Ervaringen met Temazepam

Temazepam

11-10-2013 | Vrouw | 31
temazepam
Stress
Hallo iedereen raar om mijn verhaal zo te doen, maar wil het toch kwijt en misschien dat anderen dit ook meemaken. Ik ben 31jr en een vrouw en ik gebruik nu ongeveer 4 mnd 10 mg temazepam en gebruik het tegen alle regels in overdag. En het werkt prima voor mij. Ik heb ook geen bijwerkingen en heb zoveel energie erdoor en mijn libido is ook weer helemaal terug. Ik heb met[lees meer...] het 2de al heel lang last. Ook heb ik geen behoefte om meer te nemen. Door stress door mijn oude werkgever heb ik op advies van mijn huisarts dit voorgeschreven gekregen met de bedoeling om dit voor het slapen te gebruiken, maar doordat ik zoveel stress had en wel goed sliep ben ik het overdag gaan gebruiken en ik voel me er stukken beter door dan al die jaren voorheen. Ik ben van mezelf een heel rustig persoon en mijn bloeddruk is zo laag dat zelfs de huisarts zei dat als ik zo doorga dat ik nooit hoge bloeddruk zal krijgen. Maar voor mijn gevoel mis ik bepaalde stofjes wat mijn oude huisarts ook een keer heeft gezegd wat temazepam weer aanvult. Ik heb echt alleen maar positieve dingen te melden ik ben niet suf, heb meer libido, kan beter functioneren overdag, slaap goed en ik ben vrolijker. Ook kan ik beter nadenken over alles. Ik wil ook niet dat men denkt door mijn bericht dat dit een wondermiddel is want medicijnen werken op ieder lichaam anders, maar misschien dat iemand dit ook ervaart