Keelontsteking (192 meningen)
Amandelontsteking (24 meningen)
Infectie (wond) (4 meningen)
Wondroos (4 meningen)
Longontsteking (2 meningen)
Bronchitis (2 meningen)
Middenoorontsteking (1 mening)

21-06-2014 | Vrouw | 21
Keelontsteking
Na een paar dagen koorts, griep en keelontstekingen. Toch maar weer naar de huisarts. Heb Broxil vaker gehad, maar nog nooit eerder zo'n last van de bijwerkingen. Heel erg misselijk, gelukkig nog niet aan het braken toe. Maar de misselijkheid blijft. Normaal word ik misselijk als ik honger heb, maar eten werkt niet. Ook last van diarree na inname van de capsule. Verder tev[lees meer...]reden over Broxil en zou het zo weer gebruiken.

13-06-2014 | Vrouw | 23
Amandelontsteking
Ik kreeg 3 jaar geleden voor het eerst keelamandelonsteking. Ik kreeg toen gelijk Broxil, werkte gelijk. Na 2 dagen kon ik gelukkig weer eten, drinken en praten. Na de kuur kwam het helaas weer terug, nog een kuur gekregen en daarna voorbij. Nu, na 3 jaar, weer ontsteking (ik ben er tegenwoordig wat meer gevoelig voor). Weer Broxil en dat gaat prima. Ik heb nergens last[lees meer...] van!

10-04-2014 | Vrouw | 23
Keelontsteking
Laatste keer dat ik zo'n erge keelontsteking had was toen ik 6 jaar terug erachter kwam dat ik Pfeiffer had. Naar de dokter gegaan, omdat ik de bui al zag hangen en er heel veel last van had. Antibioticakuur gekregen en dat werkte goed. Na vier dagen was mijn keelontsteking zo goed als over. Helaas wel veel misselijk geweest de eerste paar dagen van de kuur en ook een gevo[lees meer...]elige maag de gehele kuur.

07-09-2022 | Vrouw | 35
Keelontsteking
Van de hap deze kuur voorgeschreven gekregen. In het begin ging het oke. De tweede dag werd ik alleen maar zieker. De derde dag eind van de middag, begin avond ineens rood paarse puntjes op mijn huid en de koorts terug. Contact gehad met de hap, blijk allergisch. Uiteindelijk heeft het geen goed gedaan voor mijn keelpijn en is deze nog altijd aanwezig. Ben er wel achter[lees meer...]gekomen dat ik dus niet tegen deze antibiotica kan.

25-07-2022 | Vrouw | 48
Keelontsteking
Al na een dag innemen ging t n stuk beter. Aangezien ze op een lege maag ingenomen moeten worden werd ik gaandeweg steeds beroerder en misselijker tot braken toe. Ook de grootte van capsule is voor mij geen voordeel; ik ben een slechte pillen slikker, laat staat n hele capsule..

20-05-2022 | Vrouw | 33
Keelontsteking
Gebruik voor fikse keelontsteking en ontstekingen in de luchtwegen. Middel bewaren in de koelkast en niet vlak voor of na het eten innemen. Na een aantal dagen enig effect te merken, maar klachten bleven. Na een aantal dagen wondjes en scheuren op de lippen. Einde kuur allergische reactie waarbij keel en gezicht opzwellen. Erg beangstigend.

30-04-2022 | Vrouw | 36
Keelontsteking
Ik heb dit middel voorgeschreven gekregen vanwege een keelontsteking. Na paar dagen kreeg ik koorts alsof ik een griep kreeg en werd ik verkouden. Ik voelde me weeeig/soort misselijk gevoel in de maag. En een droge mond en vieze smaak in de mond. Drinken smaakte ook anders.

05-07-2021 | Vrouw | 34
Keelontsteking
Sinds de eerste pil misselijk en sinds de derde kan ik niet meer stoppen met overgeven. Mijn keel voelt Wel minder ontstoken. Heb me nog nooit zo ziek gevoeld met antibiotica als bij deze. De dokter gebeld, advies is gewoon doorgaan of stoppen..

31-10-2020 | Vrouw | 24
Amandelontsteking
Sinds ik het ben gaa gebruiken merkte ik amper bijwerkingen. Totdat ik plots ongesteld geworden ben, na 2 weken Van mijn vorige menstruatie, zeer vreemd Ook heb ik een opgezette buik en allemaal pijnen Die ik niet kan achterhalen of ze van mijn baarmoeder of darmen zijn, het straalt uit naar de navel en bekken en bovenbuik Het gemak om ze door te slikken ging redeli[lees meer...]jk soms bleef hij steken in mijn keel. Ook de kleur ziet er niet echt lekker uit. Gelukkig op een nuchtere maag geen gekkigheden gehad.

01-10-2019 | Vrouw | 19
Keelontsteking
De eerste dagen van mijn keelonsteking was ik erg blij met Broxil. Echter vond ik na een aantal dagen de bijwerkingen erg onprettig. Ik ervaarde de misselijkheid op een gegeven moment als onaangenaamder dan de gehele keelpijn.

31-05-2019 | Vrouw | 30
Keelontsteking
Na drie dagen afzien de huisartsenpost bezocht, bacteriele infectie in mijn keel. Ik kreeg broxil voorgeschreven 3x daags 1 capsule. Ik was enorm verzwakt en ziek, kon niet slikken (en dus eten of drinken) en had al hoge koorts. Het medicijn heeft wel iets geholpen, maar na vier dagen leek het alsof mijn tong en keel zelfs met ademen in de fik stonden. Opnieuw bezoekje h[lees meer...]uisarts en andere kuur gestart.

06-03-2018 | Vrouw | 46
feneticilline (500mg)
Op 3e dag overgeven, koorts en enorme buikkrampen die ik weg moest zuchten (koliekpijnen). Dit was ook de dag dat ik merkte dat de kuur aansloeg. Verder veel buikpijn gehouden en op de 5e dag diarree. Steeds ook hoofdpijn gehad.

01-03-2018 | Man | 21
Keelontsteking
Ik heb tijdens het nemen van broxil met mn keel onsteking een heel droge keel is dat normaal ?

31-08-2017 | Vrouw | 36

29-08-2017 | Man | 18
Keelontsteking
Had een flinke keelontsteking opgelopen en kreeg Broxil voorgeschreven. Eerste paar dagen had ik alleen last van wat rode plekken en mijn keelpijn was over na 3 dagen. Alleen word ik nu na een kwartier na het innemen van één pil zeer misselijk met soms overgeven tot gevolg.

27-07-2017 | Man | 21
Keelontsteking
Vanwege een keelontsteking Broxil 500 mg gekregen. Na 3 dagen er zo goed als vanaf. Echter heb ik sindsdien last van bonkende hoofdpijn tijdens het opstaan, en kan ik niet lang staan of een activiteit doen, omdat ik dan ontzettend misselijk word. Moet worden ingenomen op een nuchtere maag, wat betekent dat je de hele dag door er rekening mee moet houden. Tevreden over de s[lees meer...]nelle werking, ontevreden over de bijwerkingen.

Thyrax Duotab (869) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (594) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (555) - Antibiotica - penicillines breedspectrum