Slapeloosheid (19 meningen)
Epilepsie (2 meningen)

23-03-2013 | Man | 49
midazolam
ik gebruik 3tab van 7,5 mg elke dag al 4 jaar .hoe kan ik het beste afbouwen .daarnaast gebruik ik ok 3 tab van 10 mr diasapam hoe kan ik deze het beste afbouwen ik wil stoppen maar weet geen afbouw hoe te doen .wie heeft hier ervaring mee

11-12-2012 | Vrouw | 50
midazolam
Ik heb op aanraden van mijn specialist dit medicijn ingenomen, Voor mij hoeft het nooit meer! Werkte totaal niet. Pas na uren nadat ik thuis was werd ik slapjes, en kon nog net naar het toilet lopen. Het liefst was ik de volgende dag thuis gebleven i.p.v. om ta gaan werken. voel mij nog steeds high....

01-09-2018 | Vrouw | 52
midazolam (7,5mg)
Ik heb sinds 3 maanden een slaapstoornis met paniek aanvallen die ik niet onder controle krijg. Ik heb meerdere medicatie geprobeerd zoals; lorazepam, Diazepam en temesta. Geen van deze medicijnen kunnen mij helpen te ondersteunen om te kunnen doorbreken. Artsen zijn niet blij met medicatie zoals de pammetjes. De onrust in mijn hoofd neemt niet of nauwelijks af. Dormicum 7[lees meer...], 5 milligram Geeft mij wel die rust. En haalt grotendeels de onrust weg zodat mijn hoofd wat leger wordt en ik beter mij kan overgeven aan het ontspannen al is het nog steeds moeilijk. Hoe dan ook ik slaap in ieder geval rond de 4 tot 5 uur en ja ik weet dat je ongeveer 8 uur moet slapen maar dat heb ik geloof ik nog nooit gedaan. Dus ik ben geholpen met vier uur slaap. Sporten is natuurlijk ook belangrijk maar met deze medicatie kan dat wel eens tegenvallen laat wel dat er bepaalde stoffen aangemaakt moeten worden om weer redelijk te kunnen functioneren. Ook is Dormicum verslavend maar ook ik ben er mee geholpen voorlopig en inderdaad de bijwerkingen wegen niet op tegen de oververmoeidheid en het niet slapen.

02-05-2013 | Man | 54
midazolam
Ik gebruik dit pilletje maximaal 2 keer per week om eens wat bij te slapen. Werkt als een trein: je lichaam schokt nog eens twee keer, een half uur na het innemen en daarna weet je niets meer. De volgende ochtend altijd wel erg suf en ook een beetje somber. Slik op de andere dagen gewoon 6 mg Melatonine, en dat werkt eigenlijk ook goed, Op de een of andere manier is het to[lees meer...]ch steeds weer verleidelijk om na een paar dagen weer zo'n pilletje te nemen. Moet ik eigenlijk maar mee gaan stoppen.

02-08-2017 | Vrouw | 55
midazolam (7,5mg)
Werkt totaal niet. Heb ook al oxazepam, lorazepam gehad maar doet ook niets. Iedereen schrikt bij het noemen van dormicum. Vele mensen leggen het verband met sedatie.

28-03-2015 | Vrouw | 56
Overspannen/burn-out
Ik ben overspannen, en slaap hooguit 2 uur na het innemen van dormicum.

01-04-2021 | Vrouw | 57
midazolam (2mg/ml)
Voorbereiding coloscopie / endoscopie
Ik was blij met dit roesje omdat je dan geen spanning en geen pijn voelt. Ik heb zodoende eigenlijk niets gemerkt van de ingreep. Dus het is fijn dat dit middel wordt aangeboden.

05-11-2012 | Vrouw | 58
Artrose - gewrichtsaandoening
voor een kleine operatie op dagbehandeling kreeg ik een uur voor de ingreep een tabletje dormicum,dat moest,het deed alleen niks,pas toen ik 2uur later weer op zaal was werd ik een beetje slaperig,ik bleef dat nog uren, een beetje zinloos dus,de volgende doen we dus maar zonder

11-02-2016 | Man | 59
Psychische klachten
tevreden over het product, maar geeft problemen als ik in België [heb nier stenen]behandeld wordt dat men het zelfde gebruikt om me er onder te brengen.

30-11-2015 | Man | 59
midazolam (15mg)
Ik slaap circa 1 uur per nacht en de rest lig ik wakker. Ik heb het koud, en gebruik oxycodon naasr de dormicum. Stress speelt ook mee denk ik.

16-11-2012 | Vrouw | 59
midazolam
voor een kleine ingreep aan de ogen was ik bang. Ben enorm blij met 1 pilletje dormicum 7,5 mg. Ik heb van de hele ingreep niets gemerkt. Was slaperig en slapjes. Zou het voor een eventuele volgende keer weer gebruiken.

14-03-2020 | Man | 63
midazolam (7,5mg)
Geeft erg snel gewenning. En bij mij vreetkicks. Krijg behoorlijke trek (al slaperig zijnde) Als ik toe geef eet ik alles. Zelfs water is bijna lekker. Volgende dag wakker worden met sardientjes in je mond en een volle buik.

23-01-2011 | Man | 65
Slaapgebrek
Dit medicijn is ZEER gevaarlijk!!!! Veel ernstige bijwerkingen-vooral VERSLAVING! PAS OP!!!!! Ik ben er ZELF radicaal mee gestopt.IN EEN KEER. Geen afbouwen-STOPPEN.Na 4 weken zweten ben je er VANAF!!!!! DOEN-HET LUKT JOU OOK!!!

09-02-2019 | Vrouw | 66
midazolam (15mg)
ik slaap er op, wordt , wel na elke droomcyclus gewoon wakker om te plassen, als ik de 30mg in 1 keer inneem slaap ik 4 - 5 uur. Als ik de tabletten apart in neem met interval van 3 uur, kan ik er 6-7 uur (onderbroken) slaap mee bereiken. bijwerking is de gehele morgen nog slaperig/moe. dit middel werkt goed genoeg. Lagere dosering wél geprobeerd, maar was niet effectie[lees meer...]f .

02-02-2015 | Man | 67
midazolam
Naast jarenlange slaapproblemen heb ik eveneens jarenlang chronische pijn in het bekken en de onderrug. Nu (feb 2015) is de pijn er 24 uur op 7 dagen per week. Heb van alles geprobeerd, allerlei verschillende hulpverleners bezocht, maar de laatste, een orthopeed, zei dat, na botscan en mri scan gedaan te hebben, hij vertelde me dat hij niets meer voor me kon doen, want h[lees meer...]ij kon niets merkwaardigs vinden. Na verschillende pijnstillers te hebben gebruikt, beginnend met tramadol, diclofenac en oxycodon en ook verschillende soorten alternatieve hulpverlening hulp zoals magnetiseur en accupunctuur. Nu heb ik al dagenlang voortdurend een brandende pijn in mijn rug en heupstreek, zo erg dat ik teneinde raad ben. Nu heb ik al een paar keer gemerkt dat wanneer ik dormicum gebruik en iets in mijn lichaam plaatsvindt waardoor de pijn significant vermindert en wegblijft, Dat is voor mij een zegen want mijn leven wordt ondraaglijk. Zou er naast dormicum een soortgelijk medicijn zijn, met net een dosis waarbij je niet in slaap valt, maar de pijn doet verbinden. Gaat hier bij artsen of anderen geen lichtje branden, want dit medicijn dormicum heeft deze positieve bijwerking

Amoxicilline / Clavulaanzuur (422) - Antibiotica - penicillines breedspectrum