Temazepam

Dormicum (42 meningen)
Lormetazepam (33 meningen)

19-03-2019

Temazepam (temazepam)

Veel pillen voorgeschreven gehad van mijn huisarts, maar deze hielpen even en dan na een aantal weken weer hetzelfde probleem, niet kunnen slapen. Dit probleem speelt al ruim 10 jaar. Nu al een jaar Temazepam 20mg, slaap er echt goed op, ook bij dagelijks gebruik. Voor mij de oplossing en eindelijk weer een nacht slapen! Het laatste jaar ook veel minder moe overdag. Geen[lees meer...] bijwerkingen waar ik tegenaan loop
20-02-2019

Temazepam (temazepam)

het gebruik van temazepam, deed helemaal niets. Ik heb het nog een keer geprobeerd, maar wederom geen resultaat.
21-01-2019

13-01-2019

Temazepam (temazepam)

Ik wil alsjeblieft dat iemand reageert. Ik slik 15 mg mirtazapine en 40 mg temazepam om in slaap te komen terwijl ik overal lees dat mensen genoeg hebben aan 10 of 20 mg. Ben ik een uniek geval ??????
05-08-2018

Temazepam (temazepam)

Helpt met inslapen, maar kwaliteit slaap zelf verbetert niet.
08-04-2018

Temazepam (temazepam)

Het hielp in het begin heel goed maar zijn effectiviteit neemt helaas af.
05-04-2018

Temazepam (temazepam)

Met alle slaapmiddelen beperkte werking bijwerkingen zijn tot suïcide toe komt pas na 2 maanden gebruik, maar dat heb je ook als je nooit slaapt dus willens en wetens worden er medicatie gemaakt die ernstige bijwerkingen hebben, natuurlijk of alternatieve middelen werken ook niet n slaapsysteem wat lang niet werkt kun je niet zomaar herstellen.
25-03-2018

Temazepam (temazepam)

De eerste paar keren gebruik sliep ik prima in. Wel wat vermoeid overdag, maar niet vervelend. Nu sinds twee dagen verschrikkelijk veel nachtmerries en veel wakker worden. Ik word er verschrikkelijk angstig en onrustig van.
20-12-2017

Temazepam (temazepam)

Ik sliep van de één op andere dag slecht en vaak ook niet. Dit duurde twee weken, voelde me uitgeput. Naar de huisarts en temazapam gekregen. En die hielp mij meteen goed. Ik sliep toen in het begin binnen een twintig minuten in en werd op tijd wakker. Nergens last can. Naarmate de jaren verstreken werd ik wel na 3 a 4 uur wakker en kon niet doorslapen dus nam een extra pi[lees meer...]l en sliep dan door. Maar de laatste week heb ik een ander merk van temazapam gekregen en dat valt zwaarder en krijg ik wel last van sufheid, energieloos gevoel. Dus denk door het merk.
18-11-2017

Temazepam (temazepam)

werd er suf van, ook volgende dag, maar sliep nog steeds niet.
04-09-2017

Temazepam (temazepam)

Ik kan alleen met zwaar slaapmiddel inslapen, bijwerkingen ernstig: wazig, depressief, suïcide, concentratieproblemen, erg droge mond, geeft gaatjes tandhalzen, droge huid, eczeem, instabiele beweging, snel vallen, gif opslag organen.
05-05-2017

Temazepam (temazepam)

Door de misselijkheid na inname en hoofdpijn, waarna ik moest overgeven, daar ik addisson patiënt ben en afhankelijk van hydrocortison, heb ik solo cortef bij moeten spuiten om te voorkomen in het ziekenhuis te belanden. Heb dit aangegeven bij apotheek welke mij een ander merk (Sandoz) heeft beloofd. Onze waarnemend huisarts was niet genegen om een nieuw recept uit te schr[lees meer...]ijven. Dus wachten tot onze huisarts terug is.
17-01-2017

Temazepam (temazepam)

Mijn ervaring is niet echt goed met dit middel. Ik moest mijn nacht bijhouden op papier. Hier dag 1 van inname: Nacht 1 16 januari : Het is inmiddels 00:39, me lichaam is nu nog onrustiger dan ooit. heb hem om 22:32 ingenomen en ben nu nog wakker, me ademhaling is zwaar, ik barst in tranen uit voor niets; 01:18 weer wakker; 02:23 weer wakker geworden; 04:27 weer wakker g[lees meer...]eworden, nog steeds onrustige ademhaling en zweten; 05:43 weer wakker...; 07:17 weer wakker, heel angstig, 08:32 weer wakker. 09:21 wakker.
11-01-2017

Temazepam (temazepam)

Ik lijd aan slapeloosheid, maar reageer nogal heftig op medicatie, dus gebruik ik dit het liefst zo weinig mogelijk. Echter dit middel werkt erg goed bij mij omdat ik deze zeer onregelmatig (1x per week gemiddeld) gebruik. Ik heb echter wel 20mg nodig voor het gewenste effect van 'kunnen doorslapen'. Ik gebruik overigens liever Temazepam in tabletvorm omdat ik vegetariër b[lees meer...]en (de capsules zijn van gelatine) maar deze zijn al lange tijd niet verkrijgbaar bij de apotheek. Hopelijk komen ze vroeg of laat toch weer binnen. Verder vind ik de tragere werking van de tabletjes ook prettiger. Een capsule overvalt mij wat meer. Maar goed, dat is natuurlijk mijn individuele ervaring :-)
22-12-2016

Temazepam (temazepam)

Last van slapeloosheid ten gevolge van een zware burn-out. Was heel de dag angstig en opgejaagd en kon dan savonds niet slapen, hoogstens een uurtje lichte slaap. Dit breekt je echt op (de dag erna ben je nog beroerder) dus terwijl ik bezig was met cognitieve therapie en acupunctuur heb ik deze tabletten gebruikt om op energie te komen. Het is een soort nep-slaap die niet [lees meer...]zo fijn voelt als echte slaap. Daarnaast is het erg verslavend. Ik was na 2 weken "verslaafd" in totaal heb ik ze 5 maanden gebruikt. Inclusief afbouwen de laatste 2,5 maand. Dit was goed te doen, vooral in de zomerperiode. Geen horrorverhaal gelukkig. Ik pak er nu af en toe eentje als ik alleen thuis slaap (vind ik moeilijk).
06-12-2016

Temazepam (temazepam)

Ik kreeg temazepam vanwege slapeloosheid. Het werkte zeer goed, 30 tot 45 minuten na inname sliep ik. Ik had eerst weinig energie overdag omdat ik weinig sliep, maar ondanks dat ik wel goed ging slapen door de temazepam, kreeg ik niet meer energie. Toch was het wel lekker om niet de hele nacht wakker liggend in bed door te brengen.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum