zolpidem

Moeheid (1 mening)

Bojan Nikolik (17-05-2015)

02-11-2022 | Man | 45
zolpidem (10mg)
Goede slaappil maar kijkt u astublieft goed uit met alkohol!!!

14-10-2022 | Vrouw | 37
zolpidem (10mg)
Werkt goed. Ene dag een halve amdere dag niets en volgende dag weer halve of hele. Waar koopt men deze ( betrouwbaar) als de huisarts ze niet schrijft? Mijn huisarts is zeer panisch en heeft er maar 5 gegeven

06-09-2022 | Vrouw | 27
zolpidem (10mg)
Ik word 13x per uur wakker zeiden ze bij de slaapkliniek. Heel slecht slapen zit in de familie. Dit is de enige pil die me effectief helpt om te slapen (inslapen vooral, doorslapen lijkt beter te lukken, maar vooral snel terug in slaap kunnen vallen helpt). Ik probeer het slechts 1 keer per week te nemen. Soms minder, soms vaker. Soms werkt hij helemaal niet, maar meest[lees meer...]al wel. Heb al zoveel andere pillen geprobeerd, maar deze is de beste. 1/7 krijg ik wel 1-3u durende hallucinaties. Ik neem ze dan ook enkel als mijn vriendin bij me is, en me kan kalmeren mocht ik nog eens hallucineren.

06-09-2022 | Man | 26
zolpidem (100mg)
Voor het eerste gekregen toen ik 14 was in verband met slapeloosheid. Ik kreeg het toentertijd in korte periodes. Toen ik 17 was, was ik er een poosje verslaafd aan. De huisarts bleef het voorschrijven (wat ik overigens niet erg vond aangezien ik er goed op ging). Inmiddels er nu 4,5 jaar weer aan. In december de afkickkliniek in geweest wegens problematisch gebruik. Half [lees meer...]jaar volgehouden niet te gebruiken, op 2 keer een paar dagen na. Sinds een paar 1,5 week weer terug bij af. Ook weer op m'n oude dosering van 110 mg. Het werkt goed, maar boven de 20 mg geen controle meer over m'n gebruik en dan ook standaard een black-out.

16-08-2022 | Vrouw | 64
zolpidem (10mg)
Slecht slapen is een familiekwaal, piekeren 's nachts, komt veel voor. Ik wilde dat leven niet, altijd slecht slapen..... dus in overleg met de huisarts met Zoldpidem 1 tablet voor het slapen gaan, gestart, ruim 30 jaar geleden. Op eigen initiatief na een paar maanden overgestapt op een 1/2 tablet. Ik ben er ontzettend tevreden over, en blij mee, heb nooit geen slaappr[lees meer...]oblemen meer. Het werkt ook snel en goed, na een half uur/45 minuten, ben ik in droomland. Ik ervaar ook geen bijverschijnselen, maar ik moet er wel voor zorgen, dat ik ze altijd op voorraad heb, of voldoende meeneem als ik op vakantie ga, wat je kunt er donder op zeggen, als ik het halve tabletje niet inneem, dat ik die nacht niet slaap. Je kunt dat verslaving noemen...... maar als een half tabletje mij een goede nachtrust oplevert, dan zij dat maar zo. Mijn man gebruikt het nu ook, sinds hij ongeneeslijk ziek is en in zijn terminale fase zit. hij heeft er ook heel veel baat bij. Ik heb het meerdere mensen al aanbevolen....... maar een goed gesprek vooraf met je huisarts vind ik wel een must.... ik weet natuurlijk niet hoe een ander op dit medicijn reageert. Succes!

30-07-2022 | Man | 67
zolpidem (10mg)
Na Unisom het beste middel, kan makkelijk overslaan als ik weer tot rust gekomen ben de lockdowns in China met alle beperkingen zijn bij mij vervlakt door de goede slaap zeer effectief

27-07-2022 | Vrouw | 53
zolpidem (10mg)
Weken en zelf maanden niet kunnen slapen

28-05-2022 | Man | 26
zolpidem (10mg)
Slaap al maanden slecht en weinig lijkt te werken zonder al te veel bijwerkingen

07-02-2022 | Man | 37
zolpidem (10mg)
Ik slikt 10mg 3xper week om de dag neem ik ze in. Elke dag innnemenemen neemt de werking sterk af. de helft van de werking neemt af of meer. ik neem ook trazolan is een AD word daar ook slaperig van trazolan neem ik standaard elke dag 100mg en soms neem ik ze samen met 10mg zolpidem voor de nacht dat doe ik als ik merkt dat ik niet in slaap kom met alleen de trazolan [lees meer...] 100mg tablet . Bijwerkingen zijn heel relaxed voor zolpidem 10mg voor mij het werkt zolpidem gwn als sterk slaapmutsje doel zeer ontspannen gevoel geven. Overdag merk amper bijwerkingen slaap altijd 7/8 uurtjes Trazolan bij werkingen zijn ook mild iets versuft opstaan uurtje later ben ik goed wkkr ik droom. Meer geen nachtmerieus en als trazodon inwerkt krijg ik vermoeide oogleden moei slapen spieren sufheid neus verstoppingen die niet vooral alleen aanhouden tijdens het inwerken.

03-01-2022 | Vrouw | 55
zolpidem (10mg)
Ik neem nu al jaren zolpidem en kan er niet meer zonder ben voor ontwenning geweest en nam toen nog maar een halfje een tijdje ging het goed nu zit ik weer terug op 2 wel in de nacht ga om negen slapen rond 2 in de nacht het tweede en dan slaap ik tot 8&9 uur neem overdag niks meer weet dat het niet gezond is maar wil kunnen slapen

16-08-2021 | Man | 45
zolpidem (10mg)
Ik kreeg zolpidem voorgeschreven wegens slapeloosheid. Op zich sliep ik er wel goed op in, maar had overdag teveel last van dufheid en afwezig gevoel, mentaal ook instabiel. Werd niet echt uitgerust wakker. Overgestapt op zopiclon omdat ik daar in het verleden al goede ervaringen mee had. Dat werkt ook wat beter tegen angsten naar mijn idee. Zolpidem is meer puur een sla[lees meer...]apmiddel zonder anxiolytische werking. Voor sommige mensen werkt het misschien wel prima. Qua dosering zou het ook nog verschil kunnen maken of je veel bijwerkingen hebt. 10mg is de normale dosering, maar 5mg zou ook afdoende kunnen zijn.

17-03-2021 | Vrouw | 50
zolpidem (10mg)
Van deze pillen viel ik heerlijk in slaap en werd ik uitgerust wakker. Echter... tijdens mijn zogenaamde slaap deed ik vreemde dingen. Slaapwandelen, gevaarlijke capriolen zoals plat achterover vallen, uit het raam klimmen etc etc. Ik mis mijn slaap ontzettend en ben weer dood en doodmoe maar toch ga ik het nooit meer gebruiken.

15-10-2020 | Man | 32
zolpidem (10mg)
Ik neem er af en toe 2.5.mjjn ervaring is ook dat de kans dat je gaat slaapwandelen en de koelkast leegeet erg groot is.daarbij is het regelmatig voorgekomen dat je er achter komt dat je er achter komt dat je het halve doosje naar binnen hebt gewerkt zonder dat je het door had.erg vervelend.

03-06-2020 | Vrouw | 28
zolpidem (10mg)
Ik had al bijna 2 weken geen oog dicht gedaan. Ook te maken met mijn paniekstoornis. Hier kreeg ik citalopram 20 mg voor. Maar dit hielp in iedergeval niet met slapen. Dus toen kreeg in Zolpidem voorgeschreven. Eerst 2 weken elke dag 1. Maar dit werd al na een paar dagen 0.5 tablet omdat ik heel erg duf werd overdag van de 10 mg. Maar met 5 mg ging het fantastisch. Na de 2[lees meer...] weken heb ik rustig afgebouwd. Eerst om de dag. Dan een keer in de drie dagen enz. Ik heb hier geen bijwerkingen om gekregen. Sindsdien slik ik het zodien nodig. En dat is gemiddeld een keer in de 2 weken.

15-05-2020 | Vrouw | 63
zolpidem (10mg)
Hielp ook niet tegen slapeloosheid. Doet bij mij helemaal niks. Dus ook geen bijwerkingen. Ook Seroquel laat mij niet slapen. Het lijkt wel of er niets anders dan pammen (Oxazepam etc.) bestaan waarmee ik nog enigszins wat uurtjes slaap.

26-02-2020 | Vrouw | 38
zolpidem (10mg)
Als ik dit niet pak slaap ik soms 3 nachten achter elkaar niet...het is een echte life safer voor mij

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (597) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum