Slijmbeursontsteking

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor Slijmbeursontsteking

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: Slijmbeursontsteking

24-01-2024 | Vrouw | 66
Slijmbeursontsteking
ondanks inname met veel water pijn in slokdarm en maagstreek

Kenacort-A

16-03-2022 | Vrouw | 34
triamcinolonacetonide
Slijmbeursontsteking
Na mijn zwangerschap heb ik last gekregen van een chronische slijmbeursontsteking. Kenacord erin en we konden er weer tegen aan. Ik werd steeds dikker en mijn gezicht steeds ronder. Mijn migraine kwam weer terug. Ik voelde me steeds vaker boos of verdrietig. Mijn spierkracht werd minder. Mijn buikvet werd meer. En mijn regelmatige menstruatie werd plots onregelmatig.. In 1[lees meer...] jaar 5x injectie gehad wv 4x in mijn schouder. Nooit gedacht dat deze injectie voor zulke klachten kon zorgen, tot ik bij de internist kwam. Nu nog 3 maanden wachten voor het uit m'n lichaam is. Daarna nooit geen kenacord meer voor mij. Dan maar pijn enzo.

Fentanyl

07-03-2022 | Vrouw | 52
fentanyl oromucosaal/transdermaal
Slijmbeursontsteking
Lang verhaal kort. Geen idee wat die pleister voor gevolgen zou hebben in volle vertrouwen opgeplakt. Verder geen uitleg van de huisarts gekregen en van de apotheek 2 kantjes zonder verdere info. Wel nog contact met de apotheek opgenomen over een evt. wisselwerking met slaaptabletten. Geen probleem! Na inname slaaptablet 112 kunnen bellen vw ineens een extreem hoge bloedd[lees meer...]ruk met een trage hartslag. Kan na 4 dagen ondanks laxeermiddel nog steeds niet naar het toilet. Dus enorm geschrokken na 1 pleister direct gestopt. Het is troep wat naar mijn mening niet zomaar voorgeschreven zou moeten worden.

Voltaren Emulgel

30-05-2021 | Vrouw | 51
Slijmbeursontsteking
Sinds 2 dagen smeer ik het op / langs mijn knie en voel al verlichting en verbetering!

25-04-2021 | Vrouw | 43
Slijmbeursontsteking
Paracetamol en een NSAID waren niet afdoende, met Tramadol erbij monnik de pijn weer dragen.

Kenacort-A

25-02-2021 | Vrouw | 52
triamcinolonacetonide
Slijmbeursontsteking
Ik ben enorm vermoeid en flink aangekomen

24-01-2021 | Vrouw | 79
Slijmbeursontsteking
voor het slapen gaan de capsule ingenomen. De volgende ochtend hallucinaties , misselijk en duizelig. Middel is erger dan de kwaal.

16-10-2020 | Vrouw | 29
Slijmbeursontsteking
Helpt helemaal NIET. Precies zelfde als ik niks inneem. Heb zelfs eerder dan mag een nieuwe genomen maar nee hoor. Gebeurd helemaal NIKS

08-07-2020 | Vrouw | 68
Slijmbeursontsteking
Ondanks maag bescherming, misselijk, hoofdpijn . Gestopt, na 5 dagen, ondertussen werd middel erger dan de kwaal. Zie het uit te zingen met Paracetamol

07-06-2020 | Vrouw | 65
Slijmbeursontsteking
Begint te helpen na 8 dagen. Moet het 10 dagen nemen.

18-08-2019 | Man | 56
Slijmbeursontsteking
Ontstekingsremmer werkt goed maar uitslag op huid is veel pijnlijk.

31-07-2019 | Vrouw | 52

09-06-2019 | Vrouw | 34
Slijmbeursontsteking
Het hielp tegen de ontsteking. Maar wat een maagpijn. Eerste nacht, dacht ik dat ik een hartaanval kreeg. Heftige steken. Ha gebeld volgende dag. Maagbeschermer gehad maar nog steeds steken. Na 6 dagen gebruik. Wakker van de maagsteken. Tintelende arm. Wat een vreselijk enge bijwerkingen. Ik stop ermee. Wou dat die laatste niet had ingenomen.

Dalacin C

27-07-2018 | Vrouw | 55
clindamycine
Slijmbeursontsteking
Bacteriele slijmbeursontsteking aan de elleboog , na infectie klein wondje of beet insect.Eerst andere antibiotica augmentin , sloeg niet aan: arm helemaal rood,heet, dik met ook wondroos( t'vuur in de volksmond).Opname kliniek , 4 dagen dalacin c via infuusje 3 x per dag. 5e dag terug thuis met verder dalacin c 300mg 2 x 2 tab van 300 mg(dus 2 x 600mg), gedurende nog 14 d[lees meer...]agen. De infectie verdwijnt zeer traag, doch gestaag. Na totaal 21 dagen gestopt, wel nog een kleine harde verdikking op de elleboog.Wel nog een bijkomende reactie gehad(allergie waarschijnlijk op de antibiotica-niet zeker!) netelroos :jeuk en uitslag over hele lichaam .Voor inname at ik een stuk banaan en of ander voedsel en spoelde de capsules met veel water door

13-07-2018 | Vrouw | 70
Slijmbeursontsteking
Diclofenac gebruikte ik zowel tegen artrose als slijmbeurs ontstekingen. Tegen de pijn van een slijmbeursontsteking hielp dit middel amper.

Depo-Medrol met Lidocaine

13-07-2018 | Vrouw | 70
methylprednisolon/lidocaine
Slijmbeursontsteking
Periodiek terugkerende slijmbeursontstekingen linker en rechter heup. Door het injecteren van Depo-Medrol +Lidocaïne verdwijnt de pijn voor ca. 80%. Na drie à vier maanden komt de pijn helaas weer terug, ondanks fysiotherapie.

Depo-Medrol

23-03-2018 | Vrouw | 53
methylprednisolon
Slijmbeursontsteking
steeds terugkerende slijmbeursontsteking, wisselend van knie tot knie. bij injectie van 80mg/2ml heb ik doorgaans enkele uren later al geen pijn meer en dit houdt weken aan. een enkele keer heb ik minder effect, maar het heeft geen bijwerkingen voor mij en ik mag 3 x per jaar een injectie hebben. ik ben een tevreden gebruiker !

Oxy-5 / Oxy-10

27-02-2018 | Man | 74
benzoylperoxide
Slijmbeursontsteking
Ik had eerst pleuritis en daarbij hielp het goed en voor dat deze genezen was kwam ik op een operatielijst voor een schouderoperatie. Dit alles gaf dermate veel pijn dat ik het door ben gaan gebruiken.

26-01-2018 | Man | 59
Slijmbeursontsteking
Ernstige allergische reactie op deze chemische rotzooi. Blokkeert werking van Bumetanide (plaspil) en leverde binnen 24 uur zware exceem reacties over volledige onderlichaam op. Na twee maanden nog niet volledig hersteld.

Oxycodon

05-05-2017 | Vrouw | 37
oxycodon
Slijmbeursontsteking
Na 7 jaar schouderklachten is de pijn vorig jaar januari zo verslechterd dat ik in de medische molen terecht kwam. Slijmbeursontsteking, peesontstekingen, lengte scheurtjes in pees. Erg veel pijn. mri, echo, 2x zenuwblokkade en andere injecties hebben niet geholpen. In oktober 2016 frozen shoulder vastgesteld. Vreselijk veel pijn, toen tramadol, paracetamol voorgeschreven [lees meer...]gekregen. Hielp niet genoeg. Nu sinds een maand ongeveer oxycodon 15 mg langwerkend 12 uur. Maar nog steeds onhoudbaar qua pijn. Slaap heel slecht door de pijn. Dus maandag maar een bezoekje aan de huisarts. Moet toch anders verdeeld worden of de dosering moet omhoog. Gelukkig geen last van bijwerkingen. 1e twee dagen wat moeite met ontlasting, maar zo nodig gebruik ik die macrogol zakjes. Herstel frozen shoulder kan wel 3 jaar duren... nou om het enigszins houdbaar te houden qua pijn, dan maar oxycodon hoor, dan kan de fysio ook ietsje meer.

Depo-Medrol met Lidocaine

01-05-2017 | Vrouw | 74
methylprednisolon/lidocaine
Slijmbeursontsteking
Pijn in heup is door de injectie verminderd, hercontrole bij orthopeed over 6 weken. Bijwerkingen: Benauwd, druk op borst, hartkloppingen, misselijk, hoofdpijn, paars gezicht, erg moe, stuwing beide borsten.

Arcoxia

03-01-2017 | Vrouw | 46
etoricoxib
Slijmbeursontsteking
Sinasprilletje? Doet bij mij niks...

15-12-2016 | Man | 47
Slijmbeursontsteking
diclofenac gekregen ivm bursitis in schouder, de meeste pijn is 's nachts na ongeveer 3 a 4 uur slapen, ten eerste is de pijnstillende werking van diclofenac gering en heb ik het idee dat de werking na inname slechts enkele uren is, in ieder geval te kort om het hoogtepunt of beter gezegd dieptepunt van de pijn in mijn schouder te neutraliseren, de belangrijkste reden dat [lees meer...]ik niet 3 keer daags de maximale dagdosis neem/nam is het feit dat diclofenac laxerend werkt (tenminste bij mij) als ik naar de wc ga met diclofenac dan ben ik in een seconde klaar en kan daarna een kwartier de poepspetters opruimen, omdat ik een 'explosie-ontlasting' krijg, verder vind ik het een matige pijnstiller en stap over op een sterkere pijnstiller met vertraagde werking na inname die, heel belangrijk niet laxerend werkt. tevens voeg ik er aan toe dat de huisarts die roept 'neem er een paracetamolletje' uit zijn ambt onzet dient te worden. paracetamol doet al helemaal nul punt nul bij slijmbeursontstekeing in de schouder, tevens werkte bij mij naproxen iets beter tegen de klachten, mits de zwaarste dosering.

08-11-2016 | Vrouw | 49
Slijmbeursontsteking
Na spoedopname en operatie 4 okt. aan infuus gekomen met continu 12 gram per 24 uur, bij thuiskomst nog 2 weken 4x daags 500 mg gebruikt. Vooral op de insteekplaatsen waar infuus heeft gezeten erg veel jeuk. Ook nu nog nadat ik de kuur al bijna een week niet meer slik. Tijdens de infuusperiode (2 wkn) was het net of de ab door de aderen heen brandde. Jeuk toen vooral opgel[lees meer...]ost met ijspackingen. Nu huid vettig houden en vooral niet krabben.

23-07-2016 | Vrouw | 31
Slijmbeursontsteking
Huisarts heeft hierbij geen maagbeschermers voorgeschreven, mijn maagwand was flink beschadigd. Na een poos heel misselijk te zijn, ben ik een 3 keer in het ziekenhuis beland, omdat ik andere medicijnen niet meer binnen kon houden. Mijn maagwand is aangetast door de diclofenac. Tevens had ik kloppingen in mijn hoofd. Na deze ellende heb ik maandenlang geen andere medicijne[lees meer...]n moeten gebruiken en nog 6 maanden maagbeschermers gebruikt, omdat ik altijd misselijk was en zelfs geen pittig of vet eten kon verdrage.n