Ervaringen met Gyno-Daktarin

miconazol

11-11-2019 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
Ingebracht met een paracetamol , na een halfuur begon het wat te prikken en een beetje te branden. De volgende dag was het inderdaad zo dat er veel crème uitliep en nu na twee dagen eigenlijk nog steeds, ik heb er wel maagpijn van en misselijkheid en een beetje ziekjes gevoel, hopelijk gaat dat over, ook wel nog een beetje bloederige afscheiding gehad. De branderigheid in[lees meer...] de vagina is wel verdwenen, dus heb wel het vermoeden dat het weg is. Wat ook wat helpt is een beetje sudocrem op de jeukerige plekjes.

21-03-2019 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Na een blaasontsteking en een antibiotocakuur kreeg ik twee dagen na de kuur vreselijk last van jeuk er roodheid van onder.. Na het lezen van alle horror verhalen hier was ik doodsbang om de capsule in te brengen.. Mezelf moed in gepraat en uiteindelijk toch maar gedaan aangezien ik op het punt van bevallen sta en ik geen zin had dat die kleine dalijk al geboren word me[lees meer...]t spruw... Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe nog geen last van heb gehad en ook geen bijwerkingen heb ervaren.. Ook ervaar ik al minder last van jeuk en hoop ik dat deze capsule genoeg is en alles straks weer over is voor de bevalling... Tot nu toe niks te klagen over dit medicijn!

04-01-2019 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Ik had een schimmelinfectie gekregen na een ziekenhuisopname. Ik had last van enorme jeuk, brandend gevoel bij het plassen, gezwollen schaamlippen.... Het was zo erg dat ik alles openkrabte. Toen zei de dokter dat het dit was en raadde me dit aan. Ik moest het enkel uitwendig en in het begin van de vagina aanbrengen. Dus de "tubes" moest ik niet gebruiken. Ik kreeg ook een[lees meer...] pilletje voor een inwendige desinfectie. Deze zalf heeft direct de jeuk verzacht en na 2d was de zwelling minder. En na een kleine week was alles opgelost. Ik zou enkel een inlegkruisje aanraden bij gebruik want door je lichaamswarmte wordt het snel vloeibaar en heb je een papje in je onderbroek. Nu heb ik constant een tube op voorraad in geval ik de jeuk terug voel opkomen. Dan is het opgelost binnen de 2d.

19-12-2018 | Vrouw | 17
miconazol (20mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Eerst het product opgezocht en de ervaringen ervan. Ik las heel wat verhalen waar er ernstige bijwerkingen bij optraden & werd al snel heel bang. Uiteindelijk de crème toch gebruikt. Is heel makkelijk in te brengen en heb er nauwelijks last van. Alleen op de 2de dag een beetje jeuk maar anders voel ik er niks van. Werkt heel goed want na de 3de dag is het zo goed als weg. [lees meer...]Ook heel goed geslapen. Het is inderdaad wel aangeraden om een maandverband te gebruiken ‘s nachts want het loopt er een beetje uit. Ik mag mij prijzen als een van de gelukkige, iedereen zn lichaam is anders en dus ook de reacties erop!

15-09-2018 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Capsule was makkelijk in te brengen! Geen last gehad van bijwerkingen in de nacht! Alleen volgende dag beetje buikpijn rond de baarmoeder. Verder totaal geen bijwerkingen. Aanrader!

11-07-2018 | Vrouw | 42
Vaginale schimmelinfectie
Werkt het beste. Beter dan de vrij verkrijgbare

03-07-2022 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Derde keer dat ik dit middel voorgeschreven kreeg. De eerste nacht is echt een hel, het brand, je kunt niet lekker liggen en valt moeilijk in slaap.. plassen kun je ook beter niet doen die nacht.. daarom plan ik het op een nacht dat het minder slapen beter uit komt. De tweede en derde pil vallen namelijk mee. De eerste pil werkt altijd al goed bij mij :)

02-07-2022 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb terugkerende schimmelinfectie. Middelen van deogist werkt niet en fluconazol ook niet meer. Ik heb nu standaard gyno dactatin capsule of zalf. Beide werken erg goed. Capsule geeft veel branderigheid. Ik wikkel een icepack in een doek en houd het er tegenaan tegen de branderigheid. Als ik het niet koel dan zwellen mijn schaamlippen op van de schimmel. Ik ben wel tevr[lees meer...]eden maar de branderigheid is echt niet te doen.

26-04-2022 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben zwanger en heb vanwege een blaasontsteking eerst antibiotica gekregen, genaamd Furabid. Na 7 dagen de kuur gebruikt te hebben verdwenen mijn klachten, maar ineens kreeg ik last van branderige gevoel en jeuk daaronder (een hele fijne bijwerking van de antibiotica, maar niet heus) Vervolgens eenmalige gyno-daktarin capsule gekregen welke je vaginaal gebruikt. Het is i[lees meer...]n een eivorm en best wel groot naar mijn idee. Ik vond het eng om het daarbinnen in te duwen. Ik las hier de reacties en was ontzettend bang dat ik nog ergere jeuk zou krijgen. Maar toch gedaan. 16:19 uur deed ik het erin, 17:19 begon de jeuk en branderig gevoel. Ik dacht dat ik dood ging. In de reacties lees ik dat de meeste pas na 2 uur iets merkten, ik ben eerder naar de wc gegaan en zag toen dat witte spul in mijn inlegkruisje en in mijn urine. Plassen heeft de jeuk doen ontstaan denk ik. Ik stond gelijk onder de douch, de koude water heb ik 15 min tegen mijn vulva aan gehouden :’). Daarna heb ik een paar uurtjes gelegen zonder onderbroek. Ik had mijn raam open en de wind die er kwam heeft mij wat geholpen. De volgende ochtend was alles ineens verdwenen. Geen jeuk, geen branderig gevoel, niks! Ik ben verrast. Ik was zo bang dat ik weken lang nog zo’n branderig gevoel zou hebben. Voor mij heeft het geholpen denk ik. Ik schrijf deze reactie voor de mensen die het in de toekomst willen gebruiken.. Wees voorbereid je zal eerst heel heftig jeuk en een branderig gevoel ervaren, hopelijk zal het daarna net zo snel overgaan zoals dat bij mij ging. Succes ermee 😅

01-04-2022 | Vrouw | 15
Vaginale schimmelinfectie
Gister avond de capsule ingenomen, niks aan de hand en rustig gaan slapen. Vanochtend wakker geworden en alles voelde helemaal goed, naar het toilet geweest en toen begon het. Het jeukde en Brande ontzettend erg, ook waren mijn schaamlippen opgezwollen. De jeuk en pijn was erger dan voor het middel. ik zat met tranen in de ogen. Hopen dat het werkt maar met zo veel pijn [lees meer...]raad ik dit middel niet aan.

25-01-2022 | Vrouw | 30
Vaginale schimmelinfectie
Ik was heel bang om dit te gebruiken na het lezen van alle ervaringen maar ik heb bijna nergens last van. Heb vannacht de eerste van 3 eitjes ingebracht en voor de zekerheid een ibuprofen genomen tegen eventuele pijn. Ik heb af en toe wat jeuk gevoeld maar dat deed het ook al voor de behandeling. Dus hier een hoopvolle ervaring.

22-01-2022 | Vrouw | 33
Vaginale schimmelinfectie
Na alle horrorverhalen die ik las steeds uitgesteld om dit medicijn te gebruiken. Uiteindelijk toch wel echt nodig gevonden om te proberen aangezien ik steeds elke 10 dagen last van schimmelinfectie kreeg en andere van drogist gekochte medicijnen niet hielpen. Sinds dat ik het gebruikt heb, 1 pil maar heb ik geen last meer van gehad. Ik kreeg van de huisarts 3 mee voor al[lees meer...]s ik het weer krijg. Ik zal persoonlijk niet meer aarzelen om het te gebruiken als ik het weer voel opkomen .

27-06-2021 | Man | 26
Vaginale schimmelinfectie
Na bevalling last van een vaginale schimmelinfectie gekregen, Gyno Daktarin op advies van huisarts. Eerste capsule ingenomen daarna erg veel last van jeuk/branderigheid gekregen, inderdaad erger dan de oorspronkelijke klachten. Toch in slaap gevallen en na twee uur wakker geworden, geen last meer van de bijwerkingen. De twee capsules daarna, veel minder last gehad. Bijwerk[lees meer...]ingen waren inderdaad niet fijn maar wel te overzien en het heeft zijn werk gedaan.

17-01-2021 | Vrouw | 26
miconazol (1200mg)
Ik heb meerdere keren per jaar. Laten we zeggen om de 2 of 3 maanden een schimmel infectie. Vaak naar huisarts gegaan die weet ook niet wat hij ermee aan moet. Heb 3 of 4 keer gyno daktarin gebruikt. Meestal 3 daagse capsule dit keer 1 daagse van 1200. In principe geen extreme bijwerkingen gehad zoals ik hier lees? Nu net wederom 1 capsule naar binnen gebracht ben benieuwd[lees meer...] na alle horror verhalen.

14-09-2020 | Vrouw | 37
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb van de dokter het medicijn Daktarin voorgeschreven gekregen tegen een vaginale schimmelinfectie, candida. Na het gebruik moest ik de hele avond plassen en het brandde bij mijn vagina, ook moest ik constant naar het toilet om te plassen. Nu de kuur is afgelopen heb ik nog steeds een branderig gevoel bij mijn vagina en ik moet nog steeds veel plassen.

25-07-2020 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
Vanwege een vaginale schimmel 1 capsule gyno daktarin gekregen van de Ha. Bijna 40 weken zwanger. Makkelijk in te brengen en zelf nauwelijks last gehad van bijwerkingen. Toen ik snachts wakker werd jeukte het wat (niet erger als de jeuk van de schimmel) en de volgende ochtend een licht brandend gevoel. Echt te verwaarlozen. Later op de dag was dat gevoel over en ook mijn k[lees meer...]lachten waren weg. Ik was door de slechte ervaringen best bang om het medicijn te gebruiken, maar ben blij dat ik het gedaan heb. Binnen 24 uur klachtenvrij, zonder nare bijwerkingen. Prima ervaring dus hier!