Ervaringen met Baclofen

Tizanidine (3 meningen)
Dantrium (3 meningen)

02-02-2012 | Vrouw | 51
Borstkanker
Ik neem baclo nu sinds 6 maanden, in het begin wat slaperig, verlies van eetlust en oeps, alles gaat goed met alcohol, na een week kreeg ik zin in een glaasje, dus ik heb een glas geprobeerd en ik heb het niet eens opgedronken, nu ben ik vrij en gelukkig om niet meer die stem in mijn hoofd te hebben die om alcohol roept. dank je wel baclo! Ik ben begonnen met 20mg en heb h[lees meer...]et na 15 dagen verlaagd naar 10mg en nu neem ik 5mg. Ter informatie: ik ben 154cm en ik weeg 48kg.

19-03-2011 | Vrouw | 50
Kaakklachten
Na jaren rivotril i.v.m. CMD (chronische kaakklachten) door pijnarts baclofen gekregen. Een spierontspanner, werkt heel goed! Alleen......gigantische bijwerkingen op maag, (stekende pijn in maag, oprispingen, heel misselijk, kon geen koffie en alcohol meer drinken) > vanwege deze klachten gastroscopie laten doen. Niks aan de hand, na enige tijd gestopt met baclofen en al[lees meer...]le klachten waren weg, maar spierspanning in gezicht was weer terug. Nu slik ik baclofen met maagbeschermer ranitidine en nu gaat het goed, alleen hoe lang kun je dit volhouden?

01-03-2011 | Man | 50
Pijn!!!
voorzichtigheid geboden in combinatie met andere spiermedicatie

24-02-2011 | Man | 57
Alcohol
verleden: in div. klinieken opgenomen, medicijnen, AA, niets geholpen, graving bleef. heden: via internet Baclofen gevonden en met medewerking van huisarts gestart. Eerste week veel bijwerkingen, tweede week minder bijwerking maar geheel alcohol vrij !!! Voor mij nog steeds niet te bevatten. Was echt een zware drinker ervoor ( 30 jaar lang ) ook geen depressies/stress me[lees meer...]er. Voor elke ernstige alcoholiist een TOPPER.

17-02-2011 | Vrouw | 31
Schokbewegingen en pijn
ik heb er baat bij gehad. Achteraf kwamen de klachten vooral door de antipsychotica (seoquel) Nu valt mij iets opmerkelijks op... Ik heb bijna 2 jaar gevloeid, nu ik gestopt ben met de baclofen is dat over... Kan een los daarvan staan, maar ben erg benieuwd of er meer vrouwen zijn die dat hebben/hadden.

23-01-2011 | Vrouw | 65
Spasmen
aangevuld met valeriaan

07-12-2010 | Man
baclofen
Gebruik alcohol (niet echt)
Gedurende een leven steeds meer gekenmerkt door een chronisch geworden overprikkeldheid, ook steeds meer alcohol gaan gebruiken om te dempen. Dit met de algemeen bekende gevolgen. Naar mijn mening doet Baclofen niets met alcohol. Baclofen doet echter àlles met chronische overprikkeldheid. Deze verdwijnt namelijk in een extreem korte tijd, bij mij in minder dan drie[lees meer...] maanden. Hoe dat werkt, weet op dit moment nog niemand. Met het verdwijnen van de overprikkeldheid, verdwijnt tevens in het zelfde rappe tempo de behoefte om nog te dempen, en daarmee ook de alcohol. Ter illustratie: dronk ik eerst 100, dan drink ik nu 6, dus vijftien maal minder. En ik ben overigens nog niet klaar. Hiermee nieuwe energie, alle slaapproblemen weg, weer kunnen gaan sporten, gewicht en bloeddruk beiden dramatisch omlaag (twaalf kilo in drie maanden, en van circa 185/125 naar circa 120/80). Dit alles zònder andere medicatie. Chapeau! Dringende aanbevelingen: Informeer jezelf grondig en sceptisch ten aanzien van de ervaringen van anderen, en lees de bijsluiter van Lioresal (een merknaam voor Baclofen). Het zijn géén snoepjes, en als je pech hebt, kun je wèl ook zeer gevaarlijke bijwerkingen krijgen.

22-11-2010 | Vrouw
baclofen
Tegen spierspasme tgv bijwerking primperan
Ik heb dit med gekregen voor de bijwerkingen die ik kreeg na gebruik van primperan. Ik had hele ernsitge spierspasme in m'n nek en kaken en na de baclofen nam die onwijs snel af! Wat een opluchting dat dit middel bestaat, heb er heerlijk op geslapen! Geen bijwerkingen als sufheid of misselijkheid van gehad.

18-10-2010 | Vrouw
Multiple sclerose
Spierverslapper: de spierspasmes blijven bestaan en hetzelfde geldt voor de stijfheid bij lopen.

30-07-2010 | Vrouw
Kramp in de benen
Het werkt ontzettend goed en ik slaap er ook heerlijk op. S morgens ben ik goed uitgerust moet er nu nog een paar keer per nacht uit voor kramp. voorheen wel 20 x

24-06-2010 | Vrouw
alcohol gebruik