mening

Bromazepam

28-11-2019 | Vrouw | 59
bromazepam (3mg)
Sociale fobie
Ik lees hier dat sommige al genoeg aan een halfje hebben. Ik heb trauma(ptss) en CA 35 jaar gegeneraliseerde angststoornis. Alle pammetjes gehad. C 25 jaar 20 mg diazepam toen overgestapt naar lorezepam. 4 mg per dag (staat gelijk aan 20 mg diazepam) echter het deed niets. Door de reacties op deze site bij huisarts naar bromazepam, gevraagd. Echter ipv 20 mg (diazepam s[lees meer...]taat gelijk aan bromazepam) kreeg ik max 15 mg. Na 10 jaar Ggz ellende is mijn angst alleen maar erger geworden. Ik heb zoveel psychiaters gezien maar niemand kon mij helpen. Vroegkinderlijk trauma/narcistische moeder......... Ze snappen hier niets van. Ik denk regelmatig aan uit het leven te stappen. Ik leef in de hel. Sociale angst heeft ervoor gezorgd dat ik totaal geïsoleerd leedf. Ik had gehoopt dat bromazepam me zou helpen. Heb 2 x dubbele dosis genomen en dat werkte wel. Maar ik hoef daar echt niet bij huis dokter aan te komen. Verslaving??! Ik ben 59.ik ben liever verslaafd dan constant in de hel van angst en paniek te leven. Ik hoop van iemand te horen ofzijn/haar situatie vergelijkbaar is en of iemand ook hogere dosis en zoja welke? Verder slik ik NIETS.ALLE AD middelen geprobeerd, elke keer hopen maar tevergeefs. Hoop op jullie tips! hulp, advies. Ben het zo zat Alvast dank Gr Mariah

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (509) - Antibiotica - penicillines breedspectrum