temazepam

Onrust (1 mening)

08-04-2018 | Vrouw | 18
temazepam (20mg)
Het hielp in het begin heel goed maar zijn effectiviteit neemt helaas af.

12-02-2017 | Man | 18
temazepam (10mg)
ik nam ze een paar dagen in, maar werd steeds om t uur wakker, te draaien in bed, lag wel comfortabeler er door maar sliep niet sneller.

17-01-2017 | Vrouw | 18
temazepam (10mg)
Mijn ervaring is niet echt goed met dit middel. Ik moest mijn nacht bijhouden op papier. Hier dag 1 van inname: Nacht 1 16 januari : Het is inmiddels 00:39, me lichaam is nu nog onrustiger dan ooit. heb hem om 22:32 ingenomen en ben nu nog wakker, me ademhaling is zwaar, ik barst in tranen uit voor niets; 01:18 weer wakker; 02:23 weer wakker geworden; 04:27 weer wakker g[lees meer...]eworden, nog steeds onrustige ademhaling en zweten; 05:43 weer wakker...; 07:17 weer wakker, heel angstig, 08:32 weer wakker. 09:21 wakker.

15-03-2020 | Man | 20
temazepam (10mg)
Het werkt goed als als ik 20 mg gebruik. Ik Lees hier veel klachten over weinig effect en nare bijwerkingen. Zelf geen last van gehad. Ik neem het 2x per week 20 mg en dat werkt prima. Ik denk door de snelle opbouw van tolerantie (dagelijks nemen bijvoorbeeld). Dat de beschreven klachten en het minieme effect plaatsvind. Zelf geen problemen gehad :)

26-05-2019 | Man | 25
temazepam (20mg)
Hey Ik zit hier met slaap probleme te lang ik drink vaak alcohol rook soms wat wiet dat brengt mij zelfs niet in slaap verslaafd aan alcohol of drugs ben ik niet nu neem ik elkedag 20 MG van die temazepan nu 3 dage ofso ik slaap maar te kort zou ik 40 Mg neme ik denk zelf niet dat het werkt Ik heb wel zware probleme bij mij werkte dat soort medicijne als lorazepam w[lees meer...]el beter Ik nam 2.5 mg van dat het werkt ook zyprexa olanzapine werkt ook maar Stress en bullshit komt bij mij er bij ik denk soms ik zit in een hele diepe put en ik kom er niet meer uit het wens je het beste hoop dat je hier iets aan hebt

03-08-2017 | Man | 26
Fijn inslapertje

13-01-2019 | Vrouw | 28
temazepam (20mg)
Ik wil alsjeblieft dat iemand reageert. Ik slik 15 mg mirtazapine en 40 mg temazepam om in slaap te komen terwijl ik overal lees dat mensen genoeg hebben aan 10 of 20 mg. Ben ik een uniek geval ??????

25-03-2018 | Vrouw | 30
temazepam (20mg)
De eerste paar keren gebruik sliep ik prima in. Wel wat vermoeid overdag, maar niet vervelend. Nu sinds twee dagen verschrikkelijk veel nachtmerries en veel wakker worden. Ik word er verschrikkelijk angstig en onrustig van.

05-05-2018 | Man | 32
temazepam (10mg)
Voor mij een wondermiddel, slaap de nacht door. De nacht voelt wel alsof het niet is gebeurd. Geen dromen, gewoon een donkergat etc.

23-05-2017 | Man | 33
temazepam (20mg)
Ik ben zeer tevreden over Temazepam, na wilde feesten van langer dan 2 dagen kan ik soms de slaap niet vatten. Echter met Temazepam val ik in slaap als een roosje. Ook in combinatie met GHB, lachgas, MDMA, speed, XTC en alcohol werkt het echt perfect. Aanrader voor een ieder die niet in slaap kan komen na lange zware feestjes.

21-11-2018 | Man | 35
temazepam (20mg)
Goed inslaap medicijn. Ik gebruik dit incidenteel in stressvolle periodes. Ik slaap dan bijvoorbeeld 2-3 nachten niet of nauwelijks en de 4e nacht neem ik dan 20mg temazepam en slaap door de vermoeidheid icm dit medicijn als een roosje. Ipv dat het allemaal erger wordt en het niet slapen een obsessie wordt. De huisarts is akkoord met dit gebruik. Doe ongeveer 5-6 maand[lees meer...]en met 1 pakje van 30 capsules. Doe dit al een aantal jaar op deze manier.

24-09-2018 | Man | 36
temazepam (10mg)
Ik had 's nachts veel problemen met slapen en niks werkte. Heb melatonine geprobeerd en andere slaapmiddelen, maar hoorde een vriend over dit middel. Toch besloten om het maar te bestellen op proef, omdat mijn dagelijkse leven er echt op achteruit ging. En ben echt blij dat ik heb besteld, want eindelijk slaap ik weer goed en gelukkig ook niet echt last van bijwerkingen.

21-03-2020 | Vrouw | 40
temazepam (10mg)
Na 20 jaar af en aan antidepressiva ivm chronische depressiviteit en angststoornis en helaas al 20 jaar niet diep kunnen slapen en doorslapen. Namelijk 10x per nacht wakker. Elke ochtend wakker worden met griep gevoel en overdag weinig energie en irritatie ben ik sinds kort begonnen aan Temazepam. Wetende dat ik dit niet elke dag mag nemen. Ik neem 30 mg paar x per week[lees meer...]. Ik slaap wel 6 uur door, word vrolijker wakker. Geen last van sufheid overdag, juist meer zin om dingen te doen en kom happier en energieker de dag door. Ben heel blij dat mijn huisarts dit heeft gegeven. En weet zeker dat goede slaap echt een medicijn is.

11-01-2017 | Vrouw | 41
temazepam (20mg)
Ik lijd aan slapeloosheid, maar reageer nogal heftig op medicatie, dus gebruik ik dit het liefst zo weinig mogelijk. Echter dit middel werkt erg goed bij mij omdat ik deze zeer onregelmatig (1x per week gemiddeld) gebruik. Ik heb echter wel 20mg nodig voor het gewenste effect van 'kunnen doorslapen'. Ik gebruik overigens liever Temazepam in tabletvorm omdat ik vegetariër b[lees meer...]en (de capsules zijn van gelatine) maar deze zijn al lange tijd niet verkrijgbaar bij de apotheek. Hopelijk komen ze vroeg of laat toch weer binnen. Verder vind ik de tragere werking van de tabletjes ook prettiger. Een capsule overvalt mij wat meer. Maar goed, dat is natuurlijk mijn individuele ervaring :-)

19-03-2019 | Vrouw | 46
temazepam (20mg)
Veel pillen voorgeschreven gehad van mijn huisarts, maar deze hielpen even en dan na een aantal weken weer hetzelfde probleem, niet kunnen slapen. Dit probleem speelt al ruim 10 jaar. Nu al een jaar Temazepam 20mg, slaap er echt goed op, ook bij dagelijks gebruik. Voor mij de oplossing en eindelijk weer een nacht slapen! Het laatste jaar ook veel minder moe overdag. Geen[lees meer...] bijwerkingen waar ik tegenaan loop

18-11-2017 | Vrouw | 48
temazepam (20mg)
werd er suf van, ook volgende dag, maar sliep nog steeds niet.

Thyrax Duotab (851) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (547) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (500) - Antibiotica - penicillines breedspectrum