miconazol

14-09-2020 | Vrouw | 37
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb van de dokter het medicijn Daktarin voorgeschreven gekregen tegen een vaginale schimmelinfectie, candida. Na het gebruik moest ik de hele avond plassen en het brandde bij mijn vagina, ook moest ik constant naar het toilet om te plassen. Nu de kuur is afgelopen heb ik nog steeds een branderig gevoel bij mijn vagina en ik moet nog steeds veel plassen.

14-08-2020 | Vrouw | 29
Vaginale schimmelinfectie
Voor de 2e keer deze zwangerschap een vaginale schimmelinfectie gehad. Eerste keer met 26 weken en tweede keer bij 38 weken zwanger. De vorige keer direct bij de huisarts deze gekregen en met 24 uur waren de klachten weg. Deze keer merkte ik snel dat het weer opkwam maar i.v.m. vakantie van de huisarts eerst op aanraden van de verloskundige canesten gyno gebruikt, de klach[lees meer...]ten werden met de dag erger en zowel de capsule als de crème leken niet te helpen. Uiteindelijk toch weer deze gekregen via de assistente en ook dit keer weer zeer tevreden! Dit keer de volgende dag een heel ligt jeukende en brandend gevoel na het plassen maar dat was inmiddels verwaarloosbaar door de hevigheid van ervoor. Volgende keer weer direct naar de huisarts voor deze capsule! Makkelijk in gebruik en snel effect.

25-07-2020 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
Vanwege een vaginale schimmel 1 capsule gyno daktarin gekregen van de Ha. Bijna 40 weken zwanger. Makkelijk in te brengen en zelf nauwelijks last gehad van bijwerkingen. Toen ik snachts wakker werd jeukte het wat (niet erger als de jeuk van de schimmel) en de volgende ochtend een licht brandend gevoel. Echt te verwaarlozen. Later op de dag was dat gevoel over en ook mijn k[lees meer...]lachten waren weg. Ik was door de slechte ervaringen best bang om het medicijn te gebruiken, maar ben blij dat ik het gedaan heb. Binnen 24 uur klachtenvrij, zonder nare bijwerkingen. Prima ervaring dus hier!

09-05-2020 | Vrouw | 34
Vaginale schimmelinfectie
Super allergische reactie op dit middel! Branderig gevoel, allergische reactie, veel pijn, zwelling, hoofdpijn. Daarnaast geen oog dichtgedaan.

08-04-2020 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Ik was een beetje bang voor gebruik na alle negatieve reacties. Maar ik heb nergens last van gehad, geen buikpijn, geen jeuk. Perfect medicijn!

12-03-2020 | Vrouw | 29
Vaginale schimmelinfectie
Bij de huisarts aangegeven dat ik last had van jeukerige schaamlippen. Zij schreef dit eitje voor, vreselijk! Zou het niemand aanraden en nooit meer gebruiken.

19-02-2020 | Vrouw | 17
Vaginale schimmelinfectie
Het werkt wel, van de klachten heb ik geen last. Moest alleen 2x een kuur van 3 dagen wegens dat het nog niet helemaal wegging.

11-02-2020 | Vrouw | 48
Vaginale schimmelinfectie
Per toeval kwam de gynaecoloog er achter dat ik een vaginale schimmelinfectie had. Het gaf verder geen klachten maar kreeg een capsule voorgeschreven. 1 capsule ‘s avonds ingebracht, de volgende dag vreselijke jeuk, branderigheid en rode schaamlippen. Wat een rotspul! Hoef het nooit meer. Dan liever een orale pil.

19-01-2020 | Vrouw | 24
Vaginale schimmelinfectie
Niet halen is mijn tip Doet pijn het brand en nu de kuur na een week weer herhaald om dat het niet werkt

24-12-2019 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Ik was erg angstig door de slechte reviews maar heb totaal geen last gehad na inbrengen, hooguit de dag erna wat schrijnend gevoel en natuurlijk afscheiding maar dan doe je gewoon een maandverband in

11-11-2019 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
Ingebracht met een paracetamol , na een halfuur begon het wat te prikken en een beetje te branden. De volgende dag was het inderdaad zo dat er veel crème uitliep en nu na twee dagen eigenlijk nog steeds, ik heb er wel maagpijn van en misselijkheid en een beetje ziekjes gevoel, hopelijk gaat dat over, ook wel nog een beetje bloederige afscheiding gehad. De branderigheid in[lees meer...] de vagina is wel verdwenen, dus heb wel het vermoeden dat het weg is. Wat ook wat helpt is een beetje sudocrem op de jeukerige plekjes.

22-10-2019 | Vrouw | 28
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb 2 weken de gyno daktarin met applicator moeten inbrengen. Af en toe kreeg ik last van een branderig gevoel, vooral bij het plassen. Na 1 kuur had ik het gevoel dat het branderig gevoel nog niet over was. Dan maar nog een kuur gedaan. 3 dagen geleden kuur afgemaakt, branderig gevoel is stilletjes aan terug komen opzetten. Ik heb bij de bijwerkingen gezien dat brander[lees meer...]ig gevoel ook door dit medicijn kan komen... maar dit is ook een symptoom van een vaginale schimmelinfectie... ik weet echt niet wat te denken??? Iemand???

23-09-2019 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Dit is de tweede keer dat ik deze capsule gebruik. Erg makkelijk in te brengen. Na een kwartier had ik onderbuikpijn. Mijn advies: drink gember thee om lekker te slapen. Toen ik wakker werd had ik enorme jeuk en pijn in de vagina, dit duurde 2 tot 3 uur. Spoelen werkte niet tegen de jeuk. Veel creme liep eruit gedurende de dag, ik adviseer daarom 3-4 inlegkruisjes te gebru[lees meer...]iken.

08-09-2019 | Vrouw | 33
Vaginale schimmelinfectie
Ik kreeg dit middel van de huisarts voorgeschreven 3x daags. Ik heb het in het verleden al eens eerder gebruikt. Ik ervaar dit middel als positief. De truc is als je het medicijn gebruikt breng de pil diep in de vagina en neem van te voren desnoods een paracetamol. Na een tijdje los de pil op. De vloeistof gaat zich dan verspreiden over de vagina. Het prikt een k[lees meer...]lein beetje maar dat is logisch want de schimmel wordt gedood. Het is even doorzetten maar dan ben je wel van het probleem af en de vagina komt weer in balans. Ook ik gebruikte wel eens fluconazol oraal. Dit is echter een stevig medicijn en de bijwerkingen zijn nog sterker dan bij gyno Daktarin. Mijn huisarts gaf ook aan dat het beter is om een schimmelinfectie plaatselijk aan te pakken en dit middel is daarvoor zeer effectief.

21-08-2019 | Vrouw | 28
Vaginale schimmelinfectie
Na 1.5 week wikke en wegen toch maar naar de huisarts bang voor een soa is gebleken dat ik schimmelinfectie had. Heb toen dit middel gekregen. Savonds voor het slapengaan ingebracht en ben gaan slapen. Nog niets aan de hand. Na 3.5 uur werd ik wakker van de pijn. Ik heb dit nog nooit zo erg meegemaakt!! Dit doet zown ontiegelijk veel pijn dat ik een bevalling boven dit ver[lees meer...]kies. Lig te janken van de pijn. T lijkt net of ik in een bos met brandnetels ben gaan zitten die ook naar binnen zijn gegaan. Dit medicijn NOOIT echt NOOIT meer...

07-07-2019 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Voor het eerst in mijn leven een vaginale schimmelinfectie, ben momenteel 14 weken zwanger.. gisterenavond 1vaginaal eitje opgestoken (ging prima) geen bijwerkingen gehad, geen branderig gevoel geen jeuk.. prima door kunnen slapen.. Echte aanrader! nu hopen dat het snel helpt..

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (549) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (503) - Antibiotica - penicillines breedspectrum