miconazol

18-02-2022 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Na alle ervaringen te hebben gelezen was ik super bang. Ook het innemen lukte daardoor niet vanwege de zenuwen maar de 2e keer ging hij er erg soepel in. Ik voelde de eerste nacht nauwelijks tot helemaal niks van de bijwerkingen maar toen ik de volgende ochtend ging plassen ging het best wel jeuken en ook wat branden maar niks wat je niet aan zou kunnen en al helemaal niet[lees meer...] te vergelijken met een aantal ervaringen die hier beschrijven zijn. Wel kreeg ik ook af en toe last van maagkrampen (menstruatie krampen) ook deze waren tot nu toe niet erg. Het is nu bijna een dag later en heb veel minder last van jeuk, wel is mijn vagina erg opgezwollen door de gyno hoop dat dit met de dagen wegtrekt. Maar tot nu toe best geveterden over het product

25-01-2022 | Vrouw | 30
Vaginale schimmelinfectie
Ik was heel bang om dit te gebruiken na het lezen van alle ervaringen maar ik heb bijna nergens last van. Heb vannacht de eerste van 3 eitjes ingebracht en voor de zekerheid een ibuprofen genomen tegen eventuele pijn. Ik heb af en toe wat jeuk gevoeld maar dat deed het ook al voor de behandeling. Dus hier een hoopvolle ervaring.

22-01-2022 | Vrouw | 33
Vaginale schimmelinfectie
Na alle horrorverhalen die ik las steeds uitgesteld om dit medicijn te gebruiken. Uiteindelijk toch wel echt nodig gevonden om te proberen aangezien ik steeds elke 10 dagen last van schimmelinfectie kreeg en andere van drogist gekochte medicijnen niet hielpen. Sinds dat ik het gebruikt heb, 1 pil maar heb ik geen last meer van gehad. Ik kreeg van de huisarts 3 mee voor al[lees meer...]s ik het weer krijg. Ik zal persoonlijk niet meer aarzelen om het te gebruiken als ik het weer voel opkomen .

04-01-2022 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Ik kreeg dit op advies van mijn huisarts daar ik na een kuur van de longontsteking last kreeg van een vaginale schimmelinfectie. Nou gisteravond begonnen met het eerste tabletje. Optijd gaan slapen. Snachts om 2:30 wakker geworden. JEUKKKK! Branderig gevoel. Ontzettend onrustig word ik er van… morgen gelijk huisarts bellen dit is niet te houden.

07-12-2021 | Vrouw | 16
Vaginale schimmelinfectie
wow, voor ik mijn medicijnen heb gehaald had ik al veel last van jeuk en een branderig gevoel en heb een hele nacht wakker gelegen. nu een dag later heb ik dit medicijn gekregen van de dokter. erg vroeg ingebracht omdat ik de pijn niet meer kon hendelen ik ben om 8 uur in slaap gevallen en 2 uur later met HEEL VEEL jeuk wakker geworden het is nu half 1 snachts ik kan niet [lees meer...]slapen. ik heb vele ervaringen van andere gelezen en dat ze in de ochtend ook veel last kregen van jeuk dus ben daar heel bang voor. ik moet de 2e en 3e nog innemen maar ik zeg nu al dat dit geen aanrader is! veel gehuild, wakker gelegen, douches genomen die niet hielpen.

07-12-2021 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Na het inbrengen enorme opgezwollen vagina met enorme branderigheid. Ik wist echt niet wat ik moest doen omdat het zoveel pijn deed. Ik heb de capsule eerder gebruikt maar toen had ik er amper last van. Deze keer is het echt niet te doen, dus dat is wel raar.

02-12-2021 | Vrouw | 34
Vaginale schimmelinfectie
Antibiotica = schimmel, zo'n beetje standaard bij mij. Wat een horror verhalen lees ik hier, zelf heb ik hier minder laat van. De eerste nacht wel wat branderig en word wakker met jeuk... Standaard smeer ik al met miconazol creme, deze kun je gewoon zonder recept bij de apotheek kopen (veel goedkoper als bij de drogist) deze mag je niet vaginaal inbrengen maar wel ui[lees meer...]twendig, dit verlicht bij mij de jeuk en zwelling enorm, waardoor ik eigenlijk na een nacht en halve dag van de klachten af ben. Nu maar hopen dat het weer een tijdje duurs nu voor ik m

30-10-2021 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Bij de huisarts/gynaecoloog geweest, uitstrijkje gedaan. Uitslag: candidainfectie. Ze zei dat het bij mij in een grote hoeveelheid aanwezig was. Vooral bij de baarmoedermond. Makkelijk te verhelpen met een ovule. Die heb ik meteen ingebracht. Ik verwachtte dat de ovule het probleem zou verhelpen. Nu, een dag nadat ik de ovule heb ingebracht, ontzettend veel afscheiding. He[lees meer...]t lijkt wel alsof ik ongesteld ben maar dan met een witte afscheiding. Waterige vloeistof loopt langs de benen als ik opsta. Allemaal niet heel erg maar wel vervelend. Als dit het enige was dan was ik best tevreden geweest. Maar de JEUK! De PIJN! Onbeschrijfelijk. Alsof er mieren een nest aan het bouwen zijn in me.. zo veel last had ik nieteens voordat ik de ovule aanbracht. De ovule heeft het veel erger gemaakt dan het in eerste instantie was. Geen aanrader! Hopelijk gaat de infectie wel over.