Ervaringen met Canesten gyno

clotrimazol

buikpijn branderig gevoel rond buiten de vagina misselijkheid branden op de huid blaar(ken) achter in de keel verstopte keel branderig gevoel in de keel keelpijn samentrekking van de baarmoeder slijm ophoesten

Vaginale schimmelinfectie (113 meningen)

13-09-2023 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Mijn ervaring met de Canesten GYNO 1-daagse Creme was uiterst positief! Inbrengen ging verrassend makkelijk en de volgende dag waren de klachten zo goed als weg. Zeker aan te raden dus!

08-01-2023 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Sinds ik het heb gebruikt heb ik blaasjes en zweren gekregen en iedere keer dat ik het moet inbrengen voelt het of de huid rondom mijn vulva weg brandt, het doet zo veel pijn nu dat ik het niet meer durf te gebruiken

20-01-2020 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb mijn eerste vaginale schimmelinfectie en heb op aanraden van de Huisarts de afgelopen 3 dagen 2 keer per dag gesmeerd met Canesten Gyno Creme en ook 3 avonden een Canesten Gyno 3 tablet ingebracht. Als ik de crème aanbreng op de binnenste schaamlippen brand het een beetje. S'ochtends jeukt het enorm na een nacht slapen (jeuk had ik niet tijdens de schimmelinfectie).[lees meer...] Het inbrengen van de tablet was makkelijk, en ik heb hier s'nachts geen klachten van gehad. De klachten overdag waren krampen (voelt als menstruatiekramp), ze waren best heftig. Ik heb een hoge pijngrens dus ervaar pijn niet zo erg, maar moest wel even diep ademhalen bij sommige krampen. Ik heb vannacht mijn laatste pil ingebracht en vandaag overdag voelde de binnenkant van mijn vagina pijnlijk en ben ik gaan bloeden. Nu komen er restjes van de tabletten naar buiten. Ik heb het idee dat de schimmel op mijn schaamlippen nog niet weg is, dus ik blijf nog zeker 4 dagen doorsmeren. Mijn vagina is wel erg gevoelig nu.

07-05-2021 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Ik had last van nare geurtjes en meer dan normaal witte afscheiding.

03-03-2021 | Vrouw | 21
Abnormaal vaginaal bloedverlies

30-07-2019 | Vrouw | 21
Bacteriële vaginose
Canesten Gyno Balance Gel gebruikt tegen mijn vies ruikende afscheiding. Na 2 dagen was het al helemaal weg, ben super tevreden!

01-07-2018 | Vrouw | 21
clotrimazol
Vaginale schimmelinfectie
Voor het eerst een vaginale schimmelinfectie gehad, alle symptomen op internet kwamen overeen met wat ik had. Heb vervolgens zelf de Canesten crème gekocht en 6 dagen lang gebruikt, inwendig en uitwendig voor het slapengaan. Na dag 1 voelde het al erg verlichtend, en na de 6 dagen was het helemaal over. Makkelijk in gebruik, maar wel elke ochtend daarbinnen goed uitspoelen[lees meer...] onder de douche.

08-03-2018 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Erg last gehad van een schimmelinfectie, ik ben hiervoor niet naar de dokter geweest omdat alle symptomen zo overeen kwamen met alles wat ik las dat ik het wel wist. Een dag later al véél minder last! Die nacht eindelijk weer lekker zonder jeuk geslapen. Ik heb er vertrouwen in dat het weggaat. Top product! Super makkelijk ook!

01-09-2017 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Een vriendin van mij en ik hadden heel toevallig tegelijkertijd een vaginale schimmelinfectie. Allebei hebben we de canestan gyno tabletten gehaald en ingebracht en nu, 3 weken later, hebben we allebei nog steeds last. Die pillen werken voor geen meter. 15 euro weggegooid en maar weer naar de apotheker toe..

17-07-2016 | Vrouw | 21
clotrimazol (200mg)
Vaginale schimmelinfectie
Ik had vaak last van blaasontstekingen waarvoor ik antibiotica kreeg, hierdoor heb ik een vaginale schimmelinfectie opgelopen. Een half jaar geleden begonnen de klachten, toen kreeg ik van de huisarts de Canesten Gyno 3 tablet. Deze had toen weinig effect, maar een paar dagen. De laatste weken leek het alleen maar erger te worden, dus ben ik toch maar weer teruggegaan. Nu [lees meer...]weer de tabletten gekregen en deze moet ik nu 3 dagen achter elkaar voor het slapen gaan inbrengen, heb gisteravond de eerste ingebracht. Heb het idee dat de afscheiding al een stuk verminderd is. Wel is het vervelend dat die pil er vandaag weer uitkwam in poedervorm, maar goed, daarvoor zijn inlegkruisjes een fijne oplossing. Daarnaast heb ik ook nog de crème gekregen voor uitwendig gebruik, na het aanbrengen hiervan kreeg ik wel erge jeuk aan mijn schaamlippen. Maar niet zo extreem dat ik er gek van werd. Hopelijk zorgt het er wel voor dat de schimmel niet meer terugkeert.

05-04-2016 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb de crème gebruikt van Canesten Gyno. Het was voor mij de eerste keer dat ik het idee had dat ik een vaginale schimmelinfectie had. Ik weet nog steeds niet zeker of het een schimmelinfectie was, maar ik had erg last van jeuk, pijn en droogheid in en rondom vagina. Ik heb de crème 6 dagen lang gebruikt (ingebracht voor het slapengaan). De crème verlichtte meteen de je[lees meer...]uk en binnen 2 à 3 dagen helemaal geen jeuk meer. Ik heb geen last gehad van bijwerkingen. Na de kuur ook geen last meer gehad van jeuk, te veel of te weinig afscheiding, pijn o.i.d. Helemaal prima en erg blij mee!

17-02-2016 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Top product! Door andere ervaringen werd ik bang om dit product te gebruiken (bij sommige ging het hevig branden). Maar bij mij bleek dit helemaal niet het geval te zijn! Heb geen bijwerkingen gehad en kon gewoon normaal slapen(je moet het voor het slapen in brengen). Alleen zitten er 's ochtends wel witte brokken van de capsule in je slipje, dus dan kan je het beste maand[lees meer...]verband gebruiken. Al met al vind ik dit een prima product!

29-02-2020 | Vrouw | 20
clotrimazol (200mg)
Vaginale schimmelinfectie
Ik voelde een lichte opkomst van een vaginale schimmelinfectie. Dus ga ik naar de apotheker om canesten gyno, de capsule te halen. Ik breng hem ‘s avonds in voor het slapen en doe alles wat er op de bijsluiter staat. Toen ik in de ochtend opstond kwam het er allemaal uit in extreem veel witte brokjes en voelde ik dat het gevoel nog erger geworden was. Had een heel erg bran[lees meer...]derig gevoel, kon niet meer functioneren. Ik raad dit product aan niemand aan.

19-03-2019 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Last gehad van vaginale schimmelinfectie. Enorme jeuk opeens, door jeuk deden ook binnenste schaamlippen soort van pijn. Geen branderig gevoel bij plassen. Afscheiding aan vagina Tablet gelocht en ingebracht, volgende morgen enorm veel jeuk gekregen maar heeft na ander have dag gewerkt in combinatie met gyno creme.

07-11-2016 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb echt al heel erg lang last van afscheiding. Gewoon puur afscheiding, geen jeuk of andere rare dingen er om heen.. heb hier eigenlijk te lang mee gelopen. Ik schaamde me er voor, maar durfde het aan niemand te vertellen. Heb uiteindelijk dus via kruidvat online de canesten gyno capsule gekocht. Afgelopen zaterdagavond ingebracht en zoals aangegeven wel een inlegkruis[lees meer...]je gebruikt. Heb gewoon heerlijk geslapen! Volgende ochtend onder de douche gestapt en er kwam wel wat dikke witte soort van afscheiding er uit, maar dit zijn restanten van de capsule. Normaal had ik een paar keer op een dag afscheiding, het is inmiddels maandag middag en heb nog steeds geen afscheiding gehad!! Ik ben dus zeer tevreden! Ook geen last gehad van rare bijwerkingen dus ik raad het product zeer zeker aan, mits je dus allergisch bent voor een van de ingrediënten.. ik zit na een hele lange tijd in iedere geval zonder afscheiding! :)

15-07-2016 | Vrouw | 20
clotrimazol (500mg)
Fijn in gebruik, niet moeilijk in te brengen. Heb regelmatig weer last van een schimmelinfectie en dit leek mij fijn om eens te proberen om niet weer voor de zoveelste keer langs de huisarts te moeten. Na 1 dag voelde ik al meteen verlichting van de klachten, na 2 dagen gaat het al veel beter. Ik vind het wel langzaam gaan qua werking, pas op de derde dag gaat het echt bet[lees meer...]er. Heb deze ervaring met het recept van de huisarts niet, hierbij werkt het voor mij sneller. Ik vind het jammer dat je zo'n rommel krijgt in je onderbroek, een inlegkruisje kan maar het gaat enorm jeuken door de troep die er nu al 2 dagen steeds uit blijft komen, heel vervelend. Mochten de klachten weer terug komen ga ik toch liever naar de apotheek voor een receptje van daktarin is het geloof ik, werkt beter, sneller en geeft minder rommel. Vond het product ook best wel duur. Prima dat je het zelf kan kopen, maar bij twijfel toch beter om de huisarts te raadplegen aangezien het ook iets anders kan zijn (bijvoorbeeld blaasontsteking etc)

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum