Slapeloosheid (20 meningen)
Epilepsie (2 meningen)

11-02-2016 | Man | 59
midazolam (7,5mg)
Psychische klachten
tevreden over het product, maar geeft problemen als ik in België [heb nier stenen]behandeld wordt dat men het zelfde gebruikt om me er onder te brengen.

30-11-2015 | Man | 59
midazolam (15mg)
Ik slaap circa 1 uur per nacht en de rest lig ik wakker. Ik heb het koud, en gebruik oxycodon naasr de dormicum. Stress speelt ook mee denk ik.

02-02-2015 | Man | 67
midazolam
Naast jarenlange slaapproblemen heb ik eveneens jarenlang chronische pijn in het bekken en de onderrug. Nu (feb 2015) is de pijn er 24 uur op 7 dagen per week. Heb van alles geprobeerd, allerlei verschillende hulpverleners bezocht, maar de laatste, een orthopeed, zei dat, na botscan en mri scan gedaan te hebben, hij vertelde me dat hij niets meer voor me kon doen, want h[lees meer...]ij kon niets merkwaardigs vinden. Na verschillende pijnstillers te hebben gebruikt, beginnend met tramadol, diclofenac en oxycodon en ook verschillende soorten alternatieve hulpverlening hulp zoals magnetiseur en accupunctuur. Nu heb ik al dagenlang voortdurend een brandende pijn in mijn rug en heupstreek, zo erg dat ik teneinde raad ben. Nu heb ik al een paar keer gemerkt dat wanneer ik dormicum gebruik en iets in mijn lichaam plaatsvindt waardoor de pijn significant vermindert en wegblijft, Dat is voor mij een zegen want mijn leven wordt ondraaglijk. Zou er naast dormicum een soortgelijk medicijn zijn, met net een dosis waarbij je niet in slaap valt, maar de pijn doet verbinden. Gaat hier bij artsen of anderen geen lichtje branden, want dit medicijn dormicum heeft deze positieve bijwerking

02-05-2013 | Man | 54
midazolam
Ik gebruik dit pilletje maximaal 2 keer per week om eens wat bij te slapen. Werkt als een trein: je lichaam schokt nog eens twee keer, een half uur na het innemen en daarna weet je niets meer. De volgende ochtend altijd wel erg suf en ook een beetje somber. Slik op de andere dagen gewoon 6 mg Melatonine, en dat werkt eigenlijk ook goed, Op de een of andere manier is het to[lees meer...]ch steeds weer verleidelijk om na een paar dagen weer zo'n pilletje te nemen. Moet ik eigenlijk maar mee gaan stoppen.

23-03-2013 | Man | 49
midazolam
ik gebruik 3tab van 7,5 mg elke dag al 4 jaar .hoe kan ik het beste afbouwen .daarnaast gebruik ik ok 3 tab van 10 mr diasapam hoe kan ik deze het beste afbouwen ik wil stoppen maar weet geen afbouw hoe te doen .wie heeft hier ervaring mee

08-08-2012 | Man | 27
midazolam
Dormicum is gewoon heerlijk. Je moet 't alleen niet regelmatig gebruiken weliswaar. Alleen in noodsituaties. Ik gebruik 15 mg en voel me dan helemaal relaxed en ben voor ik 't weet in slaap gevallen. Je herinnert je weliswaar de laatste details steeds minder goed maar ja. Neem 't niet in als je niet 8 uur ononderbroken kan slapen. Zorg ook voor een rustgevende setting bij [lees meer...]inname. Span je niet teveel in om te slapen maar ga desnoods lekker laptoppen of bellen in bed. Het komt vanzelf wel. It's the best maar zoek naar alternatieven als je chronisch slaap tekort kom. Ik gebruik 't hooguit eens in de maand.

11-04-2011 | Man | 37
Slaapmiddel
Mijn zoontje van 21 maanden heeft een week op de ic gelegen aan de beademing en werd in slaap gehouden met dormicum en clonidine via het infuus. Na een week mocht hij van de beademing en is de dormicum accuut gestopt. De clonidine is heel rustig afgebouwd. Wat een verschrikking! Hij kreeg heel erge afkickverschijnselen als spasmen, paniekaanvallen, beven en shaken en heel [lees meer...]erg zweten.

23-01-2011 | Man | 65
Slaapgebrek
Dit medicijn is ZEER gevaarlijk!!!! Veel ernstige bijwerkingen-vooral VERSLAVING! PAS OP!!!!! Ik ben er ZELF radicaal mee gestopt.IN EEN KEER. Geen afbouwen-STOPPEN.Na 4 weken zweten ben je er VANAF!!!!! DOEN-HET LUKT JOU OOK!!!

11-06-2010 | Man
Slecht slaappatroon
door de kort durende werking (HWT 3 uur) geen verslavingsproblematiek.. Door de vrij snelle werking na inname bij mij (10-20 minuten) en een diepe slaap van ongeveer 4 uur een zeer uitgerust gevoel na ontwaken, en geen nare bijwerkingen zoals hoofdpijn, duizeligheid, afwezigheid...

17-04-2010 | Man
Onrust/problemen/angst
Ik kreeg het middel in 1982 (!!!) voorgeschreven van een psychiater. Ik gebruik het dus 28 jaar, en ben aan het afbouwen. Ben nu zover dat ik een tablet van 15 mg in 4 gedeeltes opdeel. Het lukt wel, maar ik vraag me af of er geen andere manier van afbouwen is. Mijn huisarts zegt van niet! Gebruik het in combinatie met Xanax (Iedere avond 4 x 0,25 mg Xanax (of Alprazolam) [lees meer...]Slapen gaat heel slecht Iemand enig idee wat ik moet doen.? Flip

08-03-2010 | Man
Couperen van epilepsie-aanval

25-11-2009 | Man
Slaap problemen
Op 19 jarige leeftijd een tijd slecht kunnen inslapen ,toen het middel Dormicum gekregen van de doktor. Ben er totaal meer dan 2 jaar verslaafd aan geraakt, het roesje dat je krijgt wil je telkens weer voelen, je gaat in een andere wereld leven en kent totaal geen emoties meer. Kortom het is een zware drug. Toen mee proberen te stoppen, nu nog steeds last van en moe[lees meer...]t af en toe dat gevoel hebben! Blijf a.u.b van deze pil af, ook als je niet snel verslaafd raakt, - je gaat kapot! Heel hevig pammetje!

25-11-2009 | Man

16-09-2009 | Man
midazolam
in het begin werkte het goed maar na een paar maanden ging de werking behoorlijk achteruit. en ik durf er geen twee te nemen want dat schijnt zeer slecht te zijn

01-09-2009 | Man
midazolam
Slaapproblemen in combi met adhd en PS
Gebruik het nog niet zo lang dormicum 15mg, oxzazepam 50mg en seroguel 100mg al een jaar. Slaap nu beter, maar ben in 1,5 jaar ruim 15kg aangekomen. Overdag gebruik ik concerta 54mg en 's avonds ritalin 20mg. Dit laatste werkt goed, ben niet zo snel opgefokt en kom niet meer zo aggressief over. Veel meer rust in mijn hoofd. Zeg niet dat het goed is voor je lichaam en gees[lees meer...]t, maar de rust geeft wel een goed gevoel. Bijwerkingen neem ik er voor lief bij.

04-12-2008 | Man
midazolam

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum