Gyno-Daktarin

miconazol

23-01-2017

Vaginale schimmelinfectie

2 keer een kuur gehad van 3 dagen, kort achter elkaar. Geen last van bijwerkingen, heeft mij totaal niet geholpen!! Nooit meer.
15-11-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik snap niet dat dit medicijn nog steeds gebruik wordt, wat een last kreeg ik er van! Werd wakker van de jeuk en de pijn.
12-11-2016

Vaginale schimmelinfectie

Het is nu midden in de nacht, voor het slapen gaan een pil ingebracht en ik kan nu niet slapen van de jeuk. Toch maar eens gaan Google'n en nu lees ik dat de meerderheid deze klachten heeft. Waarom wordt dit geneesmiddel niet uit de markt gehaald?! Voor mijn geen 2e en 3e pil meer want deze jeuk is bijna ondraaglijk.
30-10-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik ben 16 jaar en heb vandaag dit medicijn van de huisarts voorgeschreven. Half uur geleden die capsule ingebracht, dat ging makkelijk. Maar wat heb ik me nu toch een jeuk! En het houdt niet op, het is zo naar. Ik hoop serieus dat dit spul werkt en hoop dat het deze nare nacht waard is.
21-07-2016

Vaginale schimmelinfectie

Ik snap niet hoe mensen gyno daktarin kunnen gebruiken!! De jeuk is niet te harden. Ik had de zalf aan de buitenkant en een ander type tablet om in te brengen, want ik had het de dokter al gezegd dat ik niet tegen dat spul kan. Zegt ze het me als nog om het voor de buitenkant te gebruiken. Ik ben gewoon gekapt met de gyno daktarin zalf. Ik kon niet stoppen met krabben..[lees meer...] Ook niet slapen, direct een natte handdoek tussen me benen gelegd.
29-11-2015

Vaginale schimmelinfectie

Een capsule gebruikt tegen de schimmel infectie. Voor het slapen gaan ingebracht de dag erna stond ik in brand van onderen en alles was flink gezwollen.Echt vreselijk!! Voor mij dit nooit meer omdat ik er blijkbaar allergisch voor ben.
04-09-2015

Vaginale schimmelinfectie

wat een ellende!! Geef mij maar liever de schimmelinfectie die van zichzelf al aan het wegtrekken was. Deze jeuk en branderig gevoel zijn echt niet te doen! Wat kan ik hier aan doen?
13-08-2015

Gyno-Daktarin (miconazol)

Ivm de zwangerschap had ik veel last van afscheiding toen kreeg ik dektarin capsule. Voor het slapen ingebracht werd wakker in de ochtend met bloedverlies, pijn aan de nieren krampen in de buik waardoor het niet duidelijk is of er iets mis is met de placenta of zijn dit de bijwerkingen van de capsule
10-06-2015

Vaginale schimmelinfectie

Nou door mijn zwangerschap mag ik niet veel andrre dingen gebruiken. Dus kreeg ik van de huisarts daktarin het jeukt als een tierelier :( ik kan wel janken. Dan geef mij maar de jeuk van de infectie want dit is evht niet te doen
11-02-2020

Vaginale schimmelinfectie

Per toeval kwam de gynaecoloog er achter dat ik een vaginale schimmelinfectie had. Het gaf verder geen klachten maar kreeg een capsule voorgeschreven. 1 capsule ‘s avonds ingebracht, de volgende dag vreselijke jeuk, branderigheid en rode schaamlippen. Wat een rotspul! Hoef het nooit meer. Dan liever een orale pil.
22-10-2019

Vaginale schimmelinfectie

Ik heb 2 weken de gyno daktarin met applicator moeten inbrengen. Af en toe kreeg ik last van een branderig gevoel, vooral bij het plassen. Na 1 kuur had ik het gevoel dat het branderig gevoel nog niet over was. Dan maar nog een kuur gedaan. 3 dagen geleden kuur afgemaakt, branderig gevoel is stilletjes aan terug komen opzetten. Ik heb bij de bijwerkingen gezien dat brander[lees meer...]ig gevoel ook door dit medicijn kan komen... maar dit is ook een symptoom van een vaginale schimmelinfectie... ik weet echt niet wat te denken??? Iemand???
01-07-2019

Vaginale schimmelinfectie

Ik heb best wel vaak last van schimmel infecties en toen kwam ik er achter dat je hier ook spul voor vergoed kan krijgen bij de huisarts. Bij de huisarts kreeg ik dus daktarin gyno en ik moest 3 dagen na elkaar 1 capsule inbrengen. Deze capsules begonnen heel erg te branden en ik heb er minimaal maal een uur last van gehad per keer, terwijl ik juist het jeukende en branden[lees meer...]de gevoel weg wou hebben, ik heb na gebruik van dit product wel een hele tijd geen schimmelinfectie meer gehad dus het is wel effectief.
24-01-2019

Vaginale schimmelinfectie

Omdat Canesten Gyno (tablet en creme) van de drogist niet genoeg hielp, van de huisarts Gyno Daktarin 1200 mg gekregen. Bij Canesten reageerde ik niet goed op de uitwendige creme (brandde). In de capsule/het eitje van Daktarin zit ook een creme, dus je raadt het bijna al.. dolle pret! Half uur na inbrengen begon het meteen te branden. Heb met een natte handdoek en daar[lees meer...]na met een fles wijn op mijn poes gezeten om het 2,5 uur te koelen. Maandverband in, 2 uur geslapen, midden in de nacht wakker geworden omdat de creme er weer uitliep, oftewel: branden! Zit nu met de 2de fles wijn te koelen om 4 uur ‘s nachts. Vre-se-lijk. Een schimmelinfectie is bij mij alles behalve onschuldig of eenvoudig opgelost. Eerst ga je kapot van de jeuk, daarna ga je kapot van de medicijnen. Hoop dat dit helpt.
09-01-2019

Vaginale schimmelinfectie

Door het gebruik van antibiotica tegen blaasontsteking vaginale schimmelinfectie gekregen 3 eitjes van 400mg gehad en creme Creme tweemaal daags aanbrengen en eitje voor slapen gaan. Gisteren eerste ei nergens last van nu tweede ei 2 uurtjes geleden gedaan en gaan slapen want moet vroeg op. Na 10 minuten begon het zo erg te branden en jeuken Gelijk naar toilet wa[lees meer...]ssen gaat niet weg de jeuk en branden Ik dacht hoe kan dat heb misschien wondjes binnen of heb ik een allergische reactie of irritatie toen maar gegoogled kwam hier terecht en ben gelukkig niet de enige het hoort erbij Heb op advies van dames hier 2 paracetamol genomen is nu wat minder geworden hopen dat snel werk moet al over paar uur op. Vind wel eng om morgen laatste ei te nemen maar ja als het helpt want heb nog geen verschil gemerk heb nog last. We gaan het zien
07-12-2018

Schimmelinfectie van de huid

Niet geslapen door ernstige brandpijn en jeuk. Voelde zelfs mijn hartslag kloppen beneden, vreselijk! Al vaker gebruikt maar dit keer wel hele heftige reactie. Hopen maar dat het snel uitgewerkt is en ik van mijn schimmel infectie af ben.
10-06-2018

Vaginale schimmelinfectie

Werkt goed, pijn en jeuk door schimmelinfectie waren na de eerste nacht zo goed als helemaal weg. De bijwerkingen van dit medicijn waren in mijn geval echter verschrikkelijk: 10-30 minuten na het inbrengen onstond er alle 3 de keren jeuk (erger dan de hele infectie zelf) en enorm branderig gevoel, wat 2 uur aanhield, ik niks tegen kon doen en heb 3 nachten belabberd geslap[lees meer...]en.

Thyrax Duotab (846) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (530) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (492) - Antibiotica - penicillines breedspectrum