Ervaringen met Canesten gyno

clotrimazol

Vaginale schimmelinfectie (111 meningen)

16-03-2023 | Vrouw | 38
Vaginale schimmelinfectie
Helaas heb ik meerdere keren per jaar last van een schimmelinfectie. Deze capsule biedt altijd de perfecte oplossing. Laat je inderdaad niet gek maken met allerlei rampverhalen! Je brengt de capsule in voor het slapen, inlegkruisje gebruiken want de zalf komt er deels weer uit, ‘s ochtends voorzichtig douchen (niet gaan schrobben oid) en dan die dag ook nog een inlegkruisj[lees meer...]e gebruiken. De jeuk en het branderige gevoel (heb je toch al!) worden eerst iets erger maar je slaapt er gewoon echt prima mee. Aanrader, doet wat het moet doen!

05-03-2023 | Vrouw | 57
Bacteriële infectie
Voor mij heeft het perfect gewerkt, zo blij mee!!! Al meerdere malen had ik bij de gynaecoloog aangegeven dat ik een onaangename geur had, die niet bij me hoorde. Deze adviseerde om niet met zeep te wassen, had verder geen oplossing. Dit deed ik al nooit, dus dit was geen oplossing. Na 5 jaar zó onzeker te zijn geworden, zelf op onderzoek uitgegaan. Canesten gekocht, en [lees meer...]de geur verdween al na 2 dagen! Nu, 2 maand later, nog steeds geen klachten! Ik ben er heel dankbaar voor!

21-02-2023 | Vrouw | 43
Bacteriële vaginose
Na het uitgebreid googelen en vragen beantwoord om te achterhalen wat de oorzaak zou zijn kwam ik bij Canesten gyno balance 7 capsules uit. Dit aangeschaft. Na de eerste nacht al direct verbetering. Na 3 dagen geheel van alle klachten af. De 7 dagen afgemaakt en tot dusver lijkt het over. Ik las vervelende ervaringen nadat ik 2 dagen had gebruikt. Ik schrok en hoopte dat d[lees meer...]ie bijwerkingen niet zouden komen zoals ik bij sommige las. Ik heb zelf een goede ervaring gehad met totaal geen bijwerkingen en een goed resultaat.

02-11-2022 | Vrouw | 47
Vaginale schimmelinfectie
Bij beginstadium schimmelinfectie (lichte jeuk, branderig gevoel en licht opgezwollen schaamlippen) de capsule gebruikt in de avond. Alle klachten waren direct veel onder. Voor het slapen gaan toch wat branderig gevoel, maar de volgende ochtend zo goed als weg. Zorg wel voor een inlegkruisje om de zalf op te vangen. Dag 2 een heel klein beetje bloedafscheiding tijdens het [lees meer...]plassen maar de klachten blijven weg!

30-09-2022 | Vrouw | 25
Vaginale schimmelinfectie
Sinds een week had ik last van jeuk in mijn vagina, alles wees erop dat ik een schimmel infectie had opgelopen. Wegens persoonlijke omstandigheden kon ik momenteel geen bezoek aan de huisarts brengen. Om die rede heb ik een eendaagse capsule gehaald van Canesten Gyno. Ik had hem in de middag toegediend, wel met wat spanning na alle online reacties gelezen te hebben. De eer[lees meer...]ste dag leek de jeuk alleen maar erger te worden, wat mijn zenuwen wel verergerde. Na ongeveer anderhalf dag werd het steeds minder en inmiddels 2 a 3 dagen later is alle jeuk verdwenen. Gelukkig! Wel heb ik nog wat last van extra afscheiding, die waarschijnlijk door de capsule ontstaat.

24-08-2022 | Vrouw | 54
clotrimazol (500mg)
Na het lezen van vele negeatieve verhalen durfde ik hem eerst niet in te brengen, dacht dat wordt de hele nacht wakker liggen, jeuk, branderigheid en uit nood onder de douche. Niks van dit alles! Heerlijk geslapen nergens last van

02-08-2022 | Vrouw | 32
clotrimazol (200mg)
Vaginale schimmelinfectie
Verdeelde reacties gelezen alvorens het product te gebruiken. Voor mij het beste product ook. Ik had voor het eerst een schimmelinfectie en werd krankzinnig van de jeuk. Met een spiegeltje zag ik ook dat het onderaan volledig onderzat met een korrelige witte afscheiding. Vrijen was onmogelijk door de pijn, plassen zeer gevoelig. 1x de canestene soft capsule gebruikt. Sand[lees meer...]erdaags ochtend direct amper nog jeuk. Tegen de namiddag alle klachten verdwenen en amper nog schimmel te bespeuren. Dag erna alle klachten en alle schimmel weg! Halleluja!!!

03-02-2022 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Na het lezen van de reviews was ik huiverig, maar toch besloten om het medicijn te gebruiken. Mijn klachten waren de volgende dag al een stuk minder en de volgende dag verdwenen. Daarnaast geen last gehad van bijwerkingen.

08-09-2021 | Vrouw | 39
Vaginale schimmelinfectie
Dit werkt bij mij prima. Ik had al een dag of drie last van jeuk en een branderig gevoel. Tablet gekocht, voor het slapen ingedaan en de volgende ochtend was alles weg. Geen bijwerkingen, beetje brokkelige afscheiding maar even een inlegkruisje in en dan is dat ook weer opgelost. Prima spul.

05-09-2021 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Capsule gekocht en ingebracht en daarna pas de reviews gelezen, waardoor ik toch wat schrik kreeg. Maar alles is prima verlopen, geen vervelende bijwerkingen en het product heeft gedaan wat het moest doen. Binnen no time was ik van mijn klachten af.

07-05-2021 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Ik had last van nare geurtjes en meer dan normaal witte afscheiding.

30-07-2019 | Vrouw | 21
Bacteriële vaginose
Canesten Gyno Balance Gel gebruikt tegen mijn vies ruikende afscheiding. Na 2 dagen was het al helemaal weg, ben super tevreden!

22-03-2019 | Vrouw | 36
Vaginale schimmelinfectie
Ik lees veel negatieve ervaringen hier maar ik kan mij hier niet in vinden.. Na antibioticakuur helaas een schimmelinfectie. Vroeger al eens eerder gehad ook na een kuur. Toen via huisarts Daktarin capsules voorgeschreven gekregen, die werken idd prima. Maar ik dacht nu, dat gedoe naar de huisarts etc. Daarom Canesten Gyno capsule gekocht. Proberen waard. Inbrengen gaat h[lees meer...]eel gemakkelijk, net voor slapen gaan. Beetje buikpijn gehad maar zo minimaal, te verwaarlozen. Heb al geen klachten meer. Geen jeuk, geen roodheid, geen branderig gevoel, geen vervelende afscheiding meer. Ik ben er tevreden over.

30-01-2019 | Vrouw | 47
Vaginale schimmelinfectie
Had het online besteld en toen pas de reviews gelezen. Schrok ervan en wilde eigenlijk toch gewoon de dokter bellen. Dat lukte die dag niet, dus de capsule ingebracht. Niet voor het slapen... staat niet in de beschrijving dat dat moet. Maar na het werk. Binnen een uur het idee dat alles er alweer uit was. Omdat ik er niet zoveel vertrouwen meer in had ben ik ‘s avonds in b[lees meer...]ad gaan zitten. Met het idee de volgende dag de dokter te bellen. Maar dat was niet nodig. De volgende dag was de jeuk, irritatie etc weg! En het bleef weg. Top product. Aan te raden!

26-01-2019 | Vrouw | 31
Schimmelinfectie van de huid
De canesten gyno tablet is GEWELDIG! Het gaat om de tablet en niet de zachte capsule. Geen jeuk, branderig gevoel of pijn. Makkelijk in te brengen en zeer effectief. Enige bijwerking: wit brokkelig stukjes tablet in je ondergoed. Snap echt niet, waarom de zachte capsule op de markt is gebracht. De capsule veroorzaakt zoveel pijn en ellende, terwijl de tablet geweldig i[lees meer...]s!!!!

01-07-2018 | Vrouw | 21
clotrimazol
Vaginale schimmelinfectie
Voor het eerst een vaginale schimmelinfectie gehad, alle symptomen op internet kwamen overeen met wat ik had. Heb vervolgens zelf de Canesten crème gekocht en 6 dagen lang gebruikt, inwendig en uitwendig voor het slapengaan. Na dag 1 voelde het al erg verlichtend, en na de 6 dagen was het helemaal over. Makkelijk in gebruik, maar wel elke ochtend daarbinnen goed uitspoelen[lees meer...] onder de douche.