Ervaringen met Minocycline

Acne/puistjes (72 meningen)
Rosacea (22 meningen)
Ziekte van Lyme (1 mening)

Doxycycline (329 meningen)
Doxy Disp (12 meningen)
Tetracycline (9 meningen)
Efracea (6 meningen)
Minocin (2 meningen)

28-10-2011 | Vrouw | 30
Rosacea
Heb dit middel 2,5 jaar geslikt voor mijn rosacea. Erg lang maar aangezien ik allergisch was voor de alternatieve atibiotica-cr�me, was er niks anders. Voor de rosacea werkte het goed maar door het langdurige gebruik kreeg ik uiteindelijk andere klachten; gewrichtspijn en verhoging. Heb hier maanden mee gelopen, geen enkele arts die ook maar de link met de minocycline legd[lees meer...]e ondanks dat ik ze er zelf nog op gewezen heb. Uiteindelijk gestopt met de minocycline en de klachten verdwenen. Een effectief middel dus maar geen oplossing op de lange termijn.

20-08-2011 | Man | 18
Acne
Na van alles te hebben geprobeerd en bij de dokter ook crème en lotion was de laatste mogelijkheid medicijn. Heb dit bijna 4 maanden geslikt en eigenlijk geen verbetering, wel iets drogeren en minder vurige huis. Bijwerkingen waren er niet echt, alleen droge huid een beetje.

31-07-2011 | Man | 24
Folliculitis
ik gebruik dit nu al bijna een maand. binnen het week begon het al te helpen. eerste 4 dagen kreeg ik wel diarree maar verder geen bijwerkingen. de folliculitis op mijn hoofd is verdwenen. mijn gezicht en hoofdhuid is wel zeer vettig, maar ook zeer gaaf.

26-04-2011 | Vrouw | 25
minocycline
Onderhuidse ontsteking lichte vorm v acne
Ik heb niet echt veel last van acne maar rond de mondstreek kunnen er soms opstoten zijn. Ik gebruik mynocycline nu 1 week. en het resultaat is al opmerkelijk , onderhuidse bobbels verdwijnen en mijn gezicht word gaver met de dag.. Ben echt tevreden

07-03-2011 | Vrouw | 20
Acne
2x 50 mg per dag. Na een paar dagen al bijwerkingen zoals evenwichtsproblemen, misselijkheid en hoofdpijn. Evenwichtsproblemen en misselijkheid zijn erg vervelend.

03-10-2010 | Man
minocycline
Zware hoofdpijn en longen aangetast

23-08-2010 | Man
Acne
heb veel last van acne in gezicht en rug, medicijn gedurende 2mnd gebruikt icm zalf, acne is weinig minder geworden. totaal geen bijwerkingen gehad

06-06-2010 | Vrouw

02-03-2010 | Vrouw
Rosecea

28-12-2009 | Vrouw
Acne
Zeer effectief. Nagenoeg geen last meer van acne. Tijdens de kuur kun je je wel regelmatig misselijk voelen. Het enige waar ik last van heb gehad is dat de medicijnen op je maag en darmen slaan en je dus vaker naar het toilet moet en / of diarree hebt.

10-12-2009 | Vrouw
Acne
Ik heb dit middel een maand gebruikt in combinatie met de anticonceptie pil Diane 35 en Differin gel. Ik ben blij verrast met het resultaat. Eerst was het echt erg, nu echt een stuk minder. Ik wist niet dat het mogelijk was om nog langere kuren te krijgen, anders had ik dat wel gewild, ik gebruik nu roaccutane (dat geeft veeel meer bijwerkingen). Ik heb smaakverandering, g[lees meer...]ezwollen klieren en een moe gevoel als bijwerkingen gehad. Het is raar want ik lust alles, dat is echt gek. Verder zijn het geen ernstige bijwerkingen, maar liever natuurlijk niet. Ik zou het aanraden, en zelf zou ik het zo nog een keer gebruiken.

03-12-2009 | Vrouw
Acne
Gebruik dit middel nu ongeveer 6 maanden tegen ernstige acne. Het helpt goed.Heb bijna helemaal geen pukkeltjes meer. In het begin was ik er volgens mij af en toe een beetje misselijk van maar niet ernstig ofzo.Verder geen bijwerkingen.

01-12-2009 | Vrouw
Ance
Na een paar weken kreeg ik diaree,veel duizeligheid.Ook mijn buik knorde wel van de honger,maar zelf kon ik maar weinig eten.

28-11-2009 | Man
Bacterieele infectie
veel hoofdpijn en bibbers voor mijn ogen