Ervaringen met Zolpidem

zolpidem

Angst duizeligheid geheugenverlies maagpijn voor misselijkheid/braken ongerustheid somber voelen vergeetachtigheid versuft

Moeheid (2 meningen)

Bojan Nikolik (17-05-2015)

30-07-2022 | Man | 67
zolpidem (10mg)
Na Unisom het beste middel, kan makkelijk overslaan als ik weer tot rust gekomen ben de lockdowns in China met alle beperkingen zijn bij mij vervlakt door de goede slaap zeer effectief

16-08-2022 | Vrouw | 64
zolpidem (10mg)
Slecht slapen is een familiekwaal, piekeren 's nachts, komt veel voor. Ik wilde dat leven niet, altijd slecht slapen..... dus in overleg met de huisarts met Zoldpidem 1 tablet voor het slapen gaan, gestart, ruim 30 jaar geleden. Op eigen initiatief na een paar maanden overgestapt op een 1/2 tablet. Ik ben er ontzettend tevreden over, en blij mee, heb nooit geen slaappr[lees meer...]oblemen meer. Het werkt ook snel en goed, na een half uur/45 minuten, ben ik in droomland. Ik ervaar ook geen bijverschijnselen, maar ik moet er wel voor zorgen, dat ik ze altijd op voorraad heb, of voldoende meeneem als ik op vakantie ga, wat je kunt er donder op zeggen, als ik het halve tabletje niet inneem, dat ik die nacht niet slaap. Je kunt dat verslaving noemen...... maar als een half tabletje mij een goede nachtrust oplevert, dan zij dat maar zo. Mijn man gebruikt het nu ook, sinds hij ongeneeslijk ziek is en in zijn terminale fase zit. hij heeft er ook heel veel baat bij. Ik heb het meerdere mensen al aanbevolen....... maar een goed gesprek vooraf met je huisarts vind ik wel een must.... ik weet natuurlijk niet hoe een ander op dit medicijn reageert. Succes!

02-02-2024 | Vrouw | 63
zolpidem (10mg)
Ik had altijd zopiclon en nam dan een halve,sliep ik 7 uurtjes op,niet meer leverbaar en kreeg ik zolpidem,met een hele slaap ik maar 4 uurtjes,wil de zopiclon terug!

24-01-2024 | Vrouw | 63
zolpidem (5)
5 mg is niet veel, dus matig effect bij inslapen. Slaap wel beter door.

12-01-2023 | Vrouw | 62
zolpidem (10mg)
Het is een inslaper Sporadisch te gebruiken bij niet kunnen slapen. ... Neem het alleen indien hoogstnodig. ..Dus niet elke avond Het werkt goed. .

13-03-2024 | Vrouw | 56

duizeligheid vergeetachtigheid Angst

Voor mij werkt de temazepam perfect en nu niet leverbaar en apotheker me aan de zolpidem gezet,en er zo naar van Raar gevoel in hoofd,duizelig, onwerkelijk gevoel overdag,niet kunnen concentreren,echt wat beangstigend in hoofd en net als ik brande van binnenuit en erg huilerig,

10-02-2023 | Man | 55
zolpidem (5)
ik neem deze maar altijd ale bijna altijd slaapwandelen en nu proberen Mogadon 5mg hopelijk is deze anders

27-07-2022 | Vrouw | 53
zolpidem (10mg)
Weken en zelf maanden niet kunnen slapen

28-07-2023 | Man | 50
zolpidem (10mg)
Neem het al meer dan 10 jaar, bij begin van inname zei mijn familie dat eens ik het had ingenomen zoals een zombie was maar na enkele dagen later was dit voorbij. Ben heel tevreden en tenminste uitgeslapen als ik het neem, wou ermee stoppen en heb het 2 weken volgehouden met resultaat dat is pas om 5u 's morgen kon inslapen en opnieuw wakker werd om 8u30. Inderdaad, Zolp[lees meer...]idem is een drug en benzo maar tenslotte neem ik het liever zodat ik mijn nodige slaap heb en fris kan wakker worden en functioneren overdag.

02-06-2023 | Man | 48
zolpidem (10mg)
Ik gebebruik zopiclon en zolpidem door elkaar heen. Ik bedoel dan de ene dag zopiclon de andere dag zolpidem. Ik val er gewoon van in slaap en heb geen rare bijwerkingen dat ik ineens seks met iemand heb zoals ik hier heb gelezen. Of praten tegen een spiegel ook nooit gedaan

28-10-2023 | Man | 47
zolpidem (10mg)
Ik slaap sinds 26 juni 2023 niet meer zonder .zyprexa 3 maanden 5 mg genomen.nu in oktober met zolpidem begonnen.ik heb angst om te slapen .met zolpidem kan ik slapen.ik wacht 2 uren na inname 1 pil 10 mg en dan ben ik suf en ga ik slapen.ik lees dat mensen ze soms al 30 jaar innemen of 10 jaar.blijven die pillen dan zo lang werken?

17-09-2023 | Vrouw | 46
zolpidem (10mg)
Vroeger werkte het beter. Nu na negen jaar veel minder omdat mijn lichaam er aan gewend is. Ik was met mijn 38e in de overgang gegaan en had ook heel veel stress door relatie problemen en daarna de scheiding, vandaar dat ik deze tabletten heb voor geschreven gekregen. Ik slaap gemiddeld met zolpidem 6 uur per nacht.

27-03-2024 | Man | 45
zolpidem (5mg)

ongerustheid

Ik nam eerst zolpidemtart 10 mg na 2 weken 5 mg en nu na een maand wil ik stoppen krijg ik dan ontwenning of kan je in een keer stoppen want ben van rivotril naar diazepam overgestapt afgelopen vrijdag en daar voel ik me heel kut de hele dag en avond maar als ik ze samen neem in de avond slaap voor 4 uurtjes en het lijken wel 5 minuten ben de hele dag moe en dan neem i[lees meer...]k nog een diazepam in de ochtend word ik slaperig maar ook onrustig waardoor ik helemaal in de war ben kan niet slapen en kan niet gaan lopen of dingen thuis doen omdat ik slaperig ben wil alleen diazepam gaan proberen maar ben bang dat ik de ontwenning van zolpidemtart erbij krijg met die andere klachten heeft iemand hier ervaring mee

22-03-2024 | Vrouw | 45
zolpidem (5mg)

versuft somber voelen maagpijn voor misselijkheid/braken

Omdat Temazepam capsules (10mg) niet meer leverbaar waren, heb ik Zolpidemtartraat gekregen (5mg). Dit bevalt mij niet goed. Maagpijn, en daarna flink overgegeven. De volgende dag heel somber, sloom en niet happy… (bij Temazepam ervaar ik geen bijwerkingen, behalve dan dat ik de volgende dag echt uitgerust én super vrolijk wakker wordt juist!

02-11-2022 | Man | 45
zolpidem (10mg)
Goede slaappil maar kijkt u astublieft goed uit met alkohol!!!

23-05-2023 | Man | 44
zolpidem (10mg)
Beste, dit produkt gebruikte ik 8 jaar geleden toen ik ernstige slaapproblemen had. Na drie maanden NIET kunnen slapen heb ik mezelf opnieuw aangeleerd om goed te slapen en nadien heb ik een opleiding tot slaapcoach gevolgd. Als slaapcoach kan ik je helpen naar een betere slaap, bekijk mijn website en lees ook even mijn persoonlijk verhaal. Warme groet, Kurt ///[lees meer...]///////RED mijnmedicijn.nl - Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd).///////////