miconazol

25-04-2019 | Vrouw | 29
Vaginale schimmelinfectie
Branden, steken, helse pijnen in baarmoeder en vagina, terwijl daarvoor geen klachten aanwezig waren. Infectie was per toeval ontdekt na kweek ivm baarmoeder onderzoek. Na gebruik van dit vreselijke product is slapen onmogelijk, en ga je door een hel. De pijn is verschrikkelijk. Een uur na inbrengen werd ik wakker van de pijn. Ik zou dit oorspronkelijk 3 nachten moeten geb[lees meer...]ruiken, maar dat ga ik na deze ervaring zeker niet meer doen!

25-07-2020 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
Vanwege een vaginale schimmel 1 capsule gyno daktarin gekregen van de Ha. Bijna 40 weken zwanger. Makkelijk in te brengen en zelf nauwelijks last gehad van bijwerkingen. Toen ik snachts wakker werd jeukte het wat (niet erger als de jeuk van de schimmel) en de volgende ochtend een licht brandend gevoel. Echt te verwaarlozen. Later op de dag was dat gevoel over en ook mijn k[lees meer...]lachten waren weg. Ik was door de slechte ervaringen best bang om het medicijn te gebruiken, maar ben blij dat ik het gedaan heb. Binnen 24 uur klachtenvrij, zonder nare bijwerkingen. Prima ervaring dus hier!

11-11-2019 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
Ingebracht met een paracetamol , na een halfuur begon het wat te prikken en een beetje te branden. De volgende dag was het inderdaad zo dat er veel crème uitliep en nu na twee dagen eigenlijk nog steeds, ik heb er wel maagpijn van en misselijkheid en een beetje ziekjes gevoel, hopelijk gaat dat over, ook wel nog een beetje bloederige afscheiding gehad. De branderigheid in[lees meer...] de vagina is wel verdwenen, dus heb wel het vermoeden dat het weg is. Wat ook wat helpt is een beetje sudocrem op de jeukerige plekjes.

06-03-2019 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
Half uur na inbrengen enorm branderig gevoel, kon er niet van slapen! Alsof je in een bos brandnetels zit.

08-09-2019 | Vrouw | 33
Vaginale schimmelinfectie
Ik kreeg dit middel van de huisarts voorgeschreven 3x daags. Ik heb het in het verleden al eens eerder gebruikt. Ik ervaar dit middel als positief. De truc is als je het medicijn gebruikt breng de pil diep in de vagina en neem van te voren desnoods een paracetamol. Na een tijdje los de pil op. De vloeistof gaat zich dan verspreiden over de vagina. Het prikt een k[lees meer...]lein beetje maar dat is logisch want de schimmel wordt gedood. Het is even doorzetten maar dan ben je wel van het probleem af en de vagina komt weer in balans. Ook ik gebruikte wel eens fluconazol oraal. Dit is echter een stevig medicijn en de bijwerkingen zijn nog sterker dan bij gyno Daktarin. Mijn huisarts gaf ook aan dat het beter is om een schimmelinfectie plaatselijk aan te pakken en dit middel is daarvoor zeer effectief.

09-05-2020 | Vrouw | 34
Vaginale schimmelinfectie
Super allergische reactie op dit middel! Branderig gevoel, allergische reactie, veel pijn, zwelling, hoofdpijn. Daarnaast geen oog dichtgedaan.

14-09-2020 | Vrouw | 37
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb van de dokter het medicijn Daktarin voorgeschreven gekregen tegen een vaginale schimmelinfectie, candida. Na het gebruik moest ik de hele avond plassen en het brandde bij mijn vagina, ook moest ik constant naar het toilet om te plassen. Nu de kuur is afgelopen heb ik nog steeds een branderig gevoel bij mijn vagina en ik moet nog steeds veel plassen.

11-02-2020 | Vrouw | 48
Vaginale schimmelinfectie
Per toeval kwam de gynaecoloog er achter dat ik een vaginale schimmelinfectie had. Het gaf verder geen klachten maar kreeg een capsule voorgeschreven. 1 capsule ‘s avonds ingebracht, de volgende dag vreselijke jeuk, branderigheid en rode schaamlippen. Wat een rotspul! Hoef het nooit meer. Dan liever een orale pil.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (549) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (503) - Antibiotica - penicillines breedspectrum