Ervaringen met Bromazepam

bromazepam

Nervositeit (5 meningen)
Sociale fobie (4 meningen)
Overspannen/burn-out (2 meningen)

25-08-2019 | Vrouw | 59
bromazepam (6mg)
Ik heb ernstige paniekaanvallen en een sociale fobie. Na ongeveer 30 jaar dit gebruikt te hebben, is het niet meer verkrijgbaar. Volgens de apotheek willen de zorgverzekeraars (de nederlandse) niet genoeg betalen. De overheid moet zich schamen, wanneer gaan ze eens beseffen dat depressies en paniekaanvallen ook een ziekte is !

22-08-2019 | Vrouw | 59
bromazepam (3mg)
Sandoz prima , hooguit soms in slaap vallen achter Ipad of voor tv.

22-08-2019 | Vrouw | 59
bromazepam (3mg)
Heb momenteel een ander merk, zeer vervelend dat Sandoz niet kan leveren tot oktober. Het nieuwe merk bevalt me niet, ik zweer bij Sandoz. Maar nieuwe merk ook niet meer leverbaar. Het is toch te gek voor alle mensen die dit eerstgenoemde merk gebruiken. Moest nu aan Alpprazolam. tweede merk Bromazepam en deze werken niet voor mij. diarree, zeer veel buikpijn en heel erge [lees meer...]buikkramp of maag?! Heb dit al dagen 8, dokter spoedhulp en huisarts zeggen virus , geloof echt dat het veranderen de oorzaak is. Vreselijk dat dit kan want had totaal geen bijwerkingen van 1e merk . Soms wat slaperig,verder niets, verander nu in een wrak.

01-06-2018 | Vrouw | 59
Hyperventilatie

02-03-2020 | Vrouw | 60
bromazepam (12)
Ik wou gewoon even weten als je plots stopt na 1 week inname van 12mg voor het slapen gaan of je dan al afkickverschijnselen kan hebben???

08-10-2014 | Man | 60
bromazepam
ik gebruik soms maanden niks, begin met 1,5 tot max 4,5 mg en dan wil ik hoedanook afbouwen, dat betekent na eerst beetje zombie achtig, eerst versterkt assertief worden, enkele dagen krampen en boosheid aanvallen, tot over enkele aanden, het volgende gebruik..

04-06-2022 | Vrouw | 61
bromazepam (6mg)
Slik het al 42 jaar , ik durfde toen de deur niet uit , sloot me af van de buitenwereld , huisarts kwam bijna dagelijks maar ik krijg niets tegen mijn angsten ( 5 jaar lang ) . Ik vertelde dat toen tegen een hele goede vriendin en die kwam een paar dagen later met een paar pillen die van een kennis waren die met precies hetzelfde had als ik . Het hete toen Lexotanil . [lees meer...]Ik nam die dag een klein stukje van , was erg argwanend met medicijnen . Het was net of ik terug begon te leven na 5 jaar in een hel te hebben geleeft , ik kon weer om boodschappen , weer auto rijden , gordijnen weer open , de deurbel weer aangesloten . Toen de huisarts en gezecht dat ik die pillen wilde hoe dan ook , of ik ging naar een andere arts , heb ze gekregen en ben mijn vriendin nog steeds dankbaar dat ze die toen heeft gebracht . Dus na slik ze al meer dan 40 jaar 3mg per dag ( wat wel meer is geweest ) Nu zijn ze niet meer leverbaar , pas in november weer , wat ik zonder moet weet ik niet ?

05-09-2019 | Vrouw | 61
Angst
Bromazepam al 4 weken niet meer leverbaar. Gebruik dit middel ruim 30 jaar. Ernstige problemen ondervind ik. Lorazepam, oxazepam en diazepam gebruikt ter vervanging, niets helpt, alleen ernstige bijwerkingen. Nu las ik bij iemand dat het weer verkrijgbaar is. Maar waar dan? Bij mijn apotheker pas eind Oktober. Ik deed het er zo goed op,.

24-08-2019 | Vrouw | 61
Hyperventilatie
Ik gebruikte bromazepam 3 mg driemaal daags al meer dan 25 jaar zonder klachten . nu is dit niet meer te krijgen en ineens zeggen de huisartsen dat je het allang niet meer had mogen gebruiken dit zijn dezelfde die al jaren de herhalings recepten gegeven hebben voor 270 stuks nu gebruik ik oxazepam 10mg 4x daags het is een grote ellende ik heb allerlei klachten en p[lees meer...]aniek . Huisartsen zijn op vakantie iedere vervanger zegt wat anders hoe is het mogelijk dat een middel dat zo verslavend is niet meer te verkrijgen is maar wel in België maar niet overdraag baar vanwege een opium wet het zou toch zo moeten zijn dat het belang van de patiënten voor op staat in de zorg ! Wie heeft er enig idee hoelang het duurt dat de klachten afnemen van de bromazepam bij gebruik van 3 x daags 3 mg ik ben nu 4 weken op de oxazepam met veel klachten .

23-06-2022 | Vrouw | 62
Sociale fobie
Ooit aan begonnen wegens straatangst en andere fobieën . Heb 2019 over moeten stappen op oxazepam voelde mij afschuwelijk weken lang. Blij dat het weer leverbaar was binnen een dag weer de oude. Nu weer geen levering diazepam gekregen wat een drama. Gebeld met apotheek in België en recept bij huisarts gehaald en ruim een week later geleverd per post. Wel wat breekwerk ze [lees meer...]kennen daar alleen 6 Mg . Voel mij zo opgelucht.

30-04-2022 | Man | 62
Sociale fobie
Heb autisme met sociale fobie

16-06-2022 | Man | 63
bromazepam (6mg)
Gebruik het al heel lang en heb geen idee of het bijwerkingen heeft aangezien ik nog meer medicijnen gebruik. Doet wel heel goed,wat het moet doen.

15-04-2023 | Vrouw | 64
Nervositeit
Dit medicijn gaan gebruiken toen ik 30 jaar was, inmiddels ben ik 64 en ik gebruik het nog tot volle tevredenheid. Het geeft me rust. Het werkt ook bij angst als ik bv naar de tandarts moet en ik zie er tegen op, dan neem ik iets extra, wat echt werkt. Soms is dit middel niet te krijgen en dan geven ze me wat anders, met alle gevolgen van dien, want ik kan niet zonder[lees meer...] dit medicijn. Echter artsen vergeten er bij te zeggen als ze dit voorschrijven hoe verslaafd je er aan kunt raken.

28-06-2022 | Man | 64
bromazepam (3mg)
Praat me er niet van, nu diazepam maar dat is een ramp om ipv. Bromazepam ineens overstappen. Paniek, angst en onaangenaam gevoel. Moet extra veel sporten om enigszins de aanvallen op te vangen.. Ik was in balans maar nu helemaal van de kaart door deze wijziging.

08-09-2019 | Man | 64
bromazepam (6mg)
Dit zijn de beste medicijnen tegen angst en paniekaanvallen gebruik deze ca. 40 jaar nu niet meer in Nederland verkrijgbaar, ben met een recept van mijn eigen huisarts naar Duitsland gegaan en ze meegekregen.

15-06-2022 | Vrouw | 65
bromazepam (4,5)
20 jaar zonder problemen 4,5 mg bromazepam gebruikt. Echter niet meer leverbaar vanaf April 2022. Overgestapt op Lorazepam 1 mg en langzamerhand glij ik weer af. Voor mij persoonlijk een ramp dat Bromazepam niet meer geleverd kan worden in een land als Nederland. Iedereen zal begrijpen dat je niet zonder meer over kan stappen op Lorazepam 1mg. Ben 20 jaar terug in de tijd [lees meer...]gesleurd, ben al die jaren stabiel geweest en nu zit ik in een hel. Mijn huisarts en psych. om raad gevraagd. Nu over op 5 mg diazepam. Zal mij benieuwen, maar evengoed heel erg naar dat er ineens geen Bromnazepam meer is

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (623) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum