miconazol

01-04-2022 | Vrouw | 15
Vaginale schimmelinfectie
Gister avond de capsule ingenomen, niks aan de hand en rustig gaan slapen. Vanochtend wakker geworden en alles voelde helemaal goed, naar het toilet geweest en toen begon het. Het jeukde en Brande ontzettend erg, ook waren mijn schaamlippen opgezwollen. De jeuk en pijn was erger dan voor het middel. ik zat met tranen in de ogen. Hopen dat het werkt maar met zo veel pijn [lees meer...]raad ik dit middel niet aan.

07-12-2021 | Vrouw | 16
Vaginale schimmelinfectie
wow, voor ik mijn medicijnen heb gehaald had ik al veel last van jeuk en een branderig gevoel en heb een hele nacht wakker gelegen. nu een dag later heb ik dit medicijn gekregen van de dokter. erg vroeg ingebracht omdat ik de pijn niet meer kon hendelen ik ben om 8 uur in slaap gevallen en 2 uur later met HEEL VEEL jeuk wakker geworden het is nu half 1 snachts ik kan niet [lees meer...]slapen. ik heb vele ervaringen van andere gelezen en dat ze in de ochtend ook veel last kregen van jeuk dus ben daar heel bang voor. ik moet de 2e en 3e nog innemen maar ik zeg nu al dat dit geen aanrader is! veel gehuild, wakker gelegen, douches genomen die niet hielpen.

25-05-2022 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Omdat mijn blaasontsteking was overgeslagen naar mijn schaamlippen gaf de huisarts mij een crème en deze pil om een schimmelinfectie te voorkomen. Voor het slapen inbrengen werd er gezegd, dan heeft het z’n langste werking. Zodoende heb in dit om 22:45 gedaan. Om 02:30 werd ik wakker, ik had zo’n jeuk en het voelde alsof alles tussen mijn benen weg aan het branden was. Ik[lees meer...] heb alles geprobeerd om het zo lang mogelijk te laten zitten, maar om 03:15 stond ik toch huilend onder de douche om mijn vagina te spoelen. De jeuk was niet te doen, ik was onbewust toch mijn huid aan het krabben. Het brandende gevoel deed erg zeer en liet alles daarbeneden opzwellen. Lang heeft het er dus niet ingezeten. De dag na de pil heb ik mij maar ziek gemeld. Ik voelde me slap en futloos door weinig slaap. De jeuk was weg, maar het brandende gevoel bleef met iedere beweging. Nu twee dagen later heb ik bijna geen last meer. Na veel bewegen is er nog een klein overblijfsel van de pil naar beneden gezakt wat zorgt voor minimale kriebel. Als je geen vaginale schimmelinfectie hebt, maar dit graag wil voorkomen (zoals ik) zou ik deze pil niet aanraden. De werking kan ik niet beoordelen, maar de bijwerkingen zeker wel! Vraag je huisarts misschien naar een wat lichtere pil of 1 met minder bijwerking. Succes allemaal!

18-02-2022 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Na alle ervaringen te hebben gelezen was ik super bang. Ook het innemen lukte daardoor niet vanwege de zenuwen maar de 2e keer ging hij er erg soepel in. Ik voelde de eerste nacht nauwelijks tot helemaal niks van de bijwerkingen maar toen ik de volgende ochtend ging plassen ging het best wel jeuken en ook wat branden maar niks wat je niet aan zou kunnen en al helemaal niet[lees meer...] te vergelijken met een aantal ervaringen die hier beschrijven zijn. Wel kreeg ik ook af en toe last van maagkrampen (menstruatie krampen) ook deze waren tot nu toe niet erg. Het is nu bijna een dag later en heb veel minder last van jeuk, wel is mijn vagina erg opgezwollen door de gyno hoop dat dit met de dagen wegtrekt. Maar tot nu toe best geveterden over het product

09-03-2022 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Voor het eerst in mijn leven een schimmelweg infectie. Hier en daar lichte jeuk, maar dat was niks in vergelijking tot de jeuken enorme branderigheid die ik voel na het inbrengen van dit rot medicijn. Ik lig huilend wakker en weet me geen einde raad. Ik zou willen dat ik dit nooit gebruikt had.

07-12-2021 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Na het inbrengen enorme opgezwollen vagina met enorme branderigheid. Ik wist echt niet wat ik moest doen omdat het zoveel pijn deed. Ik heb de capsule eerder gebruikt maar toen had ik er amper last van. Deze keer is het echt niet te doen, dus dat is wel raar.

02-07-2022 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb terugkerende schimmelinfectie. Middelen van deogist werkt niet en fluconazol ook niet meer. Ik heb nu standaard gyno dactatin capsule of zalf. Beide werken erg goed. Capsule geeft veel branderigheid. Ik wikkel een icepack in een doek en houd het er tegenaan tegen de branderigheid. Als ik het niet koel dan zwellen mijn schaamlippen op van de schimmel. Ik ben wel tevr[lees meer...]eden maar de branderigheid is echt niet te doen.

12-03-2022 | Vrouw | 24
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben super tevreden over dit medicijn. Ik heb geen last van bijwerken of iets, geen jeuk. En sinds ik dit gebruik (kuur van 6 keer) is mijn maandelijkse schimmelinfectie nog nooit teruggekomen.

26-05-2022 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Anderhalf uur na het inbrengen van de capsule kreeg ik enorme jeuk en een branderig gevoel. Ik heb er een goed aantal uren van wakker gelegen helaas. Ik voelde me op dat moment heel moedeloos. Ik heb het middel eerder gebruikt (toen ik niet zwanger was) en heb deze klachten toen niet ervaren. De dagen na gebruik nog veel afscheiding, maar dat is m.i. niet zo'n groot ongema[lees meer...]k. De klachten van de schimmelinfectie zijn gelukkig verdwenen.

03-07-2022 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Derde keer dat ik dit middel voorgeschreven kreeg. De eerste nacht is echt een hel, het brand, je kunt niet lekker liggen en valt moeilijk in slaap.. plassen kun je ook beter niet doen die nacht.. daarom plan ik het op een nacht dat het minder slapen beter uit komt. De tweede en derde pil vallen namelijk mee. De eerste pil werkt altijd al goed bij mij :)

26-04-2022 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Ik ben zwanger en heb vanwege een blaasontsteking eerst antibiotica gekregen, genaamd Furabid. Na 7 dagen de kuur gebruikt te hebben verdwenen mijn klachten, maar ineens kreeg ik last van branderige gevoel en jeuk daaronder (een hele fijne bijwerking van de antibiotica, maar niet heus) Vervolgens eenmalige gyno-daktarin capsule gekregen welke je vaginaal gebruikt. Het is i[lees meer...]n een eivorm en best wel groot naar mijn idee. Ik vond het eng om het daarbinnen in te duwen. Ik las hier de reacties en was ontzettend bang dat ik nog ergere jeuk zou krijgen. Maar toch gedaan. 16:19 uur deed ik het erin, 17:19 begon de jeuk en branderig gevoel. Ik dacht dat ik dood ging. In de reacties lees ik dat de meeste pas na 2 uur iets merkten, ik ben eerder naar de wc gegaan en zag toen dat witte spul in mijn inlegkruisje en in mijn urine. Plassen heeft de jeuk doen ontstaan denk ik. Ik stond gelijk onder de douch, de koude water heb ik 15 min tegen mijn vulva aan gehouden :’). Daarna heb ik een paar uurtjes gelegen zonder onderbroek. Ik had mijn raam open en de wind die er kwam heeft mij wat geholpen. De volgende ochtend was alles ineens verdwenen. Geen jeuk, geen branderig gevoel, niks! Ik ben verrast. Ik was zo bang dat ik weken lang nog zo’n branderig gevoel zou hebben. Voor mij heeft het geholpen denk ik. Ik schrijf deze reactie voor de mensen die het in de toekomst willen gebruiken.. Wees voorbereid je zal eerst heel heftig jeuk en een branderig gevoel ervaren, hopelijk zal het daarna net zo snel overgaan zoals dat bij mij ging. Succes ermee 😅

05-04-2022 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Dit middel gekregen ivm vaginale schimmelinfectie. Om 11u ingebracht en om 02:30 wakker door de ergste jeuk en pijn ooit! Veel erger dan de klachten die ik daarvoor had. Amper geslapen en niks hielp. Nooit meer.

04-01-2022 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Ik kreeg dit op advies van mijn huisarts daar ik na een kuur van de longontsteking last kreeg van een vaginale schimmelinfectie. Nou gisteravond begonnen met het eerste tabletje. Optijd gaan slapen. Snachts om 2:30 wakker geworden. JEUKKKK! Branderig gevoel. Ontzettend onrustig word ik er van… morgen gelijk huisarts bellen dit is niet te houden.

23-06-2022 | Vrouw | 28
Vaginale schimmelinfectie
Ik lig dus hier met de benen wijd op de bank aan het janken. dat dit verkocht wordt is mij echt een raadsel? Meteen na het inbrengen zooooo branderig, zoveel jeuk en pijn. Ik heb er nou Yoghurt op gesmeerd en eet de yoghurt tegelijkertijd op want dat zou helpen en ben echt ten einde raad. Het is al half 1 snachts!!!!! En had ‘m om 21:45 ingenomen. Niet normaal. Heb zitten [lees meer...]douchen, moeder gebeld om te janken en als je moet plassen... nou succes er mee. Dit product is uitgevonden door een man. Dat kan niet anders. Zo vagina onvriendelijk. Nou ja morgen maar de huisarts bellen. Nu maar hopen dat ik de nacht overleef.

04-06-2022 | Vrouw | 28
Vaginale schimmelinfectie
Ongeveer een jaar loop ik rond met maandelijkse schimmelinfecties. Eerste half jaar steeds middeltjes gebruikt van de drogisterij van canesten gyno. Dit werkte niet dus naar de huisarts. Daar kreeg ik fluconazol, daarvan kreeg ik weer een bacterie en als reactie van een antibiotica kuur kreeg ik weer een schimmel! Van de middelen van de drogisterij en fluconazol ging het [lees meer...]dus niet weg.. en fluconazol brengt je hele cyclus in de war dus dat wil je ook niet! Nu moet ik 3 maanden 1 van de 1200 mg daktarin innemen en paar dagen terug de eerste in gedaan. Ik heb geen bijwerkingen gehad en heb nu voor het eerst weer het idee dat mijn schimmel weg is, na een jaar! Dus het is echt persoonsafhankelijk wat werkt en of je bijwerkingen krijgt.

25-01-2022 | Vrouw | 30
Vaginale schimmelinfectie
Ik was heel bang om dit te gebruiken na het lezen van alle ervaringen maar ik heb bijna nergens last van. Heb vannacht de eerste van 3 eitjes ingebracht en voor de zekerheid een ibuprofen genomen tegen eventuele pijn. Ik heb af en toe wat jeuk gevoeld maar dat deed het ook al voor de behandeling. Dus hier een hoopvolle ervaring.