zolpidem

Moeheid (1 mening)

Bojan Nikolik (17-05-2015)

31-10-2018 | Vrouw | 35
zolpidem (10mg)
na inname val ik binnen 15 minuten in slaap. Als je niet gaat slapen ga je wel dingen doen die je je later niet kunt herinneren. Mijn partner geeft aan dat ik er wartaal van uitsla. Het is een heel vreemd medicijn, maar je gaat er wel van slapen.

24-08-2018 | Vrouw | 30
zolpidem (10mg)
Ik heb helaas een haat/liefde verhouding met dit medicijn. Ik heb veel slaapmedicatie geprobeerd en helaas is zoldipidem het enige dat goed werkt. Echter, de bijwerkingen zijn verschrikkelijk! Ik herinner me niets meer, ga midden in de nacht mijn bed uit, val daarbij vaak en weet vervolgens in de ochtend niet waar de schaafwonden vandaan komen. Ik ben er nu zo klaar mee da[lees meer...]t ik ermee gestopt ben. . Ik sms snachts mensen de raarste dingen, laatst ben ik zelfs de auto in gestapt onder invloed van deze dingen. Godzijdank snachts en is er niets gebeurd, maar ik kon me zelf niet eens herinneren dat ik auto gereden had, mijn vriend vertelde het me. (Daar was ik heen gereden).Levensgevaarlijk medicijn voor mij dus. Stel je rijd iemand aan, of laat je gas aan (ben ook wel eens snachts gaan koken onder invloed van deze pillen). Ik zou ze iedereen afraden, vooral omdat je gewoon geen idee hebt wat je gaat doen als je ineens snachts wakker wordt

02-08-2018 | Man | 16
zolpidem (10mg)
Nadat ik veel moeite had met slapen door nachtmerries kreeg ik dit om te proberen. Het helpt wel maar de bijwerking is zo vervelend dat ik het over algemeen niet neem tenzij ik zeker weet dat ik inslaap val. Ook nooit over 10mg gram gaan.

05-06-2018 | Vrouw | 30
zolpidem (10mg)
Ik dacht dat dit een placebo was, pas na 4 tabletten voelde ik iets dus wist ik meteen dat dit niks voor mij was, inslapers hadden geen effect op mij heb er veel geprobeerd, enkel spier ontspanners hadden wel effect op mij.

01-03-2018 | Vrouw | 37
zolpidem (10mg)
Ik heb Zolpidem zo'n anderhalve maand iedere avond gebruikt zonder tolerantie op te bouwen. Ongeveer een half uurtje na inname sliep ik rustig in. Ik werd altijd fris wakker, al merk je wel dat de kwaliteit van je slaap iets anders is. Je bent minder uitgerust. Ik ben van de één op de andere dag zonder problemen gestopt, dus geen last van ontwenning. Als het slapen echt ni[lees meer...]et lukt, neem ik er nog wel eens één, maar ik kan er ook prima vanaf blijven. Soms is de gedachte dat ze er zijn om in te nemen als het echt niet lukt genoeg om zelf in slaap te vallen.

19-11-2017 | Man | 57
zolpidem (10mg)
hoj, ik ben al jaren { 40 } 'n zeer slechte slaper tot nul uur per nacht! veel periodes met temazepam, bromazepam, enz icm alcohol. Sinds 2 jaar gebruik ik zolpidem, van n half tot nu anderhalf 10 mg, slaap r wel goed of zeg maar in coma. Het is voor de zeer slechte slaper wel n hulp middel, maar ben voorzichtig, zeer verslavend!

21-08-2017 | Vrouw | 35
zolpidem (10mg)
Zolpidem heb ik ruim 10 jaar geslikt. In het begin nam ik het een paar keer per week, later elke nacht een derde, en nog wat later ben ik onder druk van mijn werk elke nacht een hele tablet gaan gebruiken. Ik had veel extreem vroege diensten en de stress daarvoor was genoeg om hoe dan ook steeds zolpidem te nemen, zelfs als ik het wellicht niet nodig had. Ik heb aardig wat[lees meer...] rare dingen gedaan onder invloed van zolpidem. Onlangs heb ik een paar niet bedoelde overdosissen genomen in combinatie met alcohol, en de laatste was zo extreem (8 tabletten, ik kon niet meer op mijn scooter rijden en kwam als een zombie aan op mijn werk..ik kon alleen maar brabbelen) dat ik acuut besloten heb ermee te stoppen. Heb afgebouwd, gecombineerd met een ander middel, en ben nu twee dagen helemaal van de zolpidem af. Het is dus nog heel erg afwachten of ik dit volhoud. Mijn motivatie is echter sterk. Ik wil hiermee alleen zeggen dat de kans op misbruik bij zolpidem aanwezig is. Mij gaf het altijd een sterke "high", zeker icm alcohol, en vanwege het effect op je geheugen en gedrag (Ik kreeg vaak een zekere schijt aan dingen waardoor ik ook makkelijk meerdere pillen ging nemen) is het wellicht een wat risicovol middel. Als je echter gewoon 1 pil neemt en meteen gaat slapen acht ik de kans op rare dingen niet groot. Je moet er alleen niet wakker mee blijven want dan kan het fout gaan.

26-07-2017 | Man | 78
zolpidem (10mg)
Wakker geworden 3 uur na inname van medicijn, volledig in paniek en uit bed gegaan, vervolgens op de bank in de kamer gaan liggen. Kwam er na een tijd achter, waarover het ging: Het betrof een "uit te voeren taak", alles was duidelijk in beeld. Alles was "duidelijk waarneembaar". Doodeng.