bromazepam

Nervositeit (2 meningen)
Overspannen/burn-out (1 mening)

14-07-2019 | Man | 51
bromazepam (6mg)
Verslaving. 30 mg Bromazepam per dag. 15-07-2019 heb ik een intake met een psycholoog en psychiater voor een ambulante detox. Een eerdere klinische afbouw (maart dit jaar) van deze zwaar verslavende medicijnen in het Radboud UMC in Nijmegen is na twee weken op een totale mislukking uitgelopen. Het afbouwschema bleek veel te snel met alle akelige complicaties tot gevolg. Ze[lees meer...] wilden mij in 5 weken van de Bromazepam afhelpen. Ik ging er met 27 mg per dag naar toe en ik kwam er met 30 mg weer uit, nadat ik snel weer ben gaan opbouwen.

17-08-2021 | Man | 52
bromazepam (3mg)
Ik gebruikte bromazepam in de regelmaat, maar geen extreme hoeveelheden. het heeft mij enorm geholpen bij het verlies van mijn vriendin. Flinke angst/paniek e.d. Maar ja andere kant van de keerzijde is, dat ik dacht dat het een medicatie was. Alleen de politie was het er niet mee eens. Je mag totaal niet rijden met het dagelijks gebruik van Bromazepam. ik gebruik de bijslu[lees meer...]iter alleen als het niet goed gaat met gebruik van medicatie. Tja i.c.m. alcohol, aangehouden. Rijbewijs ingevorderd. ik was eerlijk tegen de dienders, dat ik gedronken had en medicatie in had genomen. Was me niet bewust van het feit dat ik met Bromazepam niet mag rijden.

08-10-2014 | Man | 60
bromazepam
ik gebruik soms maanden niks, begin met 1,5 tot max 4,5 mg en dan wil ik hoedanook afbouwen, dat betekent na eerst beetje zombie achtig, eerst versterkt assertief worden, enkele dagen krampen en boosheid aanvallen, tot over enkele aanden, het volgende gebruik..

05-09-2019 | Vrouw | 61
bromazepam (6mg)
Bromazepam al 4 weken niet meer leverbaar. Gebruik dit middel ruim 30 jaar. Ernstige problemen ondervind ik. Lorazepam, oxazepam en diazepam gebruikt ter vervanging, niets helpt, alleen ernstige bijwerkingen. Nu las ik bij iemand dat het weer verkrijgbaar is. Maar waar dan? Bij mijn apotheker pas eind Oktober. Ik deed het er zo goed op,.

01-09-2019 | Vrouw | 73
bromazepam (3mg)
Ik gebruik het al bijna 40 jaar en de kwaliteit van mijn leven is er zeer stabiel door geworden. Ik gebruik een half tabletje van 3mg per dag, maar bij het invullen lukt dat niet . Als ik onverwachts behoorlijk ziek wordt , wat ik niet onder controle heb of iets dergelijks gebruik ik tijdelijk een halfje meer, maar kan dat snel weer afbouwen tot een half per dag . Ande[lees meer...]re middelen zoals oxazepam etc werken niet. Deze angstremmer is voor mij zeer geschikt . Waarom is het verslavende effect zo erg? Ik rook niet en gebruik geen alcohol en dat lijkt me veel erger dan zo'n tabletje. Waarom het nu niet leverbaar is begrijp ik niet. Het is een eenvoudig medicijn en zou er graag meer voor betalen indien dat nodig blijkt. De kwaliteit van mijn leven mij boven alles gaat

Amoxicilline / Clavulaanzuur (421) - Antibiotica - penicillines breedspectrum