Gyno-Daktarin

miconazol

25-04-2019

Vaginale schimmelinfectie

Branden, steken, helse pijnen in baarmoeder en vagina, terwijl daarvoor geen klachten aanwezig waren. Infectie was per toeval ontdekt na kweek ivm baarmoeder onderzoek. Na gebruik van dit vreselijke product is slapen onmogelijk, en ga je door een hel. De pijn is verschrikkelijk. Een uur na inbrengen werd ik wakker van de pijn. Ik zou dit oorspronkelijk 3 nachten moeten geb[lees meer...]ruiken, maar dat ga ik na deze ervaring zeker niet meer doen!
11-11-2019

Vaginale schimmelinfectie

Ingebracht met een paracetamol , na een halfuur begon het wat te prikken en een beetje te branden. De volgende dag was het inderdaad zo dat er veel crème uitliep en nu na twee dagen eigenlijk nog steeds, ik heb er wel maagpijn van en misselijkheid en een beetje ziekjes gevoel, hopelijk gaat dat over, ook wel nog een beetje bloederige afscheiding gehad. De branderigheid in[lees meer...] de vagina is wel verdwenen, dus heb wel het vermoeden dat het weg is. Wat ook wat helpt is een beetje sudocrem op de jeukerige plekjes.
06-03-2019

Vaginale schimmelinfectie

Half uur na inbrengen enorm branderig gevoel, kon er niet van slapen! Alsof je in een bos brandnetels zit.
08-09-2019

Vaginale schimmelinfectie

Ik kreeg dit middel van de huisarts voorgeschreven 3x daags. Ik heb het in het verleden al eens eerder gebruikt. Ik ervaar dit middel als positief. De truc is als je het medicijn gebruikt breng de pil diep in de vagina en neem van te voren desnoods een paracetamol. Na een tijdje los de pil op. De vloeistof gaat zich dan verspreiden over de vagina. Het prikt een k[lees meer...]lein beetje maar dat is logisch want de schimmel wordt gedood. Het is even doorzetten maar dan ben je wel van het probleem af en de vagina komt weer in balans. Ook ik gebruikte wel eens fluconazol oraal. Dit is echter een stevig medicijn en de bijwerkingen zijn nog sterker dan bij gyno Daktarin. Mijn huisarts gaf ook aan dat het beter is om een schimmelinfectie plaatselijk aan te pakken en dit middel is daarvoor zeer effectief.
14-02-2019

Vaginale schimmelinfectie

Voorgeschreven door huisarts. De eerste ovule ingebracht voor het slapen gaan. Binnen een uur een lichte branderigheid gevoeld. Houdt aan tot de ochtend. Maar niet hinderlijk. Schrok van de reacties hier. Sommige vrouwen ervaren dit medicijn als erg pijnlijk ivm jeuk en branderigheid. Moet zeggen bij mij valt dit reuze mee. Hopelijk gaat de schimmelinfectie weg hiermee. Al[lees meer...] met al een goed middel tot nu toe.
18-01-2019

Vaginale schimmelinfectie

Ik heb na gebruik nog wel jeuk dus nu een zalf. Heb al teee dagen na inbrengen rode oranje afscheiding. Dit was niet de kleur van de capsule dus denk dat het bloed is vermengt met de capsuleinhoud?!
09-01-2019

Vaginale schimmelinfectie

Door het gebruik van antibiotica tegen blaasontsteking vaginale schimmelinfectie gekregen 3 eitjes van 400mg gehad en creme Creme tweemaal daags aanbrengen en eitje voor slapen gaan. Gisteren eerste ei nergens last van nu tweede ei 2 uurtjes geleden gedaan en gaan slapen want moet vroeg op. Na 10 minuten begon het zo erg te branden en jeuken Gelijk naar toilet wa[lees meer...]ssen gaat niet weg de jeuk en branden Ik dacht hoe kan dat heb misschien wondjes binnen of heb ik een allergische reactie of irritatie toen maar gegoogled kwam hier terecht en ben gelukkig niet de enige het hoort erbij Heb op advies van dames hier 2 paracetamol genomen is nu wat minder geworden hopen dat snel werk moet al over paar uur op. Vind wel eng om morgen laatste ei te nemen maar ja als het helpt want heb nog geen verschil gemerk heb nog last. We gaan het zien
11-02-2020

Vaginale schimmelinfectie

Per toeval kwam de gynaecoloog er achter dat ik een vaginale schimmelinfectie had. Het gaf verder geen klachten maar kreeg een capsule voorgeschreven. 1 capsule ‘s avonds ingebracht, de volgende dag vreselijke jeuk, branderigheid en rode schaamlippen. Wat een rotspul! Hoef het nooit meer. Dan liever een orale pil.

Thyrax Duotab (846) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (530) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (491) - Antibiotica - penicillines breedspectrum