Trombose (7 meningen)

Xarelto (167 meningen)
Pradaxa (127 meningen)
Clopidogrel (123 meningen)
Persantin (96 meningen)

Groot onderzoek naar connectie tussen corona en trombose

De Telegraaf - 03 mei 2020 in BINNENLAND (15-07-2020)

25-01-2017 | Man | 43
nadroparine (0,6ml)
Het toedienen is simpel en kan redelijk snel gebeuren. De bijwerking zorgen ervoor dat je er niet staat om te springen. De hele dag door jeuk en de overgevoeligheid van de harde schijven zijn soms heel vervelend.

07-09-2016 | Man | 64
nadroparine (19000ie/ml)
Bloedverdunnen
Zeer onwel hoofdpijn, misselijkheid. Hoofdpijn langere als 24 uur. wat zooi. Ik moest het gebruiken omdat het onderbeen in het gips zit. Tussendoor keer Xarelto gebruikt nog een ergere troep. Was de weg helemaal kwijt. De dokter geraadpleegd, terug naar Fraxiparine twee dagen ziek. Dan doen je helemaal niks meer, hangt maar op de stoel. Geen zin eten. Dat is goed zeg ![lees meer...]!!!!

29-09-2015 | Vrouw | 63
nadroparine (0,8ml)
Trombose
Vanwege een niet erkende trombosebeen moest ik 2 maal daags een spuit 0,8 ml injecteren. Van de eerst set spuiten had ik al grote pijnlijke bloeduitstortingen die heel pijnlijk waren. De 2 spuiten van het herhaal recept waren helemaal een ramp. Vreselijke jeuk dat het heftige pijn opleverde over heel mijn buik. Na de tweede spuit moest ik voor de trombosedienst bloe[lees meer...]dprikken in het ziekenhuis en zij schrokken vreselijk toen zij mijn rode buik zagen met grote bobbels van de bloeduitstortingen. Ik moest gelijk naar de huisarts die er ook van onder de indruk was. Gelukkig was mijn bloed heel dun en mocht ik er gelijk mee stoppen. Jammer dat er geen lab is om te kijken of er in deze spuiten iets verkeerd zat. Ik heb het gemeld bij Lareb maar er wordt niets mee gedaan helaas.

26-03-2015 | Vrouw | 24
nadroparine (9500ie/ml)
Trombose
Trombosebeen in het eerste trimester van mijn zwangerschap, fraxiparine 0.6ml 1x dgs gespoten tot 6 weken na de bevalling. Bij 31 weken zwangerschap een onverklaarbare bloeding gehad, helderrood bloed. Mijn vermoeden is dat deze verergerd is door het gebruik van fraxiparine, maar dit is niet bevestigd door een specialist. Nu in mijn tweede zwangerschap met 8 wk gestary me[lees meer...]t het spuiten van 1x dgs 0.3ml fraxiparine.

05-03-2015 | Vrouw | 46
nadroparine (2850)
Trombose
ik heb gemerkt dat ik lichte hoofdpijn krijg een klein half uur na toediening.

06-02-2015 | Man | 48
nadroparine
Ik ben chronisch ziek, minimaal tot geen beweging waardoor deze injectie ter verkoping van bloedprop

10-07-2014 | Vrouw | 48
nadroparine
naald gaat soms moeilijk door de huid, zwelling van de huid na 1 uur en jeuk tot 1 dag na inspuiting

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum