feneticilline

Amandelontsteking (20 meningen)
Wondroos (4 meningen)
Infectie (wond) (3 meningen)
Longontsteking (2 meningen)
Middenoorontsteking (1 mening)
Bronchitis (1 mening)

26-06-2019 | Vrouw | 39
Keelontsteking
Sins vandaag 26-06/2019 gebruik nu me 3 dosis in genomen nog nooit dit gehad medicijn voelde me al niet lekker pijn me buik/maag en beetje misselijk en nu ik hier sommige dingen leest ppffff. Normaal slik ik napoxan voorbeurs anders maar dat ken nu niet gebruiken maar daar heb ik maag beschermers voor maar volgens mij moet ze hier ook voor gebruiken maar beetje kak bij de [lees meer...]appo denk ik dus ga morgen ochten eerst even bellen hoe en wat en anders wil gewoon een antibiotica die al een x had want die duurde maar 7 dagen en deze 10 pppffd en trouwens me dochter van 6 had ook last van d’r keel dus dacht laten we die ook even checken en die had niks tot dat ik bij de appo was en de appo zij het is ook voor dochter nou kreeg de huisarts niet te pakken en toen ik thuis kwam zag ik op de bij sluiter kinder vanaf 10 jaar maar meschien is dat dan een lichter dossis?? Maar goed ni ik hier het een en ander heb gelezen ben ik niet gerust om de product ik kreeg ook altijd pijn me maag en zo van ubrofen dusss wat een shitzooi heb nog staat last met het slikken en zo bonkende hoofdpijn en best wel beetje dizzy en dronken gevoel. Bel morgen even als ik maagbeschers kan gebruiken anders even over stappen ppffff

31-05-2019 | Vrouw | 30
Keelontsteking
Na drie dagen afzien de huisartsenpost bezocht, bacteriele infectie in mijn keel. Ik kreeg broxil voorgeschreven 3x daags 1 capsule. Ik was enorm verzwakt en ziek, kon niet slikken (en dus eten of drinken) en had al hoge koorts. Het medicijn heeft wel iets geholpen, maar na vier dagen leek het alsof mijn tong en keel zelfs met ademen in de fik stonden. Opnieuw bezoekje h[lees meer...]uisarts en andere kuur gestart.

28-03-2019 | Vrouw | 43
Keelontsteking
De eerste 2 tabletten wel wat misselijk maar niet erg. Na de 3e hele nacht maagkrampen, braakneigingen, overgeven, hartkloppingen. Geen oog dicht gedaan. Ik ga dit middel nooit meer slikken!

24-09-2018 | Vrouw | 35
Keelontsteking
Zeer effectief, na 6 keer innemen al zo goed als pijnvrij en koorts gezakt. Ik heb een kuur van 7 dagen. Geen bijwerkingen. Tevreden dus. Moet op een nuchtere maag worden ingenomen (2 uur er voor niet eten en 1 uur er na niet). Dat vergt wat creativiteit, maar prima te doen.

01-03-2018 | Man | 21
Keelontsteking
Ik heb tijdens het nemen van broxil met mn keel onsteking een heel droge keel is dat normaal ?

22-02-2018 | Man | 25
feneticilline (250mg)
Keelontsteking
Bij een zware keelontsteking met risico op abces dit voorgeschreven gekregen. Het duurde bijna vijf dagen voor het ging werken, en toen ging het opeens heel snel en was de ontsteking binnen een dag op het niveau waar ik na dagenlang verhongeren eindelijk weer eten door mijn keel kreeg. Zelf heb ik eigenlijk geen erge bijwerkingen ervaren, terwijl dit mijn 2e antibiotic[lees meer...]a kuur in 25 jaar is. Ik merkte alleen dat mijn adem nogal onprettig werd en ik een vieze smaak in mijn mond had. De 250mg pilletjes zijn redelijk weg te krijgen, zelfs met een opgezwollen keel.

25-11-2017 | Man | 50
Keelontsteking
Al vanaf mijn 6e jaar heb ik last van 1 of 2 keer per jaar een keelontsteking. Mijn amandelen heb ik nog en mogen er om medische refenen er niet uit. De kaatste 10 jaren heb ik het om het jaar 1 keer gemiddeld. Inmiddels bijna 51 en andere antibioticum werken niet bij mij. Soms moet ik 2 kuren achter elkaar maar heb nooit last gehad van bijwerkingen. Broxil is voor mij bet[lees meer...]reft supér!

31-08-2017 | Vrouw | 36
Keelontsteking

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum