temazepam

Onrust (1 mening)

13-01-2022 | Man | 42
temazepam (10mg)
Ik neem om de dag een pil en ik moet zeggen het werkt prima , word nog wel vaak wakker maar ik weet niet meer hoe laat en ben uitgerust. Geen bijwerking voor mij .

03-12-2021 | Man | 24
temazepam (20mg)
Het doet helemaal niet. Absoluut helemaal niets ervan gemerkt.

01-11-2021 | Vrouw | 86
temazepam (10mg)
Na temazepam 4 x gebruikt te hebben om de dag 1 capsule, is er tijdens de nacht erge jeuk ontstaan terwijl ik het juist ingenomen had voor slapeloosheid. Door de erge jeuk ben ik nu juist wakker. Ik zal hierdoor het niet meer innemen

14-10-2021 | Vrouw | 58
temazepam (10mg)
Ook ik slik al jaren af en toe een Temazepam, 10 mg, soms een halfje. Sliep hier prima op. Maar sinds kort de volgende dag, jeuk, huiduitslag. Ik ga hier mee stoppen, heel erg vervelend

27-08-2021 | Vrouw | 23
Chronische insomnie.

23-06-2021 | Vrouw | 22
temazepam (10mg)
Slaap slecht door gebruik fluoxetine. Temazepam zorgt ervoor dat ik sneller in slaap val. Word nogsteeds wakker savonds maar minder vaak dan zonder.

10-06-2021 | Vrouw | 43

22-05-2021 | Man | 52
temazepam (20mg)
Het zou een slaapmiddel zijn. Inmiddels er van overtuigd dat ik iets anders moet gaan vragen. Het doet werkelijk niets bij me. Alleen het brak zijn voel ik.

12-05-2021 | Man | 50
temazepam (20mg)
In tegenstelling tot een hoop andere, vind ik dit prima spul ! Ja je voelt je een beetje suf na afloop ,maar thats all ! Heb vanochtend zelfs 20 push-ups gedaan, zo uitgerust voelde ik mij. Je moet wel een beetje sterk zijn voor dit spul want het is een paardemiddel. Dit middel is niet geschikt voor mentaal en fysiek zwakke mensen. Maar ben je een sportman zoals[lees meer...] ik die een paar uur slaap tekort komt, neem het gerust en je slaapt als een roos.

03-05-2021 | Vrouw | 70
temazepam (10mg)
Ik krijg een vreselijke aanslag, het jeukt. Roden plaque die jeukt, op mijn benen, maar ok op mijn hele lichaam. jamer ik slaap zo goed met 10 mg

27-12-2020 | Man | 36

12-11-2020 | Man | 24
temazepam (10mg)
Ik ben werk op onregelmatige tijden, waarbij het vaak voorkomt dat ik snachts werk waarbij het resulteert in overdag slapen. Omdat ik soms 7 nachtdiensten achter elkaar draai en overdag soms moeizaam kan slapen kreeg ik op advies temazepam voor zo nu en dan in te nemen om een dag goed te kunnen slapen. Ik heb in totaal ongeveer 6 x een temazepam 10mg ingenomen buitenom dat[lees meer...] ik er goed op sliep (8 uren) was ik zeker tot 12/15 uren na inname suffig. Sinds het gebruik van de temazepam is mijn normale nachtrust abnormaal slecht ik ben vaak vanaf 03:00 klaarwakker en dan savonds weer extreem moe ookal rek ik dan tot 23:00 alvorens te gaan slapen ik blijf halverwege de nacht wakker worden. Mijn eetlust is afgenomen, misselijk bij het eten. Terwijl ik goed kan en moet eten om op gewicht te blijven. Ik had al van veel collega's gehoord dat temazepam enorm verslavend en zeer veel bijwerkingen had. Maar omdat het geadviseerd word en je het minimaal gebruikt verwacht je geen of nauwelijks bijwerkingen maar niets is minder waar. Mijn advies, gebruik dit middel niet, zoek naar oorzaken waarom je niet kan slapen en probeer die op te lossen ipv temazepam te nemen. Of besprek andere medicatie ipv temazepam. Ik slik verder geen medicatie, geheel blanco qua voorgeschiedenis, en voor zover ik weet kerngezond.

21-03-2020 | Vrouw | 40
temazepam (10mg)
Na 20 jaar af en aan antidepressiva ivm chronische depressiviteit en angststoornis en helaas al 20 jaar niet diep kunnen slapen en doorslapen. Namelijk 10x per nacht wakker. Elke ochtend wakker worden met griep gevoel en overdag weinig energie en irritatie ben ik sinds kort begonnen aan Temazepam. Wetende dat ik dit niet elke dag mag nemen. Ik neem 30 mg paar x per week[lees meer...]. Ik slaap wel 6 uur door, word vrolijker wakker. Geen last van sufheid overdag, juist meer zin om dingen te doen en kom happier en energieker de dag door. Ben heel blij dat mijn huisarts dit heeft gegeven. En weet zeker dat goede slaap echt een medicijn is.

15-03-2020 | Man | 20
temazepam (10mg)
Het werkt goed als als ik 20 mg gebruik. Ik Lees hier veel klachten over weinig effect en nare bijwerkingen. Zelf geen last van gehad. Ik neem het 2x per week 20 mg en dat werkt prima. Ik denk door de snelle opbouw van tolerantie (dagelijks nemen bijvoorbeeld). Dat de beschreven klachten en het minieme effect plaatsvind. Zelf geen problemen gehad :)

26-05-2019 | Man | 25
temazepam (20mg)
Hey Ik zit hier met slaap probleme te lang ik drink vaak alcohol rook soms wat wiet dat brengt mij zelfs niet in slaap verslaafd aan alcohol of drugs ben ik niet nu neem ik elkedag 20 MG van die temazepan nu 3 dage ofso ik slaap maar te kort zou ik 40 Mg neme ik denk zelf niet dat het werkt Ik heb wel zware probleme bij mij werkte dat soort medicijne als lorazepam w[lees meer...]el beter Ik nam 2.5 mg van dat het werkt ook zyprexa olanzapine werkt ook maar Stress en bullshit komt bij mij er bij ik denk soms ik zit in een hele diepe put en ik kom er niet meer uit het wens je het beste hoop dat je hier iets aan hebt

19-03-2019 | Vrouw | 46
temazepam (20mg)
Veel pillen voorgeschreven gehad van mijn huisarts, maar deze hielpen even en dan na een aantal weken weer hetzelfde probleem, niet kunnen slapen. Dit probleem speelt al ruim 10 jaar. Nu al een jaar Temazepam 20mg, slaap er echt goed op, ook bij dagelijks gebruik. Voor mij de oplossing en eindelijk weer een nacht slapen! Het laatste jaar ook veel minder moe overdag. Geen[lees meer...] bijwerkingen waar ik tegenaan loop

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum