Ervaringen met Broxil

feneticilline

misselijkheid zweertjes in de mond koortsblaasjes acute hoofdpijn

Keelontsteking (205 meningen)
Amandelontsteking (27 meningen)
Infectie (wond) (4 meningen)
Wondroos (4 meningen)
Longontsteking (2 meningen)
Bronchitis (2 meningen)
Middenoorontsteking (1 mening)

31-10-2020 | Vrouw | 24
Amandelontsteking
Sinds ik het ben gaa gebruiken merkte ik amper bijwerkingen. Totdat ik plots ongesteld geworden ben, na 2 weken Van mijn vorige menstruatie, zeer vreemd Ook heb ik een opgezette buik en allemaal pijnen Die ik niet kan achterhalen of ze van mijn baarmoeder of darmen zijn, het straalt uit naar de navel en bekken en bovenbuik Het gemak om ze door te slikken ging redeli[lees meer...]jk soms bleef hij steken in mijn keel. Ook de kleur ziet er niet echt lekker uit. Gelukkig op een nuchtere maag geen gekkigheden gehad.

01-10-2019 | Vrouw | 19
Keelontsteking
De eerste dagen van mijn keelonsteking was ik erg blij met Broxil. Echter vond ik na een aantal dagen de bijwerkingen erg onprettig. Ik ervaarde de misselijkheid op een gegeven moment als onaangenaamder dan de gehele keelpijn.

31-05-2019 | Vrouw | 30
Keelontsteking
Na drie dagen afzien de huisartsenpost bezocht, bacteriele infectie in mijn keel. Ik kreeg broxil voorgeschreven 3x daags 1 capsule. Ik was enorm verzwakt en ziek, kon niet slikken (en dus eten of drinken) en had al hoge koorts. Het medicijn heeft wel iets geholpen, maar na vier dagen leek het alsof mijn tong en keel zelfs met ademen in de fik stonden. Opnieuw bezoekje h[lees meer...]uisarts en andere kuur gestart.

06-03-2018 | Vrouw | 46
feneticilline (500mg)
Op 3e dag overgeven, koorts en enorme buikkrampen die ik weg moest zuchten (koliekpijnen). Dit was ook de dag dat ik merkte dat de kuur aansloeg. Verder veel buikpijn gehouden en op de 5e dag diarree. Steeds ook hoofdpijn gehad.

01-03-2018 | Man | 21
Keelontsteking
Ik heb tijdens het nemen van broxil met mn keel onsteking een heel droge keel is dat normaal ?

31-08-2017 | Vrouw | 36

29-08-2017 | Man | 18
Keelontsteking
Had een flinke keelontsteking opgelopen en kreeg Broxil voorgeschreven. Eerste paar dagen had ik alleen last van wat rode plekken en mijn keelpijn was over na 3 dagen. Alleen word ik nu na een kwartier na het innemen van één pil zeer misselijk met soms overgeven tot gevolg.

27-07-2017 | Man | 21
Keelontsteking
Vanwege een keelontsteking Broxil 500 mg gekregen. Na 3 dagen er zo goed als vanaf. Echter heb ik sindsdien last van bonkende hoofdpijn tijdens het opstaan, en kan ik niet lang staan of een activiteit doen, omdat ik dan ontzettend misselijk word. Moet worden ingenomen op een nuchtere maag, wat betekent dat je de hele dag door er rekening mee moet houden. Tevreden over de s[lees meer...]nelle werking, ontevreden over de bijwerkingen.

21-06-2017 | Vrouw | 44
Keelontsteking
Keel en kaakontsteking medicijn 6 dagen geslikt met 3 dagen was de ontsteking over. Kreeg er enorme hoofdpijn van en me evenwicht was behoorlijk uit balans. Leek wel of ik dronken was. (denk dat, heb er geen ervaring mee). Nooit geen Broxil meer voor mij.

08-12-2016 | Vrouw | 30
Amandelontsteking
Ben nu 23 weken zwanger en heb amandelontsteking. Kreeg hiervoor Broxil 500mg. Middel werkt goed, na 2 dagen al grote verbetering. Middel moet ingenomen worden op een nuchtere maag. Dit geeft grote problemen. O.a. maagpijn, maagzuur, nare oprispingen en misselijkheid. Daarnaast ook last van algehele malaise die na inname verergert.

30-06-2016 | Vrouw | 61
Maagpijn, misselijk, moe

14-01-2015 | Vrouw | 28
Keelontsteking
Ik heb vanwege een ernstige keelontsteking broxil gekregen. Omdat mijn maag al van streek was van alle ibuprofens..strepfen en diclofenac was dit echt de druppel en had ik ontzettend last van maagzuur en maagpijn. IK was lichtelijk vermoeid in het begin van gebruik en de eerste paar keer dat ik eht innam misselijk. na een paar dagen geen bijwerkingen meer. en na 3 capsule[lees meer...]s (die eigenlijk te groot zijn om in te nemen met een dikke keel..maargoed het moet toch;)) werd de pijn al minder en na een paar dagen pijnvrij. Helaas leek het alleen alsof de ontsteking weg was..dit was hij niet met als gevolg dat ik nu weer een andere kuur heb en heel mijn lichaam gesloopt is.. dag weerstand!

29-10-2014 | Vrouw | 21
Keelontsteking
Ik heb van de huisarts broxil gehad ivm een zeer hevige keelinfectie. Hoewel t middel zeker effectief is en de zwelling van mijn keel en huig al een stuk minder is ben ik niet tevreden over dit middel. Na inname wordt ik namelijk erg misselijk en krijg ik buikkrampen die soms omslaan in diarree. Ook ben ik constant aan het opboeren, wat ontzettend smerig is (ik hoef niet[lees meer...] de lunch van de dag ervoor te proeven namelijk) . Vind de bijwerkingen dermate vervelend dat ik bijna zou overwegen om te stoppen met de kuur.

22-01-2024 | Vrouw | 18

24-10-2023 | Man | 27
Keelontsteking
Sinds een week zware keelontsteking. 2 keer bij de huisarts geweest. Tijdens tweede bezoek deze medicatie gekregen. Heb een zware bacteriële infectie. Slikken voelt net alsof glas door mijn keel gaat, lichte koorts, bacterie heeft een gat in mijn wang gemaakt aan de binnenkant. Heel sceptisch geweest over deze medicatie door alle reviews maar het valt heel erg mee. Last va[lees meer...]n maagkrampen en wat wc bezoekjes in het begin en heel erg vermoeid (wss omdat de lichaam aan het tegenvechten is) maar de pijn is aanzienlijk minder. We zijn pas dag 2. Moet het voor een week gebruiken en 3x op een dag. Tot zover positief over dit medicijn.

20-10-2023 | Vrouw | 20
Amandelontsteking
Door amandelontsteking broxil gekregen. Werkte prima en geen last gehad van bijwerkingen. Alleen soms lastig dat het op nuchtere maag moet.