methadon

Pijn (algemeen) (3 meningen)

Bojan Nikolik (16-05-2015)

11-10-2017 | Man | 25
methadon (5mg)
Drugsverslaving
ik was een 2/3 maanden verslaafd aan heroine. Ik heb de dokter toen gevraagd voor methadon om te stoppen. Maandje gebruikt, nu stop ik al een week met methadon en werk ook weer, dus het heeft bij mij wel geholpen, want ik gebruik niks meer, af en toe een jointje.

07-02-2016 | Man | 36
methadon (10mg/ml)
Drugsverslaving
Iedereen die gebruikt methadon, heb heel laag testosteron, als je hebt laag testosteron dan je zweet, als je zweet, je denkt dat je bent ziek en dat je hebt meer methadon nodig en eigenlijk je bent ziek, maar methadon zal niet helpen. Ik ben naar endocrinoloog geweest en ik heb therapie sustanon gekregen, na twee dagen van eerste injectie sustanon ben ik gestopt met zweten[lees meer...], normaal te functioneren, en van +100ml ben ik gedaald naar 20ml, zonder pijn, zonder zweten, zonder probleem. Mijn Nederlands is niet goed, maar ik hoop dat jullie het begrijpen. Check testeron, verminderde testosteron zorgt voor een grote behoefte aan Methadon. Veel succes iedereen.

01-01-2016 | Man | 35
methadon (120/ml)
Drugsverslaving
Wie wil stoppen met methadon zonder pijn , ik kan helpen hoe je dat moet doen. Er is geheim dat de artsen verbergen. Veel succes iedereen !

13-02-2015 | Man | 45
Drugsverslaving
Als je de medicatie op de juiste manier gebruikt is het goed haalbaar om geen drugs meer te gebruiken.Mijn ervaring is dat je je kan richten op de omliggende problematiek die bij een verslaving hoort.

03-12-2014 | Man | 65
Drugsverslaving
Sinds een halve eeuw verslaafd , 50 jaar . Wonder boven wonder leef ik nog en kan mijn verhaal doen . Ik ben drugs gaan gebruiken , door een gebrek aan zelfvertrouwen en een verkeerd zelfbeeld . Dat ben ik na 5o jaar gaan inzien . Na ongeveer 5 jaar gebruik kwam ik een psychiater tegen die mij geval interessant vond en mijn geval op zich ook . Van hem kreeg ik voor de eers[lees meer...]te keer Methadon. Ik kwam ziek bij hem , in die tijd was er nog een praktijk apotheek , en ging zonder ziek zijn naar buiten . Van de hel in de hemel, zo zou ik het willen noemen . Dus het middel is uiterst effectief , met 1 grote maar , het is net zo verslavend als de ziekte die je probeert te bestrijden( Verslaving). Dus het enigste wat je kunt doen als verslaafde is , het accepteren dat je verslaafd bent , en op een onderhoudsdosering methadon komt . Of je moet onmiddellijk naar een kliniek , waar je behandeld wordt door een staf van medici . Ik koos ervoor om een onderhoudsdosering te krijgen en aan het werk te blijven . Gelukkig is de behandeling van verslaafden met sprongen vooruit gegaan , en is het heden ten dage ook mogelijk om naast de methadon , diacetyl morfine te gebruiken , zodat je nooit meer ziek wordt . Methadon heeft mij veel goed gedaan , maar toch denk ik dat het van de persoon op zich afhangt hoe iemand er over denkt !

26-01-2014 | Man | 32
methadon (140)
Drugsverslaving
ik zeg 1 ding het helpt super tegen ontwenning, maar brengt heel wat leed en woede mee als heroine. dan vind ik subuxone 80keer beter, ten eerste van methadon geen sexlust meer bij hoge dosis zoals ik had geen gevoel bijna in penis, ten 2de bijna niet meer naar wc kunnen gaan door constante verstopping. ten derde na jaren gebruik vergrote prostaat krijgen plus ik kon maar [lees meer...]niet onder 30ml geraken, zelfs niet met lage afbouw. heb hel afgezien van 140mg naar 50mg op 6maand was ik naar 50gegaan maar wel 6maand in zetel gehangen constant pijn. 1 goede raad probeer subuxone in plaats van metadon. voor mij was methadon hetzelfde als heroine want methadon kon je ook roken zoals hero. na lang zwoegen en 20jaar verslaving ben ik nu 32jaar in 2014 en clean van methadon en subuxone. kan alleen maar zeggen je weet het als je echt ma echt wilt stoppen. succes iedereen nu juist nog een goe lief en ik kan eindelijk aan men echte leven beginnen. grts christoff

05-12-2013 | Man | 34
methadon (5mg)
Drugsverslaving
Ik gebruik 60-70 tab. van 5 Mg . Ik wil graag vanaf maar het is zo moeilijk Het is idd 300mg (1d60t) en soms 350mg. Maar nu ben ik paar dagen op 100mg. Dus 4d5t à 5mg. Ben benieuwd of ik de lijn door kan zetten.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (596) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum