Naltrexon

Alcoholverslaving (11 meningen)
Drugsverslaving (6 meningen)

03-02-2016

Alcoholverslaving

Alleen naltrexon voor alcohol verslaving is niet voldoende, momenteel niet gestopt met naltrexon, probeer het in combinatie te gebruiken met baclofen om de effectiviteit te testen volgens het boek van dr. ameisen. hij noemde dit "baclotrexon"
02-07-2015

Fibromyalgie

Sinds januari 2015 gebruik ik capsules van 3 mg Ldn voor fibromyalgie . Ik heb het langzaam opgebouwd. ik ben van heel veel klachten af. De ergste spierpijn, gewrichtspijn, aangezichtspijn, zenuwpijn, stemmingswisselingen hoofdpijn, spastische darm en depressies. Ik heb weer zin in het levenšŸ˜Š het is echt een aanrader. Ieder zal er anders op reageren maar ik ben er heel bl[lees meer...]ij mee. Ik heb al heel veel medicijnen geprobeerd maar er heeft nooit iets geholpen.
07-04-2015

Chronisch vermoeidheidssyndroom (CVS)

Na een jaar lang van het kastje naar de muur gestuurd te zijn, ben ik zelf op zoek gegaan naar een middel wat mij zou kunnen helpen tegen Chronisch Vermoeidheidssyndroom (CVS). Verdunde naltrexon (Low Dose Naltrexone, LDN) bleek uit vele patient-ervaringen op internet te helpen tegen de symptomen van CVS. Het is eigenlijk een middel wat gebruikt wordt bij afkicken van alc[lees meer...]ohol, maar in kleine doseringen blijkt het een heel ander effect te hebben; het reguleert het immuunsysteem, waardoor auto-immuunklachten die zich in het hele lichaam voordoen afnemen. Ik ben nog niet geheel verlost van mijn chronische vermoeidheid, wat maar Ć©Ć©n symptoom is van dit syndroom, maar wel van: -gewrichtspijnen -gewrichtsontstekingen -incontinentie -slaapproblemen -misselijkheid -kortademigheid -evenwichtsstoornissen -gebrek aan eetlust -paniekgevoelens Hoera! Eindelijk een middel dat iets doet! En niet weinig! Ik merkte al na 3 dagen de positieve effecten, het was een verademing om eindelijk eens zonder stramme spieren en pijnlijke gewrichten op te staan, en ik merkte toen pas hoeveel energie dit mij gekost had. Ook het verdwijnen van de andere bovengenoemde klachten maakt het leven weer een stuk aangenamer! Mijn dagelijkse dip is opgeschoven van 13.00 naar 17.00, wat werken weer mogelijk maakt. Ik moet nog wel een namiddagdut doen, maar kan daarna weer functioneren. Gaandeweg schuift de dip steeds verder op naar de avond, dus ik ga er vanuit dat ik binnen een aantal maanden de 'dut' 's nachts kan doen. Ik heb overdag nog lang niet mijn oude energie-niveau terug, maar ik kan weer rondlopen en dingen DOEN. Iets beginnen gaat steeds makkelijker, zonder eindeloos op mezelf te moeten inpraten. Ik haal pillen van 50mg bij de apotheek, en los die op in een steriele zoutoplossing, en meet vervolgens met een pipet met maataanduiding 1 maal per dag de juiste hoeveelheid af (4,5mg, opgebouwd in 3 weken, wat op zich te snel is; 6 weken is beter i.v.m. het verkennen van de juiste dosis, die kan ook lager zijn dan 4,5mg) en neem die in Ć©Ć©n keer in. Ik bof enorm met een geĆÆnteresseerde en oplossingsgerichte huisarts, die zo aardig was om aan dit experiment mee te werken en een off label recept te schrijven. Ik kan dit middel aanraden aan iedereen die worstelt met CVS. Het is niet gezegd dat het bij iedereen zo werkt, maar het is absoluut het proberen waard. De bijwerkingen zijn minimaal; de eerste twee weken nogal levendige dromen, en bij mij tot op heden wat spiertrekkingen bij het in slaap vallen of tijdens de slaap. Maar dit vind ik overzichtelijk gezien het geweldige positieve resultaat!
28-03-2015

net mee begonnen
10-03-2015

Fibromyalgie

omdat mijn pijn in de winter toeneemt, kwam deze medicatie naltrexone ldn als n verlossing. na 2 maanden het gevoel te hebben dat ik de wereld weer aankon, kreeg ik bericht dat dit medicijn off-label is, en daarom niet wordt vergoed. ik had nog maar 1 capsule, en voelde de grond onder mij wegzakken. boos en moedeloos met mijn ziel onder de arm, wie heeft voor mij de juiste[lees meer...] tip? ik verbreng 12 uur per dag in bed, ik ben kapot! in afwachting op uw reactie. gr wk. Mijn dosis is geen 50 maar 3 mg.
28-09-2014

Psoriasis

Ik hoorde over LDN (low dosis Naltrexon) Ik heb een hardnekkige psoriasis en het enige middel om verlichting te krijgen was lichttherapie. Toen ik folders mee kreeg om medicijnen te gaan proberen omdat de lichttherapie slechts tijdelijk verlichting geeft, zag ik alle bijwerkingen en besloot in plaats daarvan, dan maar die LDN te proberen. Praten met de dermatoloog was onb[lees meer...]egonnen werk en bij mij huisarts hoef ik het ook niet te proberen, want LDN staat gewoon niet op het menu. Uit mijn contacten met de huisarts maak ik op dat zij mij maar een hypochonder vinden met "vage kwaaltjes" maar als ik niet zelf had gezorgd voor foto's ban mij buikholte was ik dood geweest aan een aneurisma, die op springen stond. Mijn huisarts verwees me slechts naar een psychiater, waar ik eigenlijk ook wel veel baat bij heb gehad, maar dood zou dood zijn geweest. Deze psychiater bezoek ik 6 keer per jaar en hij kon op mijn verzoek Naltrexon voorschrijven en hoe ik dat wilde gebruiken vond hij wel OK. Tabletten van 50 mg los je op in water zodat je met eenspuitje de juist hoeveelheid kunt aanmaken, in mijn geval iets meer dan 4 mg., in te nemen vlak voor het slapen. Zoek op Google maar naar LDN voor meer informatie. Opmerkelijk vond ik het, dat op de sites die ik vond geen enkele reclame stond, waardoor ik al meteen meer aandacht had voor de werking. Ik zelf had de indruk dat ik het medicijn gewoon kon gaan gebruiken zo ook mij psych zag geen probleem. Ik gebruik het nu twee maanden en kan verklaren dat mijn hoofdhuid SCHOON is. Geen jeuk meer en geen schilfers. De huidplekken , onderrug en zijkant benen zijn WEG met het gevoel dat dit van binnenuit is gebeurd. Mijn nagels die er erg slecht uitzagen groeien momenteel 'schoon' uit. Mijn voeten die er slecht uitzagen zijn weer toonbaar. Ik ben nog niet zeker van bijwerkingen omdat juist nu ik een onbekende rugpijn heb en anders ben gaan plassen. Daarvoor zal ik maar weer eens naar mijn huisarts gaan MAAR ik heb echt het idee dat de psoriasis onder controle is. Ik had hier nooit zoveel tijd aan besteed om u te informeren, maar ik heb zelf al ruim tien jaar last van die schilfers en jeuk. Ik zou het u willen besparen !!!
21-08-2014

Naltrexon (naltrexon)

Ik gebruik LDN nu vanaf maart 2014, dus 5 maanden. Na 8 jaar ziekte zonder dat de westerse zorg er achter kon komen wat ik mankeer en een gewichtsverlies van ruim 35% ben ik op LDN gestuit. Via internet dit gekocht en ben met 0,25 mg begonnen. Dit hielp mij behoorlijk, kon vrij snel weer eten. In mei mijn urine in Noorwegen laten testen en hier kwam een exorfinen[lees meer...] (gluten, melk, soja en spinazie) belasting uit die vrij extreem genoemd kon worden en feitelijk een vergiftiging is. Vanaf Juli 2014 naast de LDN diverse supplementen en een exorfinen vrij dieet ingevoerd en het gaat nu, 21 aug. 2014 behoorlijk goed met mij. Ik heb nog lang te gaan omdat dit soort vergiftigingen niet eenvoudig op te lossen zijn maar het gaat de goede kant op en ik lig niet meer zoveel op bed. Waar ik voorheen minstens 3/4 van de dag op bed lag lig ik nu nog hooguit 1 uurtje overdag maar meestal niet meer. Een hele verbetering en ik heb nu de zekerheid dat ik weer gezond kan gaan worden. Zonder LDN was dat onmogelijk.
23-09-2013

Hooikoorts

Ik slik naltrexon als LDN; dat staat voor 'low dose naltrexone' en wordt wereldwijd meer en meer gebruikt als middel om het immuunsysteem te boosten. Op moment van schrijven staan er al twee eerdere getuigenissen van dit gebruik van naltrexon. Het is vooral bekend bij mensen met MS en mensen met de ziekte van Crohn, maar er zijn in z'n algemeenheid dus veel mensen met immu[lees meer...]unziektes of -aandoeningen die hier baat bij hebben. Ikzelf ben het gaan slikken voor mijn allergieĆ«n (hooikoorts, katten, honden, sulfiet en nikkel) en heb een zeer mild hooikoortsseizoen gehad, ondanks de mooie zomer. Dat is natuurlijk geen bewijs, het is anecdotisch. Maar ik ben er erg blij mee. Ik heb de tabletjes aanvankelijk in India besteld, maar krijg ze nu via een alternatieve arts (een gepensioneerde reguliere arts die bijklust als alternatieve arts) en ik verdun twee tabletjes van 50 mg in 100 ml water. De hoeveelheid die wordt aangeraden bij LDN is tot 4,5 mg maar mijn ervaring is dat als ik boven de 4 mg kom (of eigenlijk 4 ml, want het is opgelost), ik daar onrustig van word. Opvallend sinds ik het gebruik is tevens dat mijn stoelgang anders is geworden. In plaats van laat op de dag is dat nu vroeg op de dag. Mijn vriend slikt het voor zijn schildklieraandoening en ook hij heeft er baat bij. Toen zijn dosis op was die we besteld hadden in India, voelde hij meteen zijn nek (waar de schildklier zit) opspelen. LDN is, ondanks de vele mensen die er wereldwijd baat bij hebben, nog steeds geen erkend medicijn. Er zijn diverse clubs die geld aan het inzamelen zijn voor een trial, bv voor MS, maar die molens draaien langzaam. Farmaceutische bedrijven zijn niet geĆÆnteresseerd omdat het een patentvrij medicijn is. Als patiĆ«nt sta je min of meer machteloos, en alternatieve artsen, of artsen die wat breder om zich heen durven kijken, zijn voor ernstig zieke mensen met immuunziektes een ware zegen. Ikzelf schaar me overigens niet onder die groep met mijn allergieĆ«n. Maar mijn vriend liep tegen muren op. Immuunziekten zijn de stille epidemie van de 20ste en 21ste eeuw. Ik kan mensen met verschillende immuunziektes ook zog. 'helminthic therapy' aanraden, hetzij de Necator Americanus, hetzij de twee zweepwormen Trichuris suis, hetzij Trichuris trichiura. Mensen wier Engels goed is, raad ik met klem aan het boek 'An epidemic of absence' te lezen die dieper ingaat op deze kwestie. (ik vrees dat dit lange verhaal flink gecensureerd wordt; ik kan alleen maar vragen: gun mensen meer kennis, en laat dit staan!) (RED: censuur valt op mijnmedicijn wel mee, dat doen we alleen als je anderen afvalt of medicijnen aanprijst. Als het over jouw eigen verhaal en bevindingen gaat, dan kom je wel door! groet team mijnmedicijn)
27-01-2012

Naltrexon (naltrexon)

Gebruik deze medicatie nu bijna 3 weken en heb sindsdien geen druppel gedronken! Vervelende bijwerkingen bij mij: Iedere dag hoofdpijn en zeer laag libido. Maar dat neem ik de komende periode graag voor lief.
16-12-2011

Naltrexon (naltrexon)

Ik gebruik de lage dosis als immuun onderdrukker. De eerste 2 weken kreeg ik een droge mond en bijzondere dromen. Dit is weg. Verder helpt het uitstekend. Ik voel me veel fitter , meer in balans en gewoon blijer.
06-12-2011

Naltrexon (naltrexon)

Ik slik sinds deze week Naltrexon. Mijn bedoeling is om gecontroleerd met met mate te drinken. Als je toch alcohol drinkt , wat zijn dan de verschijnselen? Moet je dan op die dag deze pil niet slikken? Ik wil een maal in de week wel drinken. ( als me dat lukt)
28-11-2011

Alcoholverslaving

ik vind Naltrexon een heel goed middel, heb geen trek in alcohol maar mijn eetlust is ook grotendeels weg, voor mij is dit goed omdat ik veel te zwaar ben. Alhoewel ik geen trek heb in alcohol ga ik toch drinken, dit is het psychische aspect van mezelf. Dat moet ik nog leren durven. Om te leren leven zonder alcohol. Maar het middel is prima!
08-09-2011

Naltrexon (naltrexon)
Middel tegen trek in druggebruik

Ik slik nu sinds enige maanden naltrexon en ben erg tevreden over dit middel. De eerste twee weken wel last gehad van hoofdpijn en trillende handen. Vooral ook een zenuwachtig gevoel. Na twee weken is dit echt weg. Ik neem het middel tegen trek in opiaten en het werkt erg goed. Trek beduidend minder en je voelt gewoon echt niets van opiaten. Wel zorgen dat je je pasje bij [lees meer...]je hebt waarop staat dat je naltrexon slikt. Dit ivm ziekenhuis opname. Ze moeten weten dat opiaten niet werken. Nadelige bijwerking is vermindering van eetlust en je valt snel af. Ook opletten dat je genoeg drinkt.
15-05-2011

Naltrexon (naltrexon)
Kroon herstel van men darmen

mn huisarts heeft me dit middel voorgeschreven. ik kon dit middel samen met mijn morfine gebruiken. nu ik ben net thuis uit het ziekehuis waar ik met spoed heen ben gebracht, ben nog steeds dood ziek.
21-12-2010

Alcoholversl.

In de eerste 1-2 weken had ik wel bijwerkingen. Vooral smorgens, een droge mond en een soort kater gevoel. Na 2 weken was dat helemaal weg. Daarna kreeg ik last van verstopping. Toen ik wel weer ging drinken was dat weg. De drang naar alcohol is zeker sterk verminderd. Zelfs als ik wel drink is de drang om meer en meer te nemen veel minder. Ik ben tevreden, Naltrexon [lees meer...]werkt goed bij mij.
19-11-2010
Man

Alcoholverslaving/zucht

Ik gebruik het nu pas 1 week, nauwelijks last van bijwerkingen, klein beetje meer zweten. Voel me rustiger, zou een positieve bijwerking kunnen zijn. Maar kan ook komen doordat de zucht naar alcohol verminderd. Mijn zucht naar alcohol is overigens (nog) niet helemaal verdwenen. Blijf het nog wel langer proberen.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (501) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (472) - Antibiotica - penicillines breedspectrum