Ervaringen met Gyno-Daktarin

03-01-2023 | Vrouw | 25
Geweldig

31-12-2022 | Vrouw | 39
Vaginale schimmelinfectie
Clotrimazol zalf hielp niet, dus dit geprobeerd. Vond het wel een beetje eng gezien alle horrorverhalen, maar dat viel mee! Veel makkelijker in te brengen dan de zalf, geen enkele bijwerking gehad, en de dag na de eerste capsule kon ik eindelijk weer plassen zonder pijn! Ook geen last dat je ondergoed vies wordt zoals bij de zalf. Ik wil nooit meer anders!

28-08-2022 | Vrouw | 24
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb de Gyno- Daktarin 1 capsule voorgeschreven gekregen van mijn huisarts maar bij apotheek waren ze niet verkrijgbaar dus ik heb een 3 dagen kuur gekregen. Gisteren heb ik de eerste capsule ingebracht en na een half uur kreeg ik een soort van lichte branderige gevoel in mijn vagina en toen dacht ik bij mezelf het zal wel. Een kwartier later kon ik wel huilen ik kon nie[lees meer...]t normaal liggen ik bleef maar draaien want het voelde echt alsof ik peper bij mijn vagina had. Inmiddels was het al 03:00 en ik kon nogsteeds niet slapen. In de middag kreeg ik opeens een rare bloeding en dan kwamen er stukjes van de capsule er bij uit. Nu 22:40 heb ik de tweede capsule ingebracht en het brand wel minder dan gisteren. Ik kan niet wachten om hier van af te zijn.

16-08-2022 | Vrouw | 25
Vaginale schimmelinfectie
Na een half uur begint het, dit is al de zoveelste keer dat ik een schimmelinfectie heb en de zoveelste keer dat ik dit rot kuurtje neem, het is het enige wat helpt dat is een ding.. maar liever zou ik dit nooit gebruiken ik sta om de tien minuten onder de douche om te koelen en weg te spoelen ik kan gewoon niet zitten niet liggen niet staan! Je vergaat gewoon van de jeuk [lees meer...]echt absurt !!

30-07-2022 | Vrouw | 30
Vaginale schimmelinfectie
Na alle verhalen te lezen over jeuk en branderig gevoel, was ik best zenuwachtig gisteravond toen ik de eerste capsule inbracht. Tot mijn verbazing heb ik helemaal geen bijwerkingen gehad of iets gevoelt na het inbrengen. Ik moet nog 2 dagen. Ik verwacht de aankomende twee dagen ook weinig tot geen bijwerkingen. Tevens werkt het nu al! Ik ben zeer tevreden. Wat vervelend d[lees meer...]at er veel vrouwen toch veel last hebben van de bijwerkingen, lijkt mij niet fijn.

24-07-2022 | Vrouw | 32
Vaginale schimmelinfectie
Nu ze de capsule voor 1 nacht niet meer maken kreeg ik die voor 3 nachten. Eerste nacht wel wat jeuk en branderigheid zoals ik van gyno daktarin gewend ben. Maar de 2e nacht weet ik niet wat ik mee maak! Zo heftig veel jeuk en branderigheid! Ik word er behoorlijk wanhopig van. Dit is echt niet te doen. Ik hoop echt dat de 3e nacht minder erg wordt en het snel overgaat. Wan[lees meer...]t slapen kan zo al helemaal niet. Ik weet nog niet of het werkt

16-07-2022 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben 39w3d zwanger en heb nu paar dagen last van schimmelinfectie, nu moest ik eigelijk 1 capsule met hogere dosis maar die was op dus kreeg de lagere dosis capsules en moest ik er meer instoppen, het is nu 3 uur snachts en had buikpijn omdat me blaas zo vol was dus ging ik plassen en toen begon de jeuk! Echt verschrikkelijk! Ik heb een ijs pack gepakt en in een washan[lees meer...]dje er tegenaan gehouden, het verkoeld wel een beetje maar die jeuk is er nog… Hoop dat het spul werkt! Ik kan er gewoon niet van slapen, zo erg jeukt het

12-07-2022 | Vrouw | 24
Vaginale schimmelinfectie
Maandagavond begonnen met de 1e capsule. Ongeveer na een halfuur begon de ellende. Ontzettende jeuk waar je niet goed van wordt en je niet wat je moet doen of hoe je moet liggen.. 3:15 uur nog wakker.. toen trok ik het echt niet meer en ben onder de douche gestapt met de sproeier erop en koud water.. wat een ellende.. Dag 2: het is nu 01:23 en nog steeds niet kunnen slapen[lees meer...].. weer ontzettend last van jeuk, jeuk is wel iets minder als dag 1. Nog 1 capsule te gaan.. ben blij dat ik geen vroege diensten heb.. ben benieuwd of de capsules zijn werk doen aangezien ik na een tijdje begin met de sproeier erop omdat ik het niet meer aankan

06-07-2022 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Al 2,5 week rondlopen met een bacteriele vaginod en schimmel, vaginose weg en de schimmel niet, 7 weken zwanger en nu pas in overleg dit gekregen vreselijk, alsof ik dood ging van de jeuk van binnen en het branden na het plassen. Halfuur in de douch gezeten met warm water en de straal erop. Nu in bed ingewikkeld in een handdoek en hopen dat ik uberhaupt kan slapen. Nooit [lees meer...]meer voor mij

03-07-2022 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Derde keer dat ik dit middel voorgeschreven kreeg. De eerste nacht is echt een hel, het brand, je kunt niet lekker liggen en valt moeilijk in slaap.. plassen kun je ook beter niet doen die nacht.. daarom plan ik het op een nacht dat het minder slapen beter uit komt. De tweede en derde pil vallen namelijk mee. De eerste pil werkt altijd al goed bij mij :)

02-07-2022 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb terugkerende schimmelinfectie. Middelen van deogist werkt niet en fluconazol ook niet meer. Ik heb nu standaard gyno dactatin capsule of zalf. Beide werken erg goed. Capsule geeft veel branderigheid. Ik wikkel een icepack in een doek en houd het er tegenaan tegen de branderigheid. Als ik het niet koel dan zwellen mijn schaamlippen op van de schimmel. Ik ben wel tevr[lees meer...]eden maar de branderigheid is echt niet te doen.

23-06-2022 | Vrouw | 28
Vaginale schimmelinfectie
Ik lig dus hier met de benen wijd op de bank aan het janken. dat dit verkocht wordt is mij echt een raadsel? Meteen na het inbrengen zooooo branderig, zoveel jeuk en pijn. Ik heb er nou Yoghurt op gesmeerd en eet de yoghurt tegelijkertijd op want dat zou helpen en ben echt ten einde raad. Het is al half 1 snachts!!!!! En had ‘m om 21:45 ingenomen. Niet normaal. Heb zitten [lees meer...]douchen, moeder gebeld om te janken en als je moet plassen... nou succes er mee. Dit product is uitgevonden door een man. Dat kan niet anders. Zo vagina onvriendelijk. Nou ja morgen maar de huisarts bellen. Nu maar hopen dat ik de nacht overleef.

15-06-2022 | Vrouw | 42
Vaginale schimmelinfectie
Ik wilde even een tegengeluid laten horen want als je googled op dit medicijn lees je op deze site echt horrorverhalen. Ik heb gisteren na een hardnekkige schimmelinfectie dit medicijn voorgeschreven gekregen, en gelijk ook de zwaarste dosis. Ik bracht het ei om 23u in en ben een uurtje later in slaap gevallen. Ik voelde het ei oplossen en het tintelde in mijn vagina. Gewo[lees meer...]on in slaap gevallen. Geen pijn, geen branderig gevoel, geen drama. Nu, 12u na inbrengen voel ik dat de irritatie is gekalmeerd en ook de afscheiding is minder. Ik heb goede hoop dat de infectie snel voorbij zal zijn. Laat je niet tegenhouden door wat je leest, misschien is jouw ervaring heel anders!

10-06-2022 | Vrouw | 33
Vaginale schimmelinfectie
Echt verschrikkelijk! Voorgeschreven door de huisarts. In de avond ingebracht, 1,5 later naar de toilet geweest om te plassen en toen begon de ellende! Zo'n jeuk en branderig gevoel. Erger dan de jeuk bij de infectie. Nooit meer.

06-06-2022 | Vrouw | 37
Vaginale schimmelinfectie
23:30 tablet ingenomen ivm schimmelinfectie,, 00:30 begon de Heftige jeuk jeuk jeuk…. En branderig gevoel niet vol te houden!!!! Na 3 uren werd de klachten minder kon ik pas slapen. Dit heb ik drie dagen lang herhaalde en dus volgehouden! :-((( heftig. Deze medicijnen helpt zeker,,, maar de bijwerkingen zijn heftig! Ik raad het niet aan !!!!!!!

04-06-2022 | Vrouw | 28
Vaginale schimmelinfectie
Ongeveer een jaar loop ik rond met maandelijkse schimmelinfecties. Eerste half jaar steeds middeltjes gebruikt van de drogisterij van canesten gyno. Dit werkte niet dus naar de huisarts. Daar kreeg ik fluconazol, daarvan kreeg ik weer een bacterie en als reactie van een antibiotica kuur kreeg ik weer een schimmel! Van de middelen van de drogisterij en fluconazol ging het [lees meer...]dus niet weg.. en fluconazol brengt je hele cyclus in de war dus dat wil je ook niet! Nu moet ik 3 maanden 1 van de 1200 mg daktarin innemen en paar dagen terug de eerste in gedaan. Ik heb geen bijwerkingen gehad en heb nu voor het eerst weer het idee dat mijn schimmel weg is, na een jaar! Dus het is echt persoonsafhankelijk wat werkt en of je bijwerkingen krijgt.