400 euro per injectie en de opname kosten er ook nog bij. maar het werkt heel erg goed en maakt mij een gellukig mens.
28-06-2016

Zypadhera (olanzapine)
Psychose

Gebruik zyphadera voor psychose en manie. Klachten na 2 weken helemaal weg. alleen gewichtstoename en ernstige afvlakking van het gevoel. Even doorzetten en ik mag terug naar 300mg per 4 weken, waar ik nu op 405 mg zit per 3 weken

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum