Ervaringen met Gyno-Daktarin

miconazol

16-08-2022 | Vrouw | 25
Vaginale schimmelinfectie
Na een half uur begint het, dit is al de zoveelste keer dat ik een schimmelinfectie heb en de zoveelste keer dat ik dit rot kuurtje neem, het is het enige wat helpt dat is een ding.. maar liever zou ik dit nooit gebruiken ik sta om de tien minuten onder de douche om te koelen en weg te spoelen ik kan gewoon niet zitten niet liggen niet staan! Je vergaat gewoon van de jeuk [lees meer...]echt absurt !!

16-07-2022 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben 39w3d zwanger en heb nu paar dagen last van schimmelinfectie, nu moest ik eigelijk 1 capsule met hogere dosis maar die was op dus kreeg de lagere dosis capsules en moest ik er meer instoppen, het is nu 3 uur snachts en had buikpijn omdat me blaas zo vol was dus ging ik plassen en toen begon de jeuk! Echt verschrikkelijk! Ik heb een ijs pack gepakt en in een washan[lees meer...]dje er tegenaan gehouden, het verkoeld wel een beetje maar die jeuk is er nog… Hoop dat het spul werkt! Ik kan er gewoon niet van slapen, zo erg jeukt het

06-06-2022 | Vrouw | 37
Vaginale schimmelinfectie
23:30 tablet ingenomen ivm schimmelinfectie,, 00:30 begon de Heftige jeuk jeuk jeuk…. En branderig gevoel niet vol te houden!!!! Na 3 uren werd de klachten minder kon ik pas slapen. Dit heb ik drie dagen lang herhaalde en dus volgehouden! :-((( heftig. Deze medicijnen helpt zeker,,, maar de bijwerkingen zijn heftig! Ik raad het niet aan !!!!!!!

25-05-2022 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Omdat mijn blaasontsteking was overgeslagen naar mijn schaamlippen gaf de huisarts mij een crème en deze pil om een schimmelinfectie te voorkomen. Voor het slapen inbrengen werd er gezegd, dan heeft het z’n langste werking. Zodoende heb in dit om 22:45 gedaan. Om 02:30 werd ik wakker, ik had zo’n jeuk en het voelde alsof alles tussen mijn benen weg aan het branden was. Ik[lees meer...] heb alles geprobeerd om het zo lang mogelijk te laten zitten, maar om 03:15 stond ik toch huilend onder de douche om mijn vagina te spoelen. De jeuk was niet te doen, ik was onbewust toch mijn huid aan het krabben. Het brandende gevoel deed erg zeer en liet alles daarbeneden opzwellen. Lang heeft het er dus niet ingezeten. De dag na de pil heb ik mij maar ziek gemeld. Ik voelde me slap en futloos door weinig slaap. De jeuk was weg, maar het brandende gevoel bleef met iedere beweging. Nu twee dagen later heb ik bijna geen last meer. Na veel bewegen is er nog een klein overblijfsel van de pil naar beneden gezakt wat zorgt voor minimale kriebel. Als je geen vaginale schimmelinfectie hebt, maar dit graag wil voorkomen (zoals ik) zou ik deze pil niet aanraden. De werking kan ik niet beoordelen, maar de bijwerkingen zeker wel! Vraag je huisarts misschien naar een wat lichtere pil of 1 met minder bijwerking. Succes allemaal!

07-12-2021 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Na het inbrengen enorme opgezwollen vagina met enorme branderigheid. Ik wist echt niet wat ik moest doen omdat het zoveel pijn deed. Ik heb de capsule eerder gebruikt maar toen had ik er amper last van. Deze keer is het echt niet te doen, dus dat is wel raar.

09-10-2021 | Vrouw | 67
Vaginale schimmelinfectie
Ik had nauwelijks last van mijn schimmelinfectie. Dokter constateerde het toen ik voor andere klacht kwam. Twee dagen na inbrengen is mijn hele lijf rood en alles jeukt vreselijk. Mijn benen, armen, buik. Echt vreselijk. NOOIT meer deze troep. Nu al een week zonder verbetering. Hopelijk gaat het toch vanzelf over.

24-09-2021 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
7 weken zwanger en dit medicijn van de dokter gekregen voor de infectie. Voor het slapen ingedaan, werd na 3 uur wakker om te plassen en kreeg ik verschrikkelijke jeuk!! Dit werd met de minuut erger en heeft uiteindelijk 3 uur volgehouden. Enige wat heeft geholpen was even in een warm/lauw bad te gaan, daarna was de jeuk minder en kon ik eindelijk een beetje slapen. Merk n[lees meer...]og wel lichte jeuk/irritatie na het plassen. Hopelijk wordt het niet meer zo erg als in de avond!

19-09-2021 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Wat een hell! Gisteravond vroeg naar bed omdat ik de jeuk en pijn niet meer kon verdragen. Snel die capsule erin en slapen dacht ik. Nou, ik kon wel janken! De jeuk werd erger em erger. Geen oog dicht gedaan vannacht. Toen ik vanmorgen opstond liep er allemaal viezigheid uit. Beetje schoonmaken onder de douche, maar die jeuk.... afzien

31-08-2021 | Vrouw | 30
Vaginale schimmelinfectie
Gisteravond ingebracht. Ging makkelijk. Gewoon doorgeslapen maar sinds ik wakker ben sta ik in brand ! Geen idee hoe ik nu naar werk moet, wat een drama! Nu lees ik dat ik niet de enige ben gelukkig maar dit is nog erger dan de oorspronkelijke klacht! Ik hoop maar dat het het waard is, wat een pijn!

16-12-2020 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Hii, Ik heb dus nu voor de tweede keer dit medicijn gebruikt en heb het gisteravond ingebracht en ik dacht laat ik toch even op deze site kijken naar de mening van anderen aangezien het bij mij de eerste keer ook best veel bijwerkingen had...! Sommige mensen hebben meer last van anderen en inderdaad kan de last heel intens zijn. Maar dit is niet ongewoon want de sc[lees meer...]himmels moeten worden gedood. Ik heb het zelf de eerste keer ook zeer intens ervaren en daar ook veel om gehuild en ook met ijs gezeten, maar mijn infectie was na een paar dagen wel weg en na een week waren ook alle horror bijwerkingen weg. Ik vind het ook geen fijn product maar ik wil natuurlijk wel dat mijn infectie weg gaat... het doet nu ook al weer pijn maar ik hoop dat het niet zo erg word als vorige keer!! Liefs

20-11-2020 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Na het inbrengen van het ei wat vrijwel makkelijk ging werd ik na een aantal uur wakker van heftige steken en jeuk in mijn vagina. Ik heb toen geprobeerd het weg te spoelen maar dit leek niet te werken, het begon ook nog te branden en er leek een uitslag te ontstaan die naar mijn liezen toe trok. Uiteindelijk heb ik de eerste hulp die zeiden dat ik gewoon heel erg last had[lees meer...] van de bijwerkingen en dat er niks was wag ze konden doen. Ik weet tot op heden niet of de schimmelinfectie of de klachten over zijn want ik ervaar nog steeds enige jeuk.

20-10-2020 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Ik kreeg door het gebruik van antibiotica een vaginale schimmelinfectie waardoor ik voor 3 dagen deze kuur kreeg. Eerste dag ging prima, tweede dag begonnen de bijwerkingen op te spelen na het inbrengen waardoor ik tot 05:00 ‘s nachts wakker gelegen heb, derde dag waren de bijwerkingen zo intens dat ik weer de hele nacht wakker gelegen heb. De schimmelinfectie is minder ge[lees meer...]worden, maar niet over.

04-07-2020 | Vrouw | 25
miconazol (1200mg)
Ik raad Gyno-Daktarin niet aan. Ik bracht het 's avonds voor het slapen gaan aan. 's Nachts ben ik vaak wakker geworden van de jeuk. Heel vervelend! De volgende dag zijn mijn klachten verergerd. Ik bleef jeuk hebben, branderig gevoel en rode schaamlippen.

11-02-2020 | Vrouw | 48
Vaginale schimmelinfectie
Per toeval kwam de gynaecoloog er achter dat ik een vaginale schimmelinfectie had. Het gaf verder geen klachten maar kreeg een capsule voorgeschreven. 1 capsule ‘s avonds ingebracht, de volgende dag vreselijke jeuk, branderigheid en rode schaamlippen. Wat een rotspul! Hoef het nooit meer. Dan liever een orale pil.

22-10-2019 | Vrouw | 28
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb 2 weken de gyno daktarin met applicator moeten inbrengen. Af en toe kreeg ik last van een branderig gevoel, vooral bij het plassen. Na 1 kuur had ik het gevoel dat het branderig gevoel nog niet over was. Dan maar nog een kuur gedaan. 3 dagen geleden kuur afgemaakt, branderig gevoel is stilletjes aan terug komen opzetten. Ik heb bij de bijwerkingen gezien dat brander[lees meer...]ig gevoel ook door dit medicijn kan komen... maar dit is ook een symptoom van een vaginale schimmelinfectie... ik weet echt niet wat te denken??? Iemand???

01-07-2019 | Vrouw | 17
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb best wel vaak last van schimmel infecties en toen kwam ik er achter dat je hier ook spul voor vergoed kan krijgen bij de huisarts. Bij de huisarts kreeg ik dus daktarin gyno en ik moest 3 dagen na elkaar 1 capsule inbrengen. Deze capsules begonnen heel erg te branden en ik heb er minimaal maal een uur last van gehad per keer, terwijl ik juist het jeukende en branden[lees meer...]de gevoel weg wou hebben, ik heb na gebruik van dit product wel een hele tijd geen schimmelinfectie meer gehad dus het is wel effectief.