Ervaringen met Temazepam

temazepam

ataxie depressie gestrest hartklopping versuft zweten

Onrust (1 mening)

02-03-2024 | Vrouw | 52
temazepam (20mg)
Ik heb dit middel 9 nachten gebruikt ivm zware slapeloosheid en nog ergere slapeloosheid door PMS tgv oestrogeendominantie na een dag intermittend vasten. Ik slikte avond en nacht 3 keer capsule om de slapeloosheid eronder te krijgen voor mijn menstruatie en 2 dagen erna. Elke 3 nachten slikte ik een nacht niks. Het werkte afdoende om de ergste slapeloosheid eronder te kri[lees meer...]jgen. Ik dacht dat ik zo kon stoppen, vanwege korte gebruiksduur, maar dit was niet zo. Na 1 nacht begonnen heftige onttrekkingsverschijnselen in de vorm van zweten, eerste nacht en op de derde nacht het hoogtepunt: hele nacht wakker. Daarna ging het snel beter. Bij langer gebruik dan twee weken in normale dosering en week of langer hoge dosering langzaam afbouwen is mijn advies.

01-03-2024 | Vrouw | 43

ataxie versuft hartklopping

Mijn vader is dese week overleden en kon niet slapen. De dokter schreef dit medicijn voor. 10 pf 20 mg....ja ik word rustig ja ik kan inslapen, om vervolgens elke 2 uur wakker te worden, vreemde dromen te hebben nog vermoeider zijn dan anders. Hartkloppingen suf en trillen.overdag. liguid caps. Als ik zo lees hier werkt dit dus averechts! Ga meteen stoppen

16-02-2024 | Vrouw | 45

gestrest zweten depressie

Na een paar uur is het uitgewerkt en voel ik me onrustig. De nieuwe doorzichtige pillen geven mij nog meer stress en ook zweet aanvallen. Ik voel me hierdoor overdag opgejaagd, vreselijke pillen. De oude kleine pillen werkte beter en gaf overdag rust. Maar deze absoluut niet.

11-02-2024 | Man | 48
temazepam (10mg)
Temazepam 10 mg recept gekregen tegen slapeloosheid. Had temazepam al eerder gehad tegen slpeloosheid. Dus dacht ok. Bij de apotheker pakte hij een grote standaard pot. En deed de hoeveelheid in een klein potje. Erop staat temazepam geprint erop centra farm. Maar zijn doorzichtige liquid caps. Werking bij mij is contra voor wat het bedoeld was. Tegen slapeloosheid.[lees meer...] Maar je kan beter zeggen voor slapeloosheid. Weliswaar ik wordt wel moe slaperig +-1 uur na inname En kan gaan inslapen., maar doorslapen niet. Krijg nare dromen, waar ik wakker van wordt. En dan is me hoofd ook te hyper wakker om nog Verder te slapen. Dus voor mij niet tegen slapeloosheid. Zeker geen doorslaper. Iemand anders hier met dezelfde klachten Van dit ptodukt en merk.

09-02-2024 | Man | 46
temazepam (10mg)
Problemen met inslapen en doorslapen. Ook vaak nachtelijk worden door veel plassen, en hyperactiviteit Kreeg na wat moeite van de huisarts toch een middel. Na alternatieven te hebben geprobeerd. Zoals kammilehoning thee, Passieflora complex, valeriaan. E.d. en Me lorazepam prolepha 2,5 s,nachts te gebruiken. Het middel wat ik kreeg was temazepam, alleen geen tabl[lees meer...]etten. Gebruik was 1 per nacht en 1 nacht niet, Apotheker had alleen generieke liquid caps in een grote pot. Vroeg heeft u geen tabletten. Maar daar was heel moeilijk aan te komen Volgens de apotheker, alle slaap medicatie pil vorm stond in na bestelling Op het potje wat ik meekreeg stond het merk geprint centra farm bv. 1ex na 2 uur wat vermoeid/duf/slaperig. Dus dacht werkt wel. Maar na een paar uurtjes al weer wakker, ook weer hyperactiviteit. Dag niet gebruikt 2ex voelde ik het effect bijna meteen wat vermoeid/duf/slaperig Dus gaan slapen, en weer problemen met het doorslapen. Wel moe maar hyperactief. Dus bij mij werkt deze medicatie niet. Had in het verleden apotex tabletten die werkte wel. Maar dat is nu overgenomen door aurobindo en die werken niet. Geven bij mij alleen buikloop, maar voor de rest geen werking Op het brein. Wellicht zijn er andere die dit middel ook gebruiken, en dezelfde Klachten hebben of andere.

06-01-2024 | Man | 56
temazepam (10mg)
Piep in me kop , wakker na twee en half uur omdat zopiclon niet meer leverbaar was en ook daar was de kwaliteit sterk naar beneden gegaan van wegen andere leverancier weer weet niet meer wat te doen nu 🤬 Werkt voor gene meter eerste nacht wakker na twee en half uur Geen idee hoe nu normaal te kunnen slapen nu

28-11-2023 | Vrouw | 42
temazepam (20mg)
Dat herken ik ook! Dezelfde symptomen :( Helemaal niet optimaal.

26-05-2023 | Man | 35
temazepam (20mg)
Ik slik tamezepan capsule 20mg voor het slaapen gaan werkt goed slik nu 5 maand elke dag en het werk nog steets goed word je ook rustig van in de middag

21-03-2023 | Vrouw | 33
temazepam (10mg)
Ik heb dit medicijn gekregen omdat ik chronische pijn heb en hierdoor steeds slechter kan slapen. Met alleen pijnstillers voor de nacht red ik het niet meer,je bent op een gegeven moment zo moe... 10 mg ingenomen,half uur voor t slapen gaan. Ik merkte er eerst niets van, in slaap gevallen en na een uur werd ik wakker in het zweet,m'n voeten en handen waren ijskoud,droge [lees meer...]mond,hartkloppingen en klaar wakker. Even er uit geweest om water te drinken,ik voelde me vreselijk opgejaagd,zenuwachtig en klaar wakker. Ook niet meer in slaap gekomen,het leek als of ik 10 koffie of red Bull op had. Volgende ochtend gelijk de huisarts gebeld,volgens haar kwamen deze klachten niet specifiek voor bij dit medicijn...als ik de andere reviews lees dus zeker wel.

02-03-2023 | Man | 61
temazepam (20mg)
Laatste jaren structureel weinig en/of slecht geslapen. Na overleg met huisarts 2 x per week 10 mg. Omdat dit niet hielp, nu 20mg. Ik slaap snel in, maar word elke 2.5 uur wakker, waarna ik op dezelfde capsule weer inslaap. In ieder geval verzekerd van 'n paar dagen per week redelijke slaap.

13-01-2023 | Vrouw | 34
temazepam (10mg)
Na maandenlang een slecht slaappatroon i.c.m. depressie temazepam gekregen vanuit het ggz. Helaas ik merk er helemaal niets van en kom alsnog niet in slaap.

21-12-2022 | Vrouw | 29
temazepam (10mg)
Drama. Na inname hartkloppingen, zweten en kon amper meer ademhalen. Hierdoor niet in slaap kunnen vallen. Uiteindelijk wel in slaap gevallen maar na 4 uur weer wakker. Totaal van de wereld, geheugenverlies en de hele dag zo suf en verward dat ik niets anders kon dan slapen en voor me uit staren.

12-11-2022 | Vrouw | 38
temazepam (10mg)
De afgelopen maanden kreeg ik steeds een ander merk Temazepam. Momenteel sta ik vol met huiduitslag en ik word gek van de jeuk. Volgens de apotheek zit in alle merken dezelfde stoffen. Ik betwijfel het. Ik ben nu aan het afbouwen.

27-10-2022 | Vrouw | 29
temazepam (10mg)
Dit medicijn voorgeschreven gekregen via de GGZ, omdat ik laatste tijd veel stress heb en daardoor moeilijk in slaap kan komen. Zowel mn behandelaar als ervaringen op internet waren over het algemeen wel positief, dus ik besloot het een kans te geven. Maar wat een hel! Ongeveer een halfuur na inname kreeg ik last van hartkloppingen, zweten en kon ik amper meer ademen. Hier[lees meer...]door kon ik alsnog niet slapen. Uiteindelijk ben ik wel in slaap gevallen, maar ben na 4 uurtjes weer wakker geworden en vanaf dat moment was ik zo suf dat ik compleet van de wereld was. Ik viel elke keer weer in slaap, maar als ik wakker was dan waren mijn ogen open, maar verder was ik niet aanwezig. Ook deed mijn geheugen het amper meer en wist ik bijvoorbeeld niet meer welke dag het was. Heb mijn behandelaar maar gevraagd om Promethazine, omdat ik daar wel goede ervaringen mee heb. Maar Temazepam NOOIT meer!!!

09-09-2022 | Man | 66
temazepam (10mg)
Eenmalig 10mg gebruikt, geen effect, ook geen bijwerkingen.

30-06-2022 | Man | 34
temazepam (20mg)
Ik heb nu al 6 maand temazepam 20 mg voor slaapproblemen door stress duur me ziekter en gebruik temazepam om de 3 dagen werk goed val je binen 1 uur in slaap