Ervaringen met Alprazolam

Stress (7 meningen)
Sociale fobie (1 mening)

21-02-2021 | Vrouw | 68
alprazolam (2mg)
Zeer slecht bezig met alprazolam. inderdaad werkt zeer snel maar je hangt eraan voor altijd Dit geneest niet het werkt zoals drugs je begint met 0,25mg maar moet alsnel overgaan tot hogere dosissen. Waar het op neer komt !!!! Probeer nu maar om er af te geraken !!! Je wilt niet weten wat je te wachten staat. Je moet afbouwen anders kom je er nooit af. Je moet wel over een[lees meer...] serieuze portie wilskracht bezitten om het alleen te doen ofwel kan je je laten opnemen , maar 3 à 4 mg per dag ????? dat is er serieus over . Vraag dringend hulp !!!!!!

16-10-2018 | Vrouw | 37
alprazolam (0,25mg)
Na een stressvolle periode met weinig slaap terug een nachtje doorgeslapen.

23-06-2012 | Vrouw | 43
alprazolam
Gebruik het af en toe als middel om in slaap te komen. Prima als slaapmiddel! Word 's morgens dan wel met een wat zwaar gevoel in de benen wakker, maar verdwijnt al gauw na het douchen of een koffie. Werkt helaas verslavend! Bij mij geldt: voor elke dag gebruik: dezelfde dagen nodig om af te kicken! Twee weken heb ik het nu gebruikt (en weet vanuit het verleden) dat het me[lees meer...] dan ook 2 weken kost om er helemaal vanaf te komen en weer zonder middelen normaal te kunnen slapen en te functioneren overdag. Je hebt er ook steeds meer van nodug voor hetzelfde effect (nam eerst een halfje, na een tijdje werd ik eerder wakker en nam dag daarna een hele) Nogmaals, als slaapmiddel om even bij te tanken als je lichaam het echt nodig heeft ideaal! Groot nadeel is het verslavende bijeffect.

31-12-2022 | Man | 50
alprazolam (0,5mg)
Ik heb valium als vervanging gekregen maar vind het niks. Krijg er ook temazepam bij maar daar ben ik 4 uur later klaar wakker van en die valium ben ik de hele dag suf van hoop dat ze snel weer te leveren zijn Gelukkig nog een oud doosje alprozalam gevonden en gedraag me als iemand die de loterij heeft gewonnen. Besef me nu pas echt dat ik verslaafd ben aan die roze [lees meer...]pillen

26-05-2012 | Man | 51
alprazolam
Ik werk op zeer onregelmatige uren, en kan slecht slapen als ik vroeg moet opstaan, bang om mij te verslapen, ik heb nochthans 3 wekkers staan, en toch bang om mij te verslapen, dit medicament is perfect voor mij, geen angsten meer om mij te verslapen. ik neem het alleen als ik vroeg moet opstaan, op andere dagen kan ik perfect zonder, niet verslavend voor mij.