Ervaringen met Gyno-Daktarin

miconazol

07-12-2018 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Gebruik dit middel niet! Ik heb het van de huisarts voorgeschreven gekregen eenmalig voor 1 nacht wegens schimmelinfectie! Ik werdt snachts ervan wakker al het spul vloeiede er bij mij weer uit!! Ergste van alles is de pijn!! Ernstige branderige gevoel heb ik, heb zelfs ijs geprobeerd om de pijn en branderige gevoel te kalmeren! Begrijp echt niet waarom dit product besta[lees meer...]at. Beter dat je pilletjes neemt om door te slikken ipv van dit product!!!

17-07-2018 | Vrouw | 19
miconazol (20mg/g)
Allergische reactie
Mijn schaamlippen waren erg opgezwollen en jeukte enorm. Ook had ik een korrelige uitscheiding. Geen andere geuren. Ben naar de dokter geweest en hij gaf mij deze zalf om alleen te gebruiken om op mijn schaamlippen te smeren. Maar is het normaal dat dat het uitdroogt?????

05-07-2018 | Vrouw | 19
miconazol (20mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Inbrengen ging prima. Beetje jeuk gehad erna maar verder nergens last van gehad en prima geslapen. Zit nu op dag 2 na dat ik het inbracht en heb nog een beetje afscheiding, denk dat dit de 3e dag wel over is. Tip: slaap met maandverband na inbrengen en verder inlegkruisje.

14-06-2019 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Na bezoek aan de huisarts dit voorgeschreven gekregen ivm een vaginale schimmelinfectie. Had al gewaarschuwd dat het na inbreng wat kon branden. Na 1 uur geprobeerd in slaap te vallen huilend op bed gelegen van de enorme pijn. Het brandt zo erg en de jeuk is onvoorstelbaar. Alles geprobeerd, maar zo te merken wordt het een slapeloze nacht. Dit medicijn gebruik ik NOOIT mee[lees meer...]r...

09-03-2022 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Voor het eerst in mijn leven een schimmelweg infectie. Hier en daar lichte jeuk, maar dat was niks in vergelijking tot de jeuken enorme branderigheid die ik voel na het inbrengen van dit rot medicijn. Ik lig huilend wakker en weet me geen einde raad. Ik zou willen dat ik dit nooit gebruikt had.

04-06-2021 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben nu 26 weken zwanger en heb onderhand al 8 weken last van vaginale schimmelinfecties. Een half uur geleden het ei capsule in gebracht en mijn hemel wat jeukt het. Zoveel jeuk ik zweette ervan en wist echt niet waar ik het zoeken moest. Gelukkig stelde deze reviews mij erg gerust, dat ik niet de enige was! De jeuk is erger dan de schimmelinfectie zelf maar ik gelukkig[lees meer...] nu iets afgenomen dus hopelijk blijft dat zo! Geen idee of de medicatie helpt, ik bid van wel want het is echt geen pretje dit gevoel.

05-09-2018 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Top middel. Al een maandje last gehad van een schimmelinfectie, uiteindelijk de drie capsules gebruikt en het werkt top. Geen bijwerkingen gehad, behalve dat het spul er de volgende ochtend uit vloeid (daarom is een maandverband erg handig). Bijwerkingen verschilt immers per persoon, gelukkig heb ik nergens last van gehad! Ik heb de kuur afgemaakt en heb verder geen la[lees meer...]st meer gehad van symptomen dat aanduidt op een vaginale schimmelinfectie :)

16-07-2022 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben 39w3d zwanger en heb nu paar dagen last van schimmelinfectie, nu moest ik eigelijk 1 capsule met hogere dosis maar die was op dus kreeg de lagere dosis capsules en moest ik er meer instoppen, het is nu 3 uur snachts en had buikpijn omdat me blaas zo vol was dus ging ik plassen en toen begon de jeuk! Echt verschrikkelijk! Ik heb een ijs pack gepakt en in een washan[lees meer...]dje er tegenaan gehouden, het verkoeld wel een beetje maar die jeuk is er nog… Hoop dat het spul werkt! Ik kan er gewoon niet van slapen, zo erg jeukt het

07-12-2021 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Na het inbrengen enorme opgezwollen vagina met enorme branderigheid. Ik wist echt niet wat ik moest doen omdat het zoveel pijn deed. Ik heb de capsule eerder gebruikt maar toen had ik er amper last van. Deze keer is het echt niet te doen, dus dat is wel raar.

30-10-2021 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Bij de huisarts/gynaecoloog geweest, uitstrijkje gedaan. Uitslag: candidainfectie. Ze zei dat het bij mij in een grote hoeveelheid aanwezig was. Vooral bij de baarmoedermond. Makkelijk te verhelpen met een ovule. Die heb ik meteen ingebracht. Ik verwachtte dat de ovule het probleem zou verhelpen. Nu, een dag nadat ik de ovule heb ingebracht, ontzettend veel afscheiding. He[lees meer...]t lijkt wel alsof ik ongesteld ben maar dan met een witte afscheiding. Waterige vloeistof loopt langs de benen als ik opsta. Allemaal niet heel erg maar wel vervelend. Als dit het enige was dan was ik best tevreden geweest. Maar de JEUK! De PIJN! Onbeschrijfelijk. Alsof er mieren een nest aan het bouwen zijn in me.. zo veel last had ik nieteens voordat ik de ovule aanbracht. De ovule heeft het veel erger gemaakt dan het in eerste instantie was. Geen aanrader! Hopelijk gaat de infectie wel over.

14-05-2021 | Vrouw | 22
Antibiotica profylaxe
Ik heb het gister avond voor t slapen ingebracht geen bijwerkingen gekregen pas tot dat ik wakker werd en moest plassen toen begon het heel erg te jeuken heb er iets kouds voor gelegd maar t jeukt nog steeds enorm heb er nog last van ik kreeg geen zalfje mee voor de jeuk

20-10-2020 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Ik kreeg door het gebruik van antibiotica een vaginale schimmelinfectie waardoor ik voor 3 dagen deze kuur kreeg. Eerste dag ging prima, tweede dag begonnen de bijwerkingen op te spelen na het inbrengen waardoor ik tot 05:00 ‘s nachts wakker gelegen heb, derde dag waren de bijwerkingen zo intens dat ik weer de hele nacht wakker gelegen heb. De schimmelinfectie is minder ge[lees meer...]worden, maar niet over.

07-07-2019 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Voor het eerst in mijn leven een vaginale schimmelinfectie, ben momenteel 14 weken zwanger.. gisterenavond 1vaginaal eitje opgestoken (ging prima) geen bijwerkingen gehad, geen branderig gevoel geen jeuk.. prima door kunnen slapen.. Echte aanrader! nu hopen dat het snel helpt..

15-09-2018 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Capsule was makkelijk in te brengen! Geen last gehad van bijwerkingen in de nacht! Alleen volgende dag beetje buikpijn rond de baarmoeder. Verder totaal geen bijwerkingen. Aanrader!

02-07-2022 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb terugkerende schimmelinfectie. Middelen van deogist werkt niet en fluconazol ook niet meer. Ik heb nu standaard gyno dactatin capsule of zalf. Beide werken erg goed. Capsule geeft veel branderigheid. Ik wikkel een icepack in een doek en houd het er tegenaan tegen de branderigheid. Als ik het niet koel dan zwellen mijn schaamlippen op van de schimmel. Ik ben wel tevr[lees meer...]eden maar de branderigheid is echt niet te doen.

20-11-2020 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Na het inbrengen van het ei wat vrijwel makkelijk ging werd ik na een aantal uur wakker van heftige steken en jeuk in mijn vagina. Ik heb toen geprobeerd het weg te spoelen maar dit leek niet te werken, het begon ook nog te branden en er leek een uitslag te ontstaan die naar mijn liezen toe trok. Uiteindelijk heb ik de eerste hulp die zeiden dat ik gewoon heel erg last had[lees meer...] van de bijwerkingen en dat er niks was wag ze konden doen. Ik weet tot op heden niet of de schimmelinfectie of de klachten over zijn want ik ervaar nog steeds enige jeuk.