Ervaringen met Methylfenidaat

Methylfenidaat

methylfenidaat

ADHD (190 meningen)
ADD (166 meningen)
Syndroom van Asperger (6 meningen)
PDD-NOS (4 meningen)

Elvanse (146 meningen)

Methylfenidaat

12-04-2017 | Vrouw | 60
methylfenidaat (36mg)
hallo zeg retalin is gewoon een soort speed toch of voor de burgers hier amfetamine en net als deze medicijne rotzooi ,ik weet het mijn taal gebruik maar toch al die depressiva is toch waardeloos je word gewoon een soort cactus ,ik kom gewoon van de straat en zeg rook gewoon een jiont [wiet]als je volwassen bent en ik ben werkelijk overal vanaf ik zoop ongeveer 2 flessen [lees meer...]whisky per dag en wat biertjes erbij,ik ben nu ongeveer 4 jaar clean,ik heb dit gedaan zonder enige vorm vanmedicijne tenemen alleen maar water drinken ik heb wel eens een verhaal gehoord van een officier die ongeveer het zelfde als ik had dorstig en wat deden zijn kameraden ze lieten hem net zoveel water drinken als hij maar kon en op een gegeven moment stoppen de flessen met praten tegen je de flessen praten namelijk als je bij call en call was hoe bizar dit ook maar klinkt maar het stopt op een gegeven moment ,enne uh oja niet teveel water want je kan je zelf namelijk dood drinken met water dus niet teveel ik vond me zelf een mietje als je ergens om moet vragen .terug naar de medicijne wat het doet met mijn vriendin is ronuit bizarre ,en nu zit ze in een inrichting al een week omdat ze totaal doordraaide wilde zelf moord plegen was weer eens paranoine achtervolgings waanzin en ga zomaar door