Ervaringen met Gyno-Daktarin

miconazol

08-04-2020 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Ik was een beetje bang voor gebruik na alle negatieve reacties. Maar ik heb nergens last van gehad, geen buikpijn, geen jeuk. Perfect medicijn!

24-12-2019 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Ik was erg angstig door de slechte reviews maar heb totaal geen last gehad na inbrengen, hooguit de dag erna wat schrijnend gevoel en natuurlijk afscheiding maar dan doe je gewoon een maandverband in

23-09-2019 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Dit is de tweede keer dat ik deze capsule gebruik. Erg makkelijk in te brengen. Na een kwartier had ik onderbuikpijn. Mijn advies: drink gember thee om lekker te slapen. Toen ik wakker werd had ik enorme jeuk en pijn in de vagina, dit duurde 2 tot 3 uur. Spoelen werkte niet tegen de jeuk. Veel creme liep eruit gedurende de dag, ik adviseer daarom 3-4 inlegkruisjes te gebru[lees meer...]iken.

08-09-2019 | Vrouw | 33
Vaginale schimmelinfectie
Ik kreeg dit middel van de huisarts voorgeschreven 3x daags. Ik heb het in het verleden al eens eerder gebruikt. Ik ervaar dit middel als positief. De truc is als je het medicijn gebruikt breng de pil diep in de vagina en neem van te voren desnoods een paracetamol. Na een tijdje los de pil op. De vloeistof gaat zich dan verspreiden over de vagina. Het prikt een k[lees meer...]lein beetje maar dat is logisch want de schimmel wordt gedood. Het is even doorzetten maar dan ben je wel van het probleem af en de vagina komt weer in balans. Ook ik gebruikte wel eens fluconazol oraal. Dit is echter een stevig medicijn en de bijwerkingen zijn nog sterker dan bij gyno Daktarin. Mijn huisarts gaf ook aan dat het beter is om een schimmelinfectie plaatselijk aan te pakken en dit middel is daarvoor zeer effectief.

07-07-2019 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Voor het eerst in mijn leven een vaginale schimmelinfectie, ben momenteel 14 weken zwanger.. gisterenavond 1vaginaal eitje opgestoken (ging prima) geen bijwerkingen gehad, geen branderig gevoel geen jeuk.. prima door kunnen slapen.. Echte aanrader! nu hopen dat het snel helpt..

11-04-2019 | Vrouw | 17
Vaginale schimmelinfectie
Ik kreeg paar dagen terug veel last van jeuk en afscheideing. De afscheiding was wat brokkelig en vaag dus belde ik de dokter hij raadde mij de capsule aan van 1200 Mg eerst was ik wel bang na al deze commentaren op de capsule dus heb ik het toch maar gedaan en had er gelukkig geen last van de hele nacht door. Totdat ik in de ochtend ging plassen en het begon het te brand[lees meer...]en en jeuken dus heb gedoucht maar geprobeerd niet alle crème eruit te halen want ik wou natuurlijk nog dat het ging werken. Na 5 min was het alweer voorbij dan volgende ochtend net weer hetzelfde ik ging plassen en weer enorm veel jeuk en branderig gevoel maar ik hield het gewoon vol en heb er niks aan gedaan en na een halfuurtje was het gewoon weer weg. Derde dag super bang om te plassen maar gelukkig niks heb ook al veel minder jeuk dan de afgelopen dagen dus hoop dat dit zo blijft

14-02-2019 | Vrouw | 33
Vaginale schimmelinfectie
Voorgeschreven door huisarts. De eerste ovule ingebracht voor het slapen gaan. Binnen een uur een lichte branderigheid gevoeld. Houdt aan tot de ochtend. Maar niet hinderlijk. Schrok van de reacties hier. Sommige vrouwen ervaren dit medicijn als erg pijnlijk ivm jeuk en branderigheid. Moet zeggen bij mij valt dit reuze mee. Hopelijk gaat de schimmelinfectie weg hiermee. Al[lees meer...] met al een goed middel tot nu toe.

12-10-2018 | Vrouw | 25
Vaginale schimmelinfectie
Ik was een beetje huiverig om dit te gebruiken na alle verhalen. Maargoed toch maar gebruikt (24 weken zwanger) maar tot nu toe geen klachten over het medicijn en nergens last van. Er werd geadviseerd om een inlegkruisje te gebruiken in de nacht dus dat gedaan maar achteraf niet nodig gehad want heb niet meer afscheiding gehad en er is ook niks van de capsule er uit gekome[lees meer...]n. Het inbrengen was wel wat lastiger vanwege de buik die in de weg zat.. Maar ondanks dat ik verder nergens last van had, gebruik ik de volgende keer toch liever een zalfje.

05-09-2018 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Top middel. Al een maandje last gehad van een schimmelinfectie, uiteindelijk de drie capsules gebruikt en het werkt top. Geen bijwerkingen gehad, behalve dat het spul er de volgende ochtend uit vloeid (daarom is een maandverband erg handig). Bijwerkingen verschilt immers per persoon, gelukkig heb ik nergens last van gehad! Ik heb de kuur afgemaakt en heb verder geen la[lees meer...]st meer gehad van symptomen dat aanduidt op een vaginale schimmelinfectie :)

28-08-2022 | Vrouw | 24
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb de Gyno- Daktarin 1 capsule voorgeschreven gekregen van mijn huisarts maar bij apotheek waren ze niet verkrijgbaar dus ik heb een 3 dagen kuur gekregen. Gisteren heb ik de eerste capsule ingebracht en na een half uur kreeg ik een soort van lichte branderige gevoel in mijn vagina en toen dacht ik bij mezelf het zal wel. Een kwartier later kon ik wel huilen ik kon nie[lees meer...]t normaal liggen ik bleef maar draaien want het voelde echt alsof ik peper bij mijn vagina had. Inmiddels was het al 03:00 en ik kon nogsteeds niet slapen. In de middag kreeg ik opeens een rare bloeding en dan kwamen er stukjes van de capsule er bij uit. Nu 22:40 heb ik de tweede capsule ingebracht en het brand wel minder dan gisteren. Ik kan niet wachten om hier van af te zijn.

26-05-2022 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Anderhalf uur na het inbrengen van de capsule kreeg ik enorme jeuk en een branderig gevoel. Ik heb er een goed aantal uren van wakker gelegen helaas. Ik voelde me op dat moment heel moedeloos. Ik heb het middel eerder gebruikt (toen ik niet zwanger was) en heb deze klachten toen niet ervaren. De dagen na gebruik nog veel afscheiding, maar dat is m.i. niet zo'n groot ongema[lees meer...]k. De klachten van de schimmelinfectie zijn gelukkig verdwenen.

18-02-2022 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Na alle ervaringen te hebben gelezen was ik super bang. Ook het innemen lukte daardoor niet vanwege de zenuwen maar de 2e keer ging hij er erg soepel in. Ik voelde de eerste nacht nauwelijks tot helemaal niks van de bijwerkingen maar toen ik de volgende ochtend ging plassen ging het best wel jeuken en ook wat branden maar niks wat je niet aan zou kunnen en al helemaal niet[lees meer...] te vergelijken met een aantal ervaringen die hier beschrijven zijn. Wel kreeg ik ook af en toe last van maagkrampen (menstruatie krampen) ook deze waren tot nu toe niet erg. Het is nu bijna een dag later en heb veel minder last van jeuk, wel is mijn vagina erg opgezwollen door de gyno hoop dat dit met de dagen wegtrekt. Maar tot nu toe best geveterden over het product

16-10-2021 | Vrouw | 34
Vaginale schimmelinfectie
Wat een vreselijk pil is dit zeg, het is erger dan die hele schimmelinfectie. Ik moest donderdagavond beginnen, nou ik wist na een kwartier niet waar ik het moest zoeken. Zoveel pijn en ontzettende jeuk, leek alsof me onderstel in brand stond. Ik kon niet slapen, moest nog werken dag erna. Dit is de laatste keer dat ik hier gebruik van maak, ik heb dit vaker gebruikt maar [lees meer...]dat was never nooit zo heftig. Ik wilde bijna huilen, vandaag me tweede pil, jeuk en branderige gevoel is wel minder, maar dit doen ik nooit meer. Want heb slaap en lig nu weer wakker pfff

28-08-2021 | Vrouw | 25
Vaginale schimmelinfectie
23u ingebracht en 4u later wakker met zeiknat ondergoed maar hey oke. MAAR DIE PIJN EN DAT BRANDEN EN DIE JEUK. Ik heb door de badkamer gekrópen niets hielp. Spoelen met water, washand, alles eruit peuteren, wattenstaafjes, zitten in teiltje water. Alles is meedere keren gepasseerd. Nu na paracetamol en een bevroren maandverband (post bevallingstip!!! ) is de rust wat wede[lees meer...]rgekeerd. En oh, ik heb zo gelachen om alle reacties, het feit dat ik niet alleen ben en dat meerdere berichten hiervan middenin de nacht zijn geschreven like mine. We got this girls 💪 Toch tip van de dag: VRAAG EEN ANDER MIDDEL AAN JE HUISARTS

08-08-2021 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Kuur van 3 dagen. Eerste nacht nergens last van. Gisteravond voor het slapen pil 2 ingenomen. MIJN GOD, wat een jeuk heb ik gehad vannacht. Ik dacht dat ik gek werd. Ik kijk er ontzettend tegenop om de laatste in te nemen vanavond :( mag toch hopen dat dit werkt uiteindelijk.

04-06-2021 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben nu 26 weken zwanger en heb onderhand al 8 weken last van vaginale schimmelinfecties. Een half uur geleden het ei capsule in gebracht en mijn hemel wat jeukt het. Zoveel jeuk ik zweette ervan en wist echt niet waar ik het zoeken moest. Gelukkig stelde deze reviews mij erg gerust, dat ik niet de enige was! De jeuk is erger dan de schimmelinfectie zelf maar ik gelukkig[lees meer...] nu iets afgenomen dus hopelijk blijft dat zo! Geen idee of de medicatie helpt, ik bid van wel want het is echt geen pretje dit gevoel.