zolpidem

Moeheid (1 mening)

Bojan Nikolik (17-05-2015)

03-09-2019 | Man | 38
zolpidem (10mg)
Ik kon slecht inslapen en vervolgens snel en regelmatig weer wakker. Met zolpidem slaap je makkelijk in en slaap je door. LET OP! Dit is een slaap pil. M.a.w, ga slapen na het innemen van de pil.

11-04-2019 | Man | 36
zolpidem (10mg)
Moeilijk is in slaap vallen, met dit ben ik zeker en slaap ik gelukkig in en altijd goed wakkerkomen Pas op bij meerder op een avond

09-02-2019 | Vrouw | 54
zolpidem (10mg)
Medcijn zorgt ervoor dat je inslaapt, maar het voelt als hamertje tik. In eenmaal slaap, maar 4 uur later okk weer datzelfde hamertje tik, in eenmaal wakker. Ook met hogere dosering hetzelfde effect. Voegt voor mij weinig toe aan doorslapen. Verder geen bijwerkingen als suffigheid etc, maar effectiviteit ook niet

26-12-2018 | Vrouw | 43
zolpidem (10mg)
Mijn neuroloog schreef me Zolpidem voor omdat ik door gebruik van Deanxit niet meer kon slapen. Heel de nacht wakker, onmogelijk om te slapen. Nu neem ik sinds een week elke avond een tablet Zolpidem van 10mg. Ik ben er tot nu toe supertevreden van. Geen bijwerkingen en ik slaap heerlijk. Sinds heeeel lange tijd slaap ik terug de hele nacht door. Dat was jaren gelede[lees meer...]n. Ik heb geen enkele bijwerking en vind het (tot nu toe uiteraard) een fantastisch middel. Hopelijk geeft het op termijn geen gewenning, maar ik ben er zeer tevreden over!

09-12-2018 | Vrouw | 34
zolpidem (10mg)
Na een gesprek met gynaecoloog, zei hij dat het beter was om een lichte inslaper te gebruiken dan trazodone 100 mg ivm zwangerschap. Ik starte met 5 mg, maar had geen effect. Volgende dag nam ik 10 mg, maar mijn slaap is daarmee nog niet optimaal. Ik sliep direct in en sliep ongeveer 4u aan een stuk, wat een hele prestatie is voor me. Na die 4u sliep ik niet meer, was[lees meer...] er nog niet volledig bewust bij. Bij het opstaan voelde ik me heel erg onrustig en de onrust is gedurende hele dag aanwezig. Dus conclusie: stoppen met die zolpidem. :( Terug naar af met die slaap.

31-10-2018 | Vrouw | 35
zolpidem (10mg)
na inname val ik binnen 15 minuten in slaap. Als je niet gaat slapen ga je wel dingen doen die je je later niet kunt herinneren. Mijn partner geeft aan dat ik er wartaal van uitsla. Het is een heel vreemd medicijn, maar je gaat er wel van slapen.

24-08-2018 | Vrouw | 30
zolpidem (10mg)
Ik heb helaas een haat/liefde verhouding met dit medicijn. Ik heb veel slaapmedicatie geprobeerd en helaas is zoldipidem het enige dat goed werkt. Echter, de bijwerkingen zijn verschrikkelijk! Ik herinner me niets meer, ga midden in de nacht mijn bed uit, val daarbij vaak en weet vervolgens in de ochtend niet waar de schaafwonden vandaan komen. Ik ben er nu zo klaar mee da[lees meer...]t ik ermee gestopt ben. . Ik sms snachts mensen de raarste dingen, laatst ben ik zelfs de auto in gestapt onder invloed van deze dingen. Godzijdank snachts en is er niets gebeurd, maar ik kon me zelf niet eens herinneren dat ik auto gereden had, mijn vriend vertelde het me. (Daar was ik heen gereden).Levensgevaarlijk medicijn voor mij dus. Stel je rijd iemand aan, of laat je gas aan (ben ook wel eens snachts gaan koken onder invloed van deze pillen). Ik zou ze iedereen afraden, vooral omdat je gewoon geen idee hebt wat je gaat doen als je ineens snachts wakker wordt

02-08-2018 | Man | 16
zolpidem (10mg)
Nadat ik veel moeite had met slapen door nachtmerries kreeg ik dit om te proberen. Het helpt wel maar de bijwerking is zo vervelend dat ik het over algemeen niet neem tenzij ik zeker weet dat ik inslaap val. Ook nooit over 10mg gram gaan.

Amoxicilline (550) - Antibiotica - penicillines breedspectrum