nicotine

Stoppen met roken (49 meningen)

24-05-2012 | Vrouw | 56
COPD
de pleisters blijven niet zitten,wij mijn man en ikzelf gebruiken ze nu ong.1 week en we zijn nu al door onze eertse verpakking heen.terwijl we er 7 dagen mee moeten doen hebben we gisteren allebei nieuwe moeten kopen.ze vallen er zomaar af terwijl ik ze vastplak.met een pleister extra eromheen.dat geeft vooral omdat we er de 1 week mee begonnen zijn extra onwenningsversch[lees meer...]ijnselen.

09-12-2012 | Vrouw | 57
Stoppen met roken
na meer dan 43 jaar flink roken (groot pakje per dag) vanaf 04-12-2012 begonnen met plakken van 21 mg pleister en het werk echt geweldig, weinig problemen en ben blij dat ik eindelijk niet meer rook. Wat het plakken van de pleister betreft kan je ze beter op je bovenarm plakken dan laten ze niet los, plak je ze bij de heup ofzo dan schuiven ze weg of laten gedeeltelijk l[lees meer...]os.

26-03-2021 | Man | 58
nicotine (21mg/24)
Stoppen met roken
40 jaar verstokte roker en zonder peuk was er geen leven mogelijk (dat denk je dan). Dag 1 : de eerste pleister op mijn schouder geplakt na een hafuur bekrijpt je een heerlijk voldaan gevoel alsof je net je peuk uit gemaakt hebt en dat gevoel blijft de hele dag constant aanwezig Dag 2,3,4,5 dit volgehouden wat een makkie was daar je totaal geen trek meer hebt. Dag 6 d[lees meer...]acht ik .. ik knip de pleister door de helft met het idee dat je dan lekker lang met je pleisters doet, maar bleef dat voldane gevoel houden . Dag 7: De halve pleister ook door de helft en die op mijn schouder geplakt Wat later op de dag was ik wat rillerig maar voelde als suiker tekort na zware arbeid.. na wat zoets gegeten te hebben nam dat gevoel af.. dag 8,9,10,11 nog met een kwart pleister blijven lopen en daarna zonder ... Dit was mijn 1e poging en heeft zelfs tegen mijn eigen verwachting in . De bult pleisters die ik over had heb ik aan mijn buurman gegeven en ben inmiddels al 5 jaar er van af . Lees al het gezeik over stoppen met roken niet .. gewoon pleisters kopen en plakken. Als je die pagina's leest staat er wel 450 keer het regeltje "stoppen met roken" in , en als je verslaafd bent wil je dat niet lezen Pleisters moet je gewoon ervaren .. Wat een immens TOP product is dit. Geen stres meer op het werk ... kan ik hier roken? waar kan ik roken? .. ik moet nu een peuk!!!... Allemaal verledentijd .. wat een bevrijding

27-09-2011 | Vrouw | 58
Stoppen met roken
Wie heeft er ook last van nachtmerry,s en slecht slapen.

03-06-2019 | Vrouw | 61
Stoppen met roken
Ik neem tabletjes en ook ik heb last van pijnen (vrij hevig) in m'n armen. Weet niet of het van de nicotine tabletjes komt en evenzo, ik bijt wel door. Momenteel dag 127 gestopt / bijna 5 maand.

21-04-2016 | Vrouw | 61
nicotine (1mg)
Stoppen met roken
Ik gebruik al ruim 2 jaar de Niquitin. Ik ben blij dat ik niet meer rook, maar lijk wel weer verslaafd aan de zuigtabletten. Ik heb een behoefte die ik niet met snoep of alcohol wil stillen, dus neem ik een zuigtablet. En die werkt prima. Buiten een droge mond geen bijwerkingen heeft. ik moet nog een manier zien te vinden de behoefte te compenseren.

17-03-2021 | Vrouw | 62
nicotine (21mg/24)
Stoppen met roken
Na 47 jaar roken, plm 30 per dag 11 dagen geleden gestopt met hulp van pleisters Geen trek in nicotine door de werking van de pleisters maar natuurlijk wel moeilijke momenten door gewoonte gedrag ‘s Nachts doe ik de pleister af zodat ik beter slaap ‘s ochtends na het bad plak ik weer een nieuwe op Ik heb geen bijwerkingen en vind dit een prima middel als ondersteuning s[lees meer...]amen met de stop app, ben zeker van plan dit door te zetten. Alleen ga ik geen maanden plakken😅

18-12-2013 | Man | 62
nicotine (14/2424)
Aderverkalking
in 1990 pleisters geprobeerd echt een crime.. huiduitslag en loslatend bij zweten op mijn werk, slechte bui.. Nu over op pilletjes: bevallen mij uitstekend

18-12-2013 | Man | 62
Aderverkalking
Vroeger pleisters geprobeerd, werkte niet goed. Nu over op pilletjes: bevallen mij uitstekend, ook als ik met rokers omga... geen probleem, net zo verslaafd... maar dan geen rook in mijn lijf.....positieve ervaring bij vaatpreventie en stoppen met roken zorg... ideaal toch als je verslaafd bent. Niquitin pilletjes 4mg in Nederland peperduur ( 23,45), nu op internet Schotla[lees meer...]nd een prijs van ongeveer € 16 euro incl. verzendkosten. Frankrijk en Duitsland ongeveer €18,= ( 60 pilletjes) btw tarief nagenoeg het zelfde. En in Frankrijk zijn ze nog in kersensmaak te koop (1,5mg) als je niet van mint houd met niquitin heb ik alleen soms een kriebelhoest en verder geen nadelige gevolgen

04-06-2020 | Vrouw | 63
Stoppen met roken
Zware roker gedurende 45 jaar, overgegaan op vapen om af te bouwen, echter dat gaf me allerlei pijnen en malaise. Dan niquitine tabletjes, die zijn fenomenaal maar na 1 jaar heb ik ze nog steeds nodig. Ik breek een 4mg tablet in 2, dat gaat makkelijk. Gebruik nog enkele tabletjes per dag. Longarts heeft er geen probleem mee, zolang ik maar niet rook. Probeer toch ook d[lees meer...]aarmee helemaal te stoppen

09-06-2021 | Vrouw | 70
nicotine (14mg/24)
Stoppen met roken
Ze plakken dus niet maar ik heb dat opgelost door er steeds een rolletje pleister bij te kopen. Drie (!) stroken pleister plak ik over de niquitin heen en dan blijft die wél zitten.