miconazol

12-04-2022 | Vrouw | 68
miconazol (400mg)
Vaginale schimmelinfectie
Na inbrengen van deze kogel kreeg ik last van jeuk. Vreselijke jeuk. Ik kreeg netelroos en Angio oedeem. Allerlei zalven aangebracht en pillen geslikt. Niets hielp. Werd alleen maar erger. 8 weken de nachten beneden doorgebracht. Niet geslapen. Vreselijke jeuk en opengekrabde blaren. Ik zou willen dat dit spul verboden was. Voor mij nooit weer. Echt nooit meer. Nog no[lees meer...]oit zo blij geweest toen die vreselijke jeuk na 8 weken over ging.

05-04-2022 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Dit middel gekregen ivm vaginale schimmelinfectie. Om 11u ingebracht en om 02:30 wakker door de ergste jeuk en pijn ooit! Veel erger dan de klachten die ik daarvoor had. Amper geslapen en niks hielp. Nooit meer.

01-04-2022 | Vrouw | 15
Vaginale schimmelinfectie
Gister avond de capsule ingenomen, niks aan de hand en rustig gaan slapen. Vanochtend wakker geworden en alles voelde helemaal goed, naar het toilet geweest en toen begon het. Het jeukde en Brande ontzettend erg, ook waren mijn schaamlippen opgezwollen. De jeuk en pijn was erger dan voor het middel. ik zat met tranen in de ogen. Hopen dat het werkt maar met zo veel pijn [lees meer...]raad ik dit middel niet aan.

22-03-2022 | Vrouw | 73
Vaginale schimmelinfectie
Na het inbrengen ben ik in slaap gevallen. Om 01.00 uur werd ik wakker met nog meer jeukende vagina Het heeft 2.5 uur in de vagina gezeten. Koude washandjes er tegen aan gehouden en zit op het toilet, wat dat is het koudste plekje van het huid. Vreselijk vind ik het. Bij mij komt de jeuk door de immunotherapie/ kuur. Heb kanker en door Novimab wat in de kuur zit[lees meer...], krijg je dus ook jeuk en ontstoken haarzakjes. Neem morgen direct bij mijn goede huisarts contact op. Vind dit vreemd, ik krijg het tegen de jeuk en de jeuk is erger geworden.

12-03-2022 | Vrouw | 24
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben super tevreden over dit medicijn. Ik heb geen last van bijwerken of iets, geen jeuk. En sinds ik dit gebruik (kuur van 6 keer) is mijn maandelijkse schimmelinfectie nog nooit teruggekomen.

09-03-2022 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Voor het eerst in mijn leven een schimmelweg infectie. Hier en daar lichte jeuk, maar dat was niks in vergelijking tot de jeuken enorme branderigheid die ik voel na het inbrengen van dit rot medicijn. Ik lig huilend wakker en weet me geen einde raad. Ik zou willen dat ik dit nooit gebruikt had.

25-02-2022 | Vrouw | 34
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb vaak last van vaginale schimmelinfecties. Zo is mijn Diabetes ook ontdekt. Ik heb het alleen als een lange periode achter elkaar mijn suiker waardes te hoog zijn. Krijg altijd deze medicijnen ervoor. Maak de bijwerkingen die ik heb zijn gewoon niet te doen. En maakt de jeuk en branderige gevoel alleen maar erger. Ik had van de dokter deze tablet gekregen om in te br[lees meer...]engen. Meteen een verschrikkelijk brandend gevoel dit gebeurd altijd bij mij. Ibuprofen innemen helpt niks. Me uit wanhoop maar gaan douchen en goed uit gespoeld. 1x en nooit weer. Morgen meteen de Huisarts bellen. Nooit meer neem ik dit. Een hel op aarde voor mij :(

18-02-2022 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Na alle ervaringen te hebben gelezen was ik super bang. Ook het innemen lukte daardoor niet vanwege de zenuwen maar de 2e keer ging hij er erg soepel in. Ik voelde de eerste nacht nauwelijks tot helemaal niks van de bijwerkingen maar toen ik de volgende ochtend ging plassen ging het best wel jeuken en ook wat branden maar niks wat je niet aan zou kunnen en al helemaal niet[lees meer...] te vergelijken met een aantal ervaringen die hier beschrijven zijn. Wel kreeg ik ook af en toe last van maagkrampen (menstruatie krampen) ook deze waren tot nu toe niet erg. Het is nu bijna een dag later en heb veel minder last van jeuk, wel is mijn vagina erg opgezwollen door de gyno hoop dat dit met de dagen wegtrekt. Maar tot nu toe best geveterden over het product

Amoxicilline (549) - Antibiotica - penicillines breedspectrum