Ervaringen met Bromazepam

bromazepam

Nervositeit (5 meningen)
Sociale fobie (4 meningen)
Overspannen/burn-out (2 meningen)

03-07-2022 | Man | 71
bromazepam (3mg)
Niet leverbaar door een voor mij onbekende oorzaak. Ik weet wel van mijn Apotheker dat Bromazepam in de ons omringende landen gewoon voorradig is en dat het leveringsprobleem in Nederland ligt door geneuzel bij de Medicijnwaakhond in Nederland. Ja niet geheel onbegrijpelijk want wat gaat er nou nog goed in Nederland met alles waar de Overheid zich mee bemoeid. Garantie [lees meer...]voor een puinhoop. Sterkte Fred

28-06-2022 | Man | 64
bromazepam (3mg)
Praat me er niet van, nu diazepam maar dat is een ramp om ipv. Bromazepam ineens overstappen. Paniek, angst en onaangenaam gevoel. Moet extra veel sporten om enigszins de aanvallen op te vangen.. Ik was in balans maar nu helemaal van de kaart door deze wijziging.

16-06-2022 | Man | 63
bromazepam (6mg)
Gebruik het al heel lang en heb geen idee of het bijwerkingen heeft aangezien ik nog meer medicijnen gebruik. Doet wel heel goed,wat het moet doen.

10-06-2022 | Man | 46
bromazepam (3mg)
Werkt prima. Nu weer niet te verkrijgen. Had een herhaalrecept. Daarmee naar de Duitse apotheek gegaan. Daar gewoon verkrijgbaar. Het heet daar echter Bromazanil. De werkzame stof is echter gewoon 3mg Bromazepam. Hoe de Duitse versie bevalt ga ik meemaken. In Nederland krijg je lorazepam, oxasepam of diazepam als vervanging. Dat zijn hele andere werkzame stoffen. Het is[lees meer...] te belachelijk voor woorden dat in een land als Nederland het voor kan komen dat een medicijn niet meer te krijgen is. Er zou van alles een soort van Noodvoorraad moeten zijn. De hele farmaceutische industrie is ook 1 grote geldbusiness. Door dit tekort komen velen in de problemen er is geen instantie waar je je klacht neer kunt leggen

30-04-2022 | Man | 62
Sociale fobie
Heb autisme met sociale fobie

07-04-2022 | Man | 26
Nervositeit
Fijn middel en goede werking. Het werkt vele malen beter dan oxazepam. Ik voelde me beter en ontspannen. Ook had ik geen last meer van stijve spieren, ontspannend voor het lichaam dus ook.

24-02-2022 | Man | 71
bromazepam (3mg)
Ptss vanaf 1978. Werkgerelateerd.

16-09-2021 | Man | 71
Nervositeit
Werkt zeer goed. Nog steeds verkrijgbaar via de huisarts, in Nederland….

17-08-2021 | Man | 52
bromazepam (3mg)
Ik gebruikte bromazepam in de regelmaat, maar geen extreme hoeveelheden. het heeft mij enorm geholpen bij het verlies van mijn vriendin. Flinke angst/paniek e.d. Maar ja andere kant van de keerzijde is, dat ik dacht dat het een medicatie was. Alleen de politie was het er niet mee eens. Je mag totaal niet rijden met het dagelijks gebruik van Bromazepam. ik gebruik de bijslu[lees meer...]iter alleen als het niet goed gaat met gebruik van medicatie. Tja i.c.m. alcohol, aangehouden. Rijbewijs ingevorderd. ik was eerlijk tegen de dienders, dat ik gedronken had en medicatie in had genomen. Was me niet bewust van het feit dat ik met Bromazepam niet mag rijden.

15-03-2021 | Man | 26
bromazepam (6mg)
Psychiater heeft bromazepam 6 mg voorgeschreven 60 stuks na 1 pil te hebben ingenomen ben ik in de hel beland. Bij iname voelde ik geen effect. Dag er na misselijk hoofdpijn en draaierig dag later nog dwangedachten bij gekregen. Nu 4 dagen later ben ik nog aan het hyperventileren . Terwijl ik hiervoor geen last van had! Grote vuiligheid!! Vodl mij echt niet goed en blijven[lees meer...]de schade en dit na 1 tablet bromazepam 6mg. Lijkt er niet op dat ik snel weer de oude zal zijn mits we 4 dagen later zijn en ik nog steeds ernstige klachten overhou na het gebruik van 1 tablet

09-07-2020 | Man | 83
bromazepam (1,5)
Stress
beste medicatie die ik ken,na 40 jaar inname

27-03-2020 | Man | 58

15-10-2019 | Man | 32
bromazepam (12)
Onrust
Ben uit Belgie en heb Bromazepam 12MG EG helpt niet echt heb meer aan de Xanax 2mg Pfizer en om te slapen mij flunitrazepam. Als chronisch pijn patient krijg ik 100UG/48u Durogesic fentanyl maar arts gaat niet hoger :(, terwijl 150UG de goede dosis is voor mij.

08-09-2019 | Man | 64
bromazepam (6mg)
Dit zijn de beste medicijnen tegen angst en paniekaanvallen gebruik deze ca. 40 jaar nu niet meer in Nederland verkrijgbaar, ben met een recept van mijn eigen huisarts naar Duitsland gegaan en ze meegekregen.

22-07-2019 | Man | 69
bromazepam (3mg)
Jaren goed gewerkt...zeker in combinatie met orap,(voordeel orap, je komt er zo vanaf) die de bijwerkingen van benzodiazepinen sterk doet afnemen...vermoeidheid bv!!! Nooit langer dan drie weken gebruiken!! Enorme afhankelijkheid en het afbouwen/minderen/stoppen is na lang gebruik een opgave Na je 65e NIET gebruiken!!

14-07-2019 | Man | 51
bromazepam (6mg)
Verslaving. 30 mg Bromazepam per dag. 15-07-2019 heb ik een intake met een psycholoog en psychiater voor een ambulante detox. Een eerdere klinische afbouw (maart dit jaar) van deze zwaar verslavende medicijnen in het Radboud UMC in Nijmegen is na twee weken op een totale mislukking uitgelopen. Het afbouwschema bleek veel te snel met alle akelige complicaties tot gevolg. Ze[lees meer...] wilden mij in 5 weken van de Bromazepam afhelpen. Ik ging er met 27 mg per dag naar toe en ik kwam er met 30 mg weer uit, nadat ik snel weer ben gaan opbouwen.

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum