Ervaringen met Zoely

estradiol / nomegestrol

27-02-2023 | Vrouw | 21
Endometriose
Na jaren zoeken heb ik eindelijk een fijn hormoon gevonden. Door endometriose mag ik geen menstruaties hebben, waardoor ik al veel pillen en spiraaltjes heb geprobeerd. Bij alle hormonen die ik heb geprobeerd kreeg ik ontzettend veel last van bijwerkingen, voornamelijk afgevlakte emoties. Toen ik begon met de Zoely dacht ik dat hij niet werkte, aangezien ik me eindelijk [lees meer...]weer mezelf voelde. Ik heb zelden doorbraakbloedingen en heb geen stopweek. Mijn lichaam voelt in balans met dit hormoon. Elk lichaam functioneert natuurlijk anders, maar ik zou deze pil zeker aanraden! Alleen wel goed opletten dat je niet een van de vier placebo pillen slikt als dit niet de bedoeling is, de kleuren van deze verschillen namelijk nauwelijks van de werkende pil.

16-01-2021 | Vrouw | 24
Endometriose
Na veel soorten anti conceptie te hebben geprobeerd (Microgynon 30, 50, minipil, Mirena, Depo Provera, 3-fase pil etc) was ik er helemaal klaar mee. Veel hormonen gaven vreselijke bijwerkingen (depressie, doorbraakbloedingen etc) en ik had bijna de hoop opgegeven toen Zoely op mijn pad kwam. Eindelijk een pil waar ik geen bijwerkingen door ervaar. Heel fijn en kan het zeke[lees meer...]r aanraden als je problemen hebt ervaren met andere anti conceptie.

22-06-2017 | Vrouw | 38
Endometriose
Omdat er bij mij endometriose werd geconstateerd moest ik verplicht terug aan de pil. Waar ik helemaal niet op zat te wachten op mijn 38e. Weer chemische rotzooi, weer bijwerkingen, dikker worden. De gyn kwam toen met een vrij nieuwe natuurlijke pil die misschien iets voor me kon zijn: Zoely. Een pil met alleen lichaamseigen hormonen En idd; hij valt niet tegen! Ik voel m[lees meer...]e geestelijk fantastisch (heerlijk stabiel en bijna sereen) en dat weegt op tegen de kleine ongemakken die de pil met zich meebrengt. Ben 2 kilo zwaarder dan 2 maanden geleden en heb wat lichte spotting bij het doorslikken. Maar dat is op te lossen door een paar keer per jaar een onttrekkingsbloeding te laten komen. En die kilo's raak ik vast ook weer kwijt als ik mijn best doe :-) ALS je dan aan de pil moet dan kan ik de Zoely zeker aanraden.

02-02-2023 | Vrouw | 39
Endometriose
Slik hem nu een maand en heb non stop hoofdpijn bij mijn ogen. Als dit zo blijft zal ik helaas stoppen daarom. Eerste maand ook 17 dagen ongesteld. Nu zit ik op dag 2 van mijn 2e strip en ben amper ongesteld. Ben benieuwd of de menstruatie bij 2 of 3 dagen blijft of weer 17 dagen door gaat. Ik ben aan de pil gegaan vanwege ernstige endometriose in de baarmoederwand. Heel p[lees meer...]ijnlijke onderbuik en hevige menstruaties. Vanaf mijn eerste pil is mijn buikpijn helemaal over gegaan. Top. Nu alleen de hoofdpijn nog.