Bij  HooikoortsX

Allergie (5 meningen)

22-05-2020 | Vrouw | 37
Hooikoorts
Het werkt als een trein tegen de hooikoortsklachten, maar ik word er zeer slaperig van en als ik de pillen langere tijd inneem dan word ik er zelfs zeer vermoeid van. Ik heb ook last van hoofdpijn na het innemen van de tabletten.

22-02-2019 | Vrouw | 41
Hooikoorts
Het verhelpt de jeuk in de neus en ogen, verhelpt verstopte neus en het niezen maar de bijwerkingen zijn overheersend. Voel me belabberd.

19-09-2018 | Man | 72
Hooikoorts
Het middel (ik noem het geen geneesmiddel omdat het niets geneest; her bestrijdr de symptomen min of meer) werkt wel een beetje, maar ik reageer hier omdat Prevalin veel te duur is. 21 tabletten met daarin 10 mg Cetirizine kosten bij het Kruidvat € 12,60, wat dus neerkomt op € 0,60 per tablet. Mijn huisarts schreef mij op een gegeven moment ook Cetirizinetabletten 10 mg va[lees meer...]n Sandoz voor, en die blijken in de apotheek voor 30 tabletten € 7,75 te kosten, wat neerkomt op € 0,258 per tablet. Prevalin is dus ruim twee keer zo duur als het spul uit de apotheek! En precies dezelfde samenstelling. Vraag aan je huisarts maar een receptje mensen!

16-06-2018 | Man | 17
Hooikoorts
Middel gekocht vanwege hooikoorts klachten. Van de huisarts fexofenadine voorgeschreven gekregen, alleen deze werkte niet de hele dag voor mij. Prevalin allerstop wekt daar in tegen wel de hele dag voor mij, alleen de bijwerkingen merk ik wel in vergelijking met fexofenadine waar ik nergens last van had. Werking prima, bijwerkingen minder. Maar gezien het beter werkt da[lees meer...]n fexofenadine, is het voor mij geen probleem om het niet in te nemen.

02-08-2014 | Vrouw | 47
Hooikoorts
Heel snel na het eerste tabletje van alle klachten af (niezen, loopneus, geïrriteerde tranende ogen, overal jeuk). Van de bijwerking vond ik alleen de vermoeidheid echt lastig. Probeer het daarom nu na drie weken weer even zonder tabletjes. Mochten de klachten weer flink opspelen begin ik toch weer met slikken.

11-06-2012 | Man | 19
Hooikoorts
Bijna alles al geprobeerd tegen mijn hooikoorts, van vervelende oogdruppels i.c.m. neusspray tot tabletten die de dokter voorschreef, maar niets leek te helpen. Afgelopen zaterdag heb ik prevalin gehaald bij de drogist, en binnen een paar uur had ik nergens meer last van. De niesbuien waren over en de ogen jeukten niet meer. Ben zeer tevreden over dit product.

Thyrax Duotab (861) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (569) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (524) - Antibiotica - penicillines breedspectrum