miconazol

26-04-2022 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben zwanger en heb vanwege een blaasontsteking eerst antibiotica gekregen, genaamd Furabid. Na 7 dagen de kuur gebruikt te hebben verdwenen mijn klachten, maar ineens kreeg ik last van branderige gevoel en jeuk daaronder (een hele fijne bijwerking van de antibiotica, maar niet heus) Vervolgens eenmalige gyno-daktarin capsule gekregen welke je vaginaal gebruikt. Het is i[lees meer...]n een eivorm en best wel groot naar mijn idee. Ik vond het eng om het daarbinnen in te duwen. Ik las hier de reacties en was ontzettend bang dat ik nog ergere jeuk zou krijgen. Maar toch gedaan. 16:19 uur deed ik het erin, 17:19 begon de jeuk en branderig gevoel. Ik dacht dat ik dood ging. In de reacties lees ik dat de meeste pas na 2 uur iets merkten, ik ben eerder naar de wc gegaan en zag toen dat witte spul in mijn inlegkruisje en in mijn urine. Plassen heeft de jeuk doen ontstaan denk ik. Ik stond gelijk onder de douch, de koude water heb ik 15 min tegen mijn vulva aan gehouden :’). Daarna heb ik een paar uurtjes gelegen zonder onderbroek. Ik had mijn raam open en de wind die er kwam heeft mij wat geholpen. De volgende ochtend was alles ineens verdwenen. Geen jeuk, geen branderig gevoel, niks! Ik ben verrast. Ik was zo bang dat ik weken lang nog zo’n branderig gevoel zou hebben. Voor mij heeft het geholpen denk ik. Ik schrijf deze reactie voor de mensen die het in de toekomst willen gebruiken.. Wees voorbereid je zal eerst heel heftig jeuk en een branderig gevoel ervaren, hopelijk zal het daarna net zo snel overgaan zoals dat bij mij ging. Succes ermee 😅

24-04-2022 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
Aangezien ik een terugkerende schimmelinfectie had, slikte ik maandelijks fluconazol. Dit werkte goed, maar ivm zwangerschap moest ik hiermee stoppen. Sinds de zwangerschap loop ik rond met een permanente schimmelinfectie. De Canesten Gyno zalf/pillen van de drogisterij doen hun werk, maar de schimmel was telkens na 1/2 weken terug. Na voor een tweede keer volledig wanhopi[lees meer...]g een bezoek aan een gyneacoloog te hebben gebracht, kreeg ik dit voorgeschreven. Mijn hemel. In het begin dacht ik dat de dames in de reviews zich aanstelden. Schimmelinfectiemiddeltjes branden altijd. Niet zoals dit. 's Avonds ingebracht en ook ik ging 's nachts helemaal kapot, maar dat ging ik al, want de infectie nam extreme vormen aan. De volgende dag echter..... De hele dag heb ik in een jurk zonder onderbroek door het huis gelopen. En maar met de douchekop erop om te blussen. Alles was helemaal gezwollen en ontstoken daar beneden. Maar goed de dag erop zou wel beter zijn en het zou wel zijn werk doen? Dag twee was een herhaling van dag één. Wat een ramp. Gek werd ik. Nu is dag 3 voorbij en ik kan zeggen dat de gruwelijke bijwerkingen zijn verdwenen. De infectie echter... Nee, die zit er nog. Er is wel een hoop troep mee naar buiten gekomen, maar dit was kennelijk niet voldoende. Wat een afschuwelijk middel. Eén keer en nooit meer. Alle vrouwen die dit nog niet geprobeerd hebben raad ik aan de 6 daagse zalfkuur van Canesten Gyno te proberen. Dit heeft mij in het verleden zeer goed geholpen en de bijwerkingen zijn minimaal. Succes dames!

12-04-2022 | Vrouw | 68
miconazol (400mg)
Vaginale schimmelinfectie
Na inbrengen van deze kogel kreeg ik last van jeuk. Vreselijke jeuk. Ik kreeg netelroos en Angio oedeem. Allerlei zalven aangebracht en pillen geslikt. Niets hielp. Werd alleen maar erger. 8 weken de nachten beneden doorgebracht. Niet geslapen. Vreselijke jeuk en opengekrabde blaren. Ik zou willen dat dit spul verboden was. Voor mij nooit weer. Echt nooit meer. Nog no[lees meer...]oit zo blij geweest toen die vreselijke jeuk na 8 weken over ging.

05-04-2022 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Dit middel gekregen ivm vaginale schimmelinfectie. Om 11u ingebracht en om 02:30 wakker door de ergste jeuk en pijn ooit! Veel erger dan de klachten die ik daarvoor had. Amper geslapen en niks hielp. Nooit meer.

01-04-2022 | Vrouw | 15
Vaginale schimmelinfectie
Gister avond de capsule ingenomen, niks aan de hand en rustig gaan slapen. Vanochtend wakker geworden en alles voelde helemaal goed, naar het toilet geweest en toen begon het. Het jeukde en Brande ontzettend erg, ook waren mijn schaamlippen opgezwollen. De jeuk en pijn was erger dan voor het middel. ik zat met tranen in de ogen. Hopen dat het werkt maar met zo veel pijn [lees meer...]raad ik dit middel niet aan.

22-03-2022 | Vrouw | 73
Vaginale schimmelinfectie
Na het inbrengen ben ik in slaap gevallen. Om 01.00 uur werd ik wakker met nog meer jeukende vagina Het heeft 2.5 uur in de vagina gezeten. Koude washandjes er tegen aan gehouden en zit op het toilet, wat dat is het koudste plekje van het huid. Vreselijk vind ik het. Bij mij komt de jeuk door de immunotherapie/ kuur. Heb kanker en door Novimab wat in de kuur zit[lees meer...], krijg je dus ook jeuk en ontstoken haarzakjes. Neem morgen direct bij mijn goede huisarts contact op. Vind dit vreemd, ik krijg het tegen de jeuk en de jeuk is erger geworden.

12-03-2022 | Vrouw | 24
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben super tevreden over dit medicijn. Ik heb geen last van bijwerken of iets, geen jeuk. En sinds ik dit gebruik (kuur van 6 keer) is mijn maandelijkse schimmelinfectie nog nooit teruggekomen.

09-03-2022 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Voor het eerst in mijn leven een schimmelweg infectie. Hier en daar lichte jeuk, maar dat was niks in vergelijking tot de jeuken enorme branderigheid die ik voel na het inbrengen van dit rot medicijn. Ik lig huilend wakker en weet me geen einde raad. Ik zou willen dat ik dit nooit gebruikt had.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (596) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum