Ervaringen met Canesten gyno

clotrimazol

Vaginale schimmelinfectie (111 meningen)

10-08-2022 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Laat je niet al te gek maken; tijdens mijn gebruik zocht ik reviews op & vond ik talloze rampverhalen (vooral over het product dat ik gebruikte). Ik bracht de tablet 's middags in; de volgende 2 dagen vloeide het opgelost naar buiten. Op een hele lichte bloeding na, heeft het precies gedaan wat ik nodig had! Als je van jezelf weet dat je wat meer last hebt van vaginale dro[lees meer...]ogheid, gebruik dan de zachte capsule of (beter) het cremetje. Die gebruikte ik eerder en werkte ook prima.

04-08-2020 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb regelmatig last gehad van een vaginale schimmel. Normaal ga ik altijd naar de huisarts en krijg ik daar een tablet wat ik oraal moet innemen. Nu kon dit echter niet dus naar de drogisterij gegaan en canesten gymo geprobeerd. Ondanks de vele negatieve reacties ben ik zeer tevreden! Het Brandde verschrikkelijk, kom er bijna niet van lopen en aanraken of plassen oh maa[lees meer...]r. Capsule voor het slapen ingenomen en de volgende dag weg branderig gevoel!! Super product

12-03-2019 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Heeft bij mij niet geholpen. Voor het slapen gaan ingebracht en na een paar uur wakker geworden van buikkrampen. Gelukkig was het na een half uur over. De volgende dagen licht bloedverlies. Ik had het er wel voor over gehad als de schimmelinfectie weg bleef, maar de jeuk kwam na een paar dagen weer terug. Ik raad aan gewoon naar de huisarts te gaan, je hoeft daar niet geli[lees meer...]jk met de benen wijd en je krijgt tenminste iets voorgeschreven wat wel helpt!

16-01-2019 | Vrouw | 23
clotrimazol (10mg/g)
Bacteriële vaginose
Werkt helemaal niet. Ben later naar de huisarts geweest en hij zei dat hij nog nooit van dit middel gehoord had en na het lezen van de beschrijving voegde hij toe dat hij niet zou verwachten dat dit echt zou helpen. Ben nu bezig met een ander middel op recept wat wel werkt en werd nog compleet vergoed door mijn zorgverzekering ook, veel beter dan die 15 euro hier voor

06-12-2017 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Zojuist last gehad van een erge schimmelinfectie, daar deze in het weekend plaatsvond bij de drogist Canesten gyno capsule gehaald. Deze deed bij inbrengen erg veel zeer en zat niet gemakkelijk gedurende de nacht. Een dag later opgestaan met nog meer jeuk, pijn en een brandend gevoel. Huisarts gebeld voor daktarin gyno tablet, werkt vele malen beter. Al met al een slechte[lees meer...] ervaring met Canesten... voor mij nooit meer!

10-09-2017 | Vrouw | 23
clotrimazol (200mg)
Vreselijke troep! Eerst de canesten test gedaan en later 7 dagen lang tube ingebracht. Branderige pijn, opgezwollen lippen en bultjes. Wat een hel! Morgen alsnog naar de dokter. Weg gegooid geld!

03-03-2016 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Super!! tijden last gehad (lees:8 maanden) dokter dacht aan andere dingen, zelfs pillen voor soa gehad (bleek bij partner niet te zijn) en bij tweede test ook niet. En dan eindelijk zomaar na 1 dag van klachten af!!

18-04-2023 | Vrouw | 24
Vaginale schimmelinfectie
Heb een schimmelinfectie opgelopen door langdurig antibioticagebruik. Nadat ik eerst bang was geworden door de slechte reviews durfde ik het tablet bijna niet te proberen. Uiteindelijk toch gedaan. Prima geslapen. Nu is de volgende dag. Ik merk wat buikpijn en de pil is vloeibaar geworden en komt langzaamaan naar buiten als een opgeloste substantie, dat voelt wat brande[lees meer...]rig. Ik hoop dat het snel werkt en de schimmelinfectie nu over is.

26-09-2019 | Vrouw | 24
Vaginale schimmelinfectie
Verschrikkelijk, bij het eerste gebruik goede het als een verlichting maar na een paar minuten begon het hevig te branden. Ne elke bolgende dag dat ik het gebruikte begon het branden eerder en heviger. Op de vijfde dag was het branden zo erg dat ik het gevoel had dat ik gek werd ik wou het bijna uit spoelen. Ik ben er 5 capsules gestopt en ik kan niet zeggen dat het mijn [lees meer...]klachten verminderd heeft. Ik ben uiteindelijk toch via mijn dokter op een ander middel gekomen welke eerder na 4 dagen verlichting gaf. Gyno-Daktarin 400mg. Maar zelfs nu heeft het ruim 2 weken geduurd voordat alle klachten weg waren, Ik begin bijna te denken dat die Canest het ergee heeft gemaakt. Het branderig gevoel en de jeuk zijn weg, maar mijn schaamlippen zijn erg gevoelig nu en zien er 'beschadigd' uit. Nooit meer zal ik dit product gebruiken en ook nooit aanraden.

20-12-2014 | Vrouw | 24
Vaginale schimmelinfectie
Makkelijk in te brengen. Verlicht snel de jeuk en roodheid. Het enige wat ik vervelend vond is dat de tablet er in een soort poeder vorm weer uitkomt, het duurde bij mij ook een paar dagen voordat echt alles eruit was. Zolang een inlegkruisje in m'n ondergoed gedaan. Werkt natuurlijk wel maar is wel vervelend.

30-09-2022 | Vrouw | 25
Vaginale schimmelinfectie
Sinds een week had ik last van jeuk in mijn vagina, alles wees erop dat ik een schimmel infectie had opgelopen. Wegens persoonlijke omstandigheden kon ik momenteel geen bezoek aan de huisarts brengen. Om die rede heb ik een eendaagse capsule gehaald van Canesten Gyno. Ik had hem in de middag toegediend, wel met wat spanning na alle online reacties gelezen te hebben. De eer[lees meer...]ste dag leek de jeuk alleen maar erger te worden, wat mijn zenuwen wel verergerde. Na ongeveer anderhalf dag werd het steeds minder en inmiddels 2 a 3 dagen later is alle jeuk verdwenen. Gelukkig! Wel heb ik nog wat last van extra afscheiding, die waarschijnlijk door de capsule ontstaat.

03-02-2022 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Na het lezen van de reviews was ik huiverig, maar toch besloten om het medicijn te gebruiken. Mijn klachten waren de volgende dag al een stuk minder en de volgende dag verdwenen. Daarnaast geen last gehad van bijwerkingen.

05-09-2021 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Capsule gekocht en ingebracht en daarna pas de reviews gelezen, waardoor ik toch wat schrik kreeg. Maar alles is prima verlopen, geen vervelende bijwerkingen en het product heeft gedaan wat het moest doen. Binnen no time was ik van mijn klachten af.

19-06-2018 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Heb achteraf zeker een half jaar rondgelopen met de schimmelinfectie. Toch maar een capsule proberen. Makkelijk in te brengen. Volgende dag voelde het al heel anders. Na een week voelt het weer helemaal zoals het hoort! Ik raad het echt aan.

14-06-2018 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
In de avond voor het slapen gaan had ik het tablet ingebracht. Midden in de nacht werd ik bezweet wakker. Toen ik daarna naar de wc ging, merkte ik dat ik krampen had in mijn onderbuik. Ik had al zo’n vermoede dat dit mijn baarmoeder was die geirriteerde raakte van het tablet. De volgende ochtend voelde ik me erg beroerd en misselijk. Ook had ik de diarree. Ik voelde me ze[lees meer...]lfs zo beroerd dat ik later naar mijn werk ging. Eindstand: nog steeds jeuk.. Terwijl ik normaal gesproken met de 3 eieren van Gyno Daktarin nergens meer last van heb. Werkt niet voor mij (als schimmel-koningin) :p

07-07-2017 | Vrouw | 26
clotrimazol (10mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Binnen 3 dagen van mijn klachten af! Zeer makkelijk in gebruik, en fijn dat het gewoon bij de drogist te krijgen is.