temazepam

Onrust (1 mening)

12-05-2021 | Man | 50
temazepam (20mg)
In tegenstelling tot een hoop andere, vind ik dit prima spul ! Ja je voelt je een beetje suf na afloop ,maar thats all ! Heb vanochtend zelfs 20 push-ups gedaan, zo uitgerust voelde ik mij. Je moet wel een beetje sterk zijn voor dit spul want het is een paardemiddel. Dit middel is niet geschikt voor mentaal en fysiek zwakke mensen. Maar ben je een sportman zoals[lees meer...] ik die een paar uur slaap tekort komt, neem het gerust en je slaapt als een roos.

27-12-2020 | Man | 36

12-11-2020 | Man | 24
temazepam (10mg)
Ik ben werk op onregelmatige tijden, waarbij het vaak voorkomt dat ik snachts werk waarbij het resulteert in overdag slapen. Omdat ik soms 7 nachtdiensten achter elkaar draai en overdag soms moeizaam kan slapen kreeg ik op advies temazepam voor zo nu en dan in te nemen om een dag goed te kunnen slapen. Ik heb in totaal ongeveer 6 x een temazepam 10mg ingenomen buitenom dat[lees meer...] ik er goed op sliep (8 uren) was ik zeker tot 12/15 uren na inname suffig. Sinds het gebruik van de temazepam is mijn normale nachtrust abnormaal slecht ik ben vaak vanaf 03:00 klaarwakker en dan savonds weer extreem moe ookal rek ik dan tot 23:00 alvorens te gaan slapen ik blijf halverwege de nacht wakker worden. Mijn eetlust is afgenomen, misselijk bij het eten. Terwijl ik goed kan en moet eten om op gewicht te blijven. Ik had al van veel collega's gehoord dat temazepam enorm verslavend en zeer veel bijwerkingen had. Maar omdat het geadviseerd word en je het minimaal gebruikt verwacht je geen of nauwelijks bijwerkingen maar niets is minder waar. Mijn advies, gebruik dit middel niet, zoek naar oorzaken waarom je niet kan slapen en probeer die op te lossen ipv temazepam te nemen. Of besprek andere medicatie ipv temazepam. Ik slik verder geen medicatie, geheel blanco qua voorgeschiedenis, en voor zover ik weet kerngezond.

15-03-2020 | Man | 20
temazepam (10mg)
Het werkt goed als als ik 20 mg gebruik. Ik Lees hier veel klachten over weinig effect en nare bijwerkingen. Zelf geen last van gehad. Ik neem het 2x per week 20 mg en dat werkt prima. Ik denk door de snelle opbouw van tolerantie (dagelijks nemen bijvoorbeeld). Dat de beschreven klachten en het minieme effect plaatsvind. Zelf geen problemen gehad :)

26-05-2019 | Man | 25
temazepam (20mg)
Hey Ik zit hier met slaap probleme te lang ik drink vaak alcohol rook soms wat wiet dat brengt mij zelfs niet in slaap verslaafd aan alcohol of drugs ben ik niet nu neem ik elkedag 20 MG van die temazepan nu 3 dage ofso ik slaap maar te kort zou ik 40 Mg neme ik denk zelf niet dat het werkt Ik heb wel zware probleme bij mij werkte dat soort medicijne als lorazepam w[lees meer...]el beter Ik nam 2.5 mg van dat het werkt ook zyprexa olanzapine werkt ook maar Stress en bullshit komt bij mij er bij ik denk soms ik zit in een hele diepe put en ik kom er niet meer uit het wens je het beste hoop dat je hier iets aan hebt

21-11-2018 | Man | 35
temazepam (20mg)
Goed inslaap medicijn. Ik gebruik dit incidenteel in stressvolle periodes. Ik slaap dan bijvoorbeeld 2-3 nachten niet of nauwelijks en de 4e nacht neem ik dan 20mg temazepam en slaap door de vermoeidheid icm dit medicijn als een roosje. Ipv dat het allemaal erger wordt en het niet slapen een obsessie wordt. De huisarts is akkoord met dit gebruik. Doe ongeveer 5-6 maand[lees meer...]en met 1 pakje van 30 capsules. Doe dit al een aantal jaar op deze manier.

24-09-2018 | Man | 36
temazepam (10mg)
Ik had 's nachts veel problemen met slapen en niks werkte. Heb melatonine geprobeerd en andere slaapmiddelen, maar hoorde een vriend over dit middel. Toch besloten om het maar te bestellen op proef, omdat mijn dagelijkse leven er echt op achteruit ging. En ben echt blij dat ik heb besteld, want eindelijk slaap ik weer goed en gelukkig ook niet echt last van bijwerkingen.

05-05-2018 | Man | 32
temazepam (10mg)
Voor mij een wondermiddel, slaap de nacht door. De nacht voelt wel alsof het niet is gebeurd. Geen dromen, gewoon een donkergat etc.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (578) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum